Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:47, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Wyjaśniam: moja Ema jest Ruskiem nie zabytkiem. Nie widze powodu aby tego nie przerabiać w dowony sposób. To co posiadam obecnie wyglądowo przypomina orginał ale nim nie jest i nie będzie. Pomału robie przymiarki do totalnej wydumki na bazie kolejnego M-72. Na razie Rusek to przestarzały motocykl a nie zabytek. Zabytkiem to nie prędko będzie bo to produkcja wielkoseryjna w przeciwieństwie do większości pojazdów przedwojennych. To jest motocykl do jazdy i światła ma mieć przyzwoite. Jak widać jest kilka pomysłów aby to osiągnąć. Można w tym celu zamontować dynamo na kole, tylko prosze nie pisać że jest to rozwiązanie najdoskonalsze. Podobnie, że oświetlenie karbidowe jest idealnym rozwiązaniem.
Wojtek |
Nie mogę się zgodzić. Jest wiele pojazdów wielkoseryjnych które są zabytkami w pełnym tego znaczeniu. Myślę że za jakiś czas zmienisz zdanie |
|
Powrót do góry |
|
|
Błażej
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:04, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
A ja poprę Cyrografa. Jeśli jest to pojazd do jazdy codziennej, to wszelkie modyfikacje, oczywiście w ramach zachowania stylu motocykla, mające ułatwić eksploatację i zwiększyć bezpieczeństwo, są jak najbardziej na miejscu. Jeśli ładnie zamontuje alternator, który nie będzie raził, to czemu nie? I jeśli do tego wszystkiego można cofnąć te przeróbki, jeśli kiedyś najdzie taka ochota... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 23:21, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie oczekuje poparcia czy nagany. Po prostu wyraziłem moje podejście do Ruska. Hadlarze robią ludziom wode z muzgu żeby to dobrze sprzedać i jak widze z niezłym rezultatem.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:31, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
hehe, nie kupowałem motocykla od handlarza - przynajmniej tego w tym momencie nie wiedziałem, nie rozmawiałem z nim nawet za bardzo. Wiedziałem po co jadę i jakie mam podejście do tematu. Odezwałem się ponieważ grupa altkowców bardzo mocno podkreśla głupotę i upór użytkowników instalacji 6V. Podkreślane jest głównie bezpieczeństwo - słysząc ten argument widzę przed oczami policjanta stwierdzającego po wypadku że kierowca nie dostosował prędkości do warunków drogowych
Z mojej strony EOT. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:42, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Nie oczekuje poparcia czy nagany. |
To nie chodzi o to czego oczekujesz ale z czym sie spotkasz( bez względu na oczekiwania)
Tez nie całkiem rozumiem kult emki. Akurat motocykla który był wyjątkowo długo i w dużych ilościach produkowany. Co może jeszcze istotniejsze nadal jest- w chinach.
Niemniej jednak według zasad 25 lat i15 od zakończenia produkcji kwalifikuje sie kilkakrotnie. I dupa. Czy chce czy nie jest to zabytek.
Tyle że Cyrograf sam mówi o sowim motocyklu ze jest jedynie " emkopodobny".
Od pewniej chwili ta dyskusja zmierza do " luźnych gadek na temat zabytków" koło huty.
Ała |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 23:55, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam defekt muzgu zwany dylekcją. To u mnie normalne
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Błażej
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:55, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Masz dysleksję, do tego jesteś daltonistą (bo wyrazy błędnie napisane są automatycznie podkreślane) i masz dysfunkcję chęci przeczytania tego, co się napisało przed wysłaniem? Ojojoj... |
|
Powrót do góry |
|
|
igor
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 1:14, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
GABE masz racje,pare lat temu jechalem do wolowca w karpatach na ukrainie jakies 750km od warszawy,jechalem w nocy kaską z 6v instalacją ,zadnych problemow.artykul bardzo prawdziwy |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Śro 13:06, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie uwierzycie co kumpel znalazł w garażu!
Oryginalne mocowanie na żarówkę BA20D do gniazda R2. Było to przewidziane do ciągnika Ursus, taka mała lampa na wysięgniku.
A oto dowody:
Na prezentowanym zdjęciu włożone jest w odbłyśnik od Żuka, też pasuje.
Wiedziałem, że takie coś musi istnieć, bo w przyrodzie jeśli coś można wymyślić, ulepszyć to na pewno ktoś to zrobi, wcześniej lub później.
Nie mam pojęcia, czy taką przejściówkę można jeszcze gdzieś kupić, bo to stara lampa była, a jak nie, to zawsze można sobie ją zrobić tak jak GABE lub na szrocie poszukać, tylko, że jeszcze nigdy nie widziałem na złomie Ursusa. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 15:15, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Proponuje sprawdzić w Agromie lub innych punktach z czesciami do ciągników,może znajdziesz na szrotach .Miały to stare żuki,Stary.Tam gdzie kasują stare pojazdy z demobilu jest duże prawdopodobieństwo. |
|
Powrót do góry |
|
|
Błażej
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:13, 15 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Wątpię, by coś takiego było jeszcze w handlu. Już nie czasy gospodarki planowych niedoborów i wszelkie potrzebne żarówki można kupić.
Tak, jak nikt już dziś nie regeneruje akumulatorów samochodowych. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jasiek04
Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:42, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Witam. takie oprawki żarówki były montowane w wsk 125 i są jeszcze chyba bostępne. |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Czw 20:20, 16 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No i nie trzeba będzie lutować |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:56, 17 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
GABE napisał: | No i nie trzeba będzie lutować |
Zasugerowałem Tobie to rozwiązanie prawie na początku tego jakże interesującego wątku .
Tak coś się mi lekko wie wydaje że wygibasy z żarówka chyba już się zakończyły , a może dopiero się zaczynają
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Sob 8:58, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Blady606 - nie wiem czy to ma być żart z Twojej strony, czy też coś innego ukazuje mi się na ekranie po wciśnięciu podanych przez Ciebie linków.
Dwie żelki gadające o zamawianiu online nie rozwiązują problemu przejściówki do ruskiej lampy i współczesnej żarówki.
Czy podałeś jakiś namiar na takową przejściówkę? NIE.
Inni chociaż włożyli jakiś wysiłek, bo próbowali zastąpić to współczesną żarówką.
Skaczesz po różnych stronach jak jakaś żabka podajesz linki nie związane z tematem. Nawet to
nic nam nie wyjaśnia.
Chcesz zabłysnąć znajomością angielskiego?
Ktoś (klient) odesłał 6V alternator twierdząc, że nie pracuje a facet teraz go testuje i udowadnia, że działa. Co widać? Skaczące napięcie na mierniku i na dodatek elektronicznym. To nadaje się do działu Mechanika ale tematu "właściwe podłączenie alternatora"
Do jakiego motocykla można założyć ten alternator?
Jakiej jest produkcji?
Ile kosztuje?
Gdzie można go kupić?
Jeśli nie zamierzasz pomóc to chociaż nie naśmiewaj się z innych, jeśli sam nie zrozumiałeś tematu.
Gdybyś chociaż coś wspomniał o regeneracji odbłyśnika w lampie...........
Czy Ty jakiś handlarz jesteś? |
|
Powrót do góry |
|
|
|