Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrian
Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:02, 17 Maj 2013 Temat postu: Nie odpala na ciepłym silniku |
|
|
Witam,mam pewien problem z odpalaniem moto na ciepłym silniku,jak jest zimny odpala super od drugiego kopniaka przewaznie ale wystarczy ze pochodzi chwilkę i już jest problem,czase strzela z prawego wydechu,akumulator nowy,swiece ok. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:48, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdz ustawienie luzow zaworowych. |
|
Powrót do góry |
|
|
dugi
Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 154 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 19:42, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A gaźników czasami nie gotuje, nie grzeją się za bardzo??? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 7:13, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
napisz jakie gazniki bo moze poziom za niski jest paliwa i odparowuje paliwo bo czesto takie cos widzialem na zlotach w paradzie.Lub wymien swiece najlepiej na denso o odpowiedniej wartosci cieplnej.Napisz jakie masz swiece i jaki silnik.Albo jak pisze Adam masz za ciasne zawory i na cieplym sprezanie ucieka.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 7:14, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 9:20, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie wiem co za moto, ale u mnie w Uralu jak się cewka nagrzewała to była masakra.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian
Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:29, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj jezdziłem 120km więc kawałek i odpalać zaczął normalnie,nawet od pierwszego buchnął,gazniki k-301? chyba,świece jakieś radzieckie z długim gwintem,gazniki trochę ciekną po jezdzie ale dzisiaj mnie zaskoczył,odpalałem parę razy na ciepłym bo aż zdziwiony byłem,potem wizyta na stacji paliw i od pierwszego kopa pali:) Myślałem ze to wina zaworów ale dziś latał jak warjat,chyba naprawdę ma duszę |
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian
Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:32, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
iglice na trzecim rowku od dołu mam ustawione.
Ostatnio zmieniony przez Adrian dnia Sob 19:32, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 22:58, 19 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Adrian !!!mam motor iglica na trzecim rowku od dołu !!!! motor nie chodzi pomocy !!.Napisz jaki motor z jakim silnikiem itp.Prosisz o pomoc nie podając żadnych szczegółów.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Nie 22:59, 19 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian
Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:03, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ok motor to Ural m6736 gornozaworowy zaplon elektroniczny |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pon 14:50, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Urale to specjalnośc Hiusa. |
|
Powrót do góry |
|
|
szymon8849
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Pon 17:03, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie jak nie chciał palić na ciepłym silniku to wina była żle ustawionych zaworów |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:08, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Przyczyn może być wiele wiadomo.Ale może być za ciasno pomiędzy trzonkiem zaworu a prowadnicą i sprężyny dobrze nie odciągają zaworu jak się nagrzeje.Zakładam że robiłeś głowice ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adrian
Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:06, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wogóle nie grzebałem przy silniku.Motor prawdopodobnie był po remoncie 6 lat temu i stał do chwili sorzedaży,ale wiadomo jak to jest...który szlif i czy wogóle był szlif się nie dowiedziałem,ogólnie śmiga dobrze,moc jest,nie kopci itd. czasem przy odpalaniu zadymi trochę spod filtra powietrza i prychnie:) ostatnio coś mu się odmieniło,odpalać zaczął i na ciepłym silniku,co mnie bardzo zdziwiło bo wczesniej trzeba było się napocić zdrowo a teraz? ciut nie japonia:)))) |
|
Powrót do góry |
|
|
|