Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:43, 04 Wrz 2015 Temat postu: NIe pali na oba cylindry |
|
|
witam ponownie dziś przejechałem 30 km i 2 pchania nie pracuje na jeden cylinder . Cewka jest od malucha , elektroniczna iskra , platynki ustawione prawidłowo , nie reaguje na regulację gaźnika , zmieniałem świece, iskra jest a nie pracuje na lewy cylinder - co to może być |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 20:27, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Duzzzzzzzzzzo rzeczy hehehhehe.Ale elekrtonicznej iskry nie widzialem:))).
Jak jest iskra na lewym i nie pali to powodem moze byc brak paliwa z gaznika )) urwany grzybek śrubki regulacyjnej zawory ,zatkany kranik lub brak sprezania z powodu urwania zaworu itd.
Diagnozowac jest banalnie takie cos .JAk silnik pracuje na prawym cylindrze wez strzykawke z benzyna i wstrzyknij w miejscu zasysania powietrza z filtra do gaznika (tak gdzie kolano gimowe nachodzi) i jak silnik zareaguje odpaleniem to masz problem z paliwem.Weż miernik i zmierz sprezanie na tym cylindrze. |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:33, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
elektroniczna iskra : [link widoczny dla zalogowanych]
, sprawuje się nieźle
Wlałem paliwo przez gaźnik strzykawką poleciało z wydechu i nic nie dało to , zawory pracują , iskra jest |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:35, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
myślałem o pomiarze ciśnienia ale nie posiadam takiego przyrządu ( właśnie zakupiłem na allegro ) a paliwo leci , poziom w gaźniku jest |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:37, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
prawidłowy link do strony
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Sob 7:59, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Zanim przyslą Ci manometr możesz zrzucić głowicę i organoleptycznie ocenić stan tłoka/cylindra. Zpdawdź luz zaworowy- może zawory są podparte
Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Sob 8:02, 05 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 8:52, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Po to jest manometr aby nie targać niepotrzebnie głowicy, lub nie czepiać się bezpodstawnie gaźnika. Zdecydowanie łatwiej wkręcić przyrząd jak to wszystko rozbierać, weryfikować czyścić i składać. Koszt przyrządu nie wielki, inna sprawa że większość warsztatów samochodowych takowy posiada i można z takiego skorzystać.
Wojtekj |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 17:54, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ehhhh jak z takimi rzeczami jest problem to moze lepiej kup japonie bo rusek Cie wykonczy nerwowo ))) hihihi .Diagnoza takiego czegos zajmuje max 10 min ))). |
|
Powrót do góry |
|
|
euro
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:29, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A po kilku latach użytkowania o mechanice mimowolnie będziesz wiedział więcej niż inżynier z F1:-D.
Ja swojego tylko raz chciałem spalić, ale to trochę przez żonkę bo mi dokuczała
Lecz,jak parę dni temu z Bornego na kołach wróciłem to myślałem,że pęknę z dumy! |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 6:51, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
I co mam powiedzieć , nie pali na lewy , wy dobijacie może go sprzedam kupię japonie i nie będę tu nikogo prosił o pomoc - może i to jest rozwiązanie szkoda że nie dla mnie i dalej będę was drażnił pytaniami aż zacznie chodzić na oba w poniedziałek będzie już coś więcej wiadomo , obecnie znowu robię przegub gumowy bo okazało się że pęka |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Nie 7:49, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Przegub gumowy kardana jak kupisz taki najzwyklejszy to będziesz co roku wymieniał. Kup coś lepszego np. Poliuretanowy |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:02, 07 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
I może się nauczę , ciśnienie dobre zawory wyregulowałem ponownie zapłon ustawiony zmieniłem świece i chodzi - co było on sam chyba nie wie , ale znowu jest teraz problem z ładowanie - jest tylko na wysokich obrotach instalacja 6V Regulator RR-302 czy to normalne , jeśli cos da się podregulować proszę o radę |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 8:29, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Zależy co rozumiesz przez wysokie obroty Jeżeli masz oryginalną prądnicę to na wolnych obrotach najczęściej nie będzie doładowywał, ale po dodaniu trochę gazu powinna lampka ładowania gasnąć i powinien się aku ładować. |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 8:34, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
maszpol - tak to normalne i nie ma się co przejmować czy regulować. Po lekkim dodaniu gazu lapmka powinna gasnąć. Jeśli gaśnie dopiero na wysokich obrotach to jest coś nie tak. |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:06, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
musi być na wysokich obrotach aby było ładowanie co może być tego przyczyna |
|
Powrót do góry |
|
|
|