Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nie chce odpalić...:(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brydziulka spryciulka




Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podbeskidzie

PostWysłany: Wto 11:09, 01 Wrz 2015    Temat postu: nie chce odpalić...:(

witam! jak w tytule... jakiś czas temu mabyłem k-750 gdy go przywiozłem udało mi sie go nawet odpalić, choć tylko na 1 prawy culinder,możliwe że dla tego że w samym kraniku było mnóstwo rdzy... czyli wiemy jak wglądała reszta. po jakimś czasie ponownie postanowiłem go uruchomić,przeczyściłem gażniki i zrobiłem luzy zaworowe bo były nie wyczówalne,kopie i tylko strzeli raz na jakiś czas oczywiście tylko pod warunkiem że wleje mu troszke papu przez świece bądz przez gaźniki, nie mam pojęcia w co mógł bym palce włożyć, instalacja zrobiona od podstaw,iskra konia zabije i echo... ,prosze was koledzy o pomoc bo nie chce nie potrzebnie czegoś robić, pragne aby
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Wto 11:25, 01 Wrz 2015    Temat postu:

Jak masz instalacje na zwykłym przerywaczu to sprawdź przerwę - 0,4-0,6mm. Na przerywaczu nie może być śniadu - wyczyść styki. Następnie rozkręć gaźniki, udrożnij dysze, a korpusy najlepiej wypłukać dokładnie w benzynie. Zastosuj filtry paliwa, a wcześniej zdejmij bak i oczyść go z rdzy, wyczyść kranik. To na początek, jak po tym nie będzie gadać, to pomyślimy dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brydziulka spryciulka




Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podbeskidzie

PostWysłany: Wto 11:29, 01 Wrz 2015    Temat postu:

czyli na razie zerkne na te styki,choć jak pisałem iskra jak smok,jeszcze raz lookne na zawory.., odezwe sie później jak ogarne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brydziulka spryciulka




Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podbeskidzie

PostWysłany: Śro 13:30, 02 Wrz 2015    Temat postu:

zawory w porządku ,platynki czyste(przejechałem je papierem i szmatką) przerwe na platynkach ustawiłem na 0,4 słyszałem też o regulacji przyśpieszacza którą posiadam i tyle o niej wiem;)nie bardzo wiem na czym mogła by jeszcze polegać regulacja regulacji wyprzedzenia...nie przestawia się nią w jakiś sposób zapłonu? nie wiem:( Reaguje jak wcześniej gdy szczykawa zapoda papu do gazników, pozdrawiam i licze na pomoc koleżanki i kolegi;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Śro 13:56, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Regulacja wyprzerdzenia zapłonu jak sama nazwa wskazuje służy do wyprzedzania kąta zapłonu - dźwigienkę zaciągniętą masz do odpalania i wolnych obrotów, a dźwigienkę luźną masz do normalnej jazdy. Niby jest przy aparacie zapłonowym regulacja napięcia linki, ale jak jest wszystko w porządku, to powinno być tak ustawione, żeby nie było luzu na lince.

Czy rozrząd masz dobrze ustawiony? Tj. znaki na kołach zębatych pokrywają się ze sobą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brydziulka spryciulka




Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podbeskidzie

PostWysłany: Śro 15:49, 02 Wrz 2015    Temat postu:

witam, temat mamy zażegnany a przynajmniej na razie,,, zdjołen głowice aby zobaczyć kiedy daje iskre i w lewym cylindrze zaciekawiły mnie dwie rzeczy78,88 nabite na tloku czyli końcówa, i piekny rowek po sworzniu...a w drugim taka dziwna wrzera, jakby poprostu ubytek wym 78.44 na tłoku dość głeboki i powiem wam szczerze że ten silnik odpalił mi wcześniej, narazie dziekuje za pomoc odezwe sie póxniej pozdrawienia z podbeskidzia!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Śro 15:58, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Obecnie Almot robi tłoki nawet do wymiaru 80.00. Jak coś to mam do sprzedania silnik M72 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brydziulka spryciulka




Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podbeskidzie

PostWysłany: Śro 16:45, 02 Wrz 2015    Temat postu:

opowiadaj co chciał byś mi wcisnąć
Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Śro 17:07, 02 Wrz 2015    Temat postu:

Jest w dziale giełda- wszystko opisane ze zdjęciami i filmem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 8:07, 03 Wrz 2015    Temat postu:

Silnik sie robi od podstaw z konkretnych czesci i sie jezdzi a takie ratowanie wymienianie to polsrodek zeby skoczyc po piwo do sklepu.Ty;le na temat:))) .Jak polozysz na czesci 3000-3500zl do silnika dolniaka robiac z oryginalu i bedziesz mial spore pojecie jak wszystko zrobic bedzie Pan zadowolony hahahahha.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin