Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brydziulka spryciulka
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podbeskidzie
|
Wysłany: Wto 11:09, 01 Wrz 2015 Temat postu: nie chce odpalić...:( |
|
|
witam! jak w tytule... jakiś czas temu mabyłem k-750 gdy go przywiozłem udało mi sie go nawet odpalić, choć tylko na 1 prawy culinder,możliwe że dla tego że w samym kraniku było mnóstwo rdzy... czyli wiemy jak wglądała reszta. po jakimś czasie ponownie postanowiłem go uruchomić,przeczyściłem gażniki i zrobiłem luzy zaworowe bo były nie wyczówalne,kopie i tylko strzeli raz na jakiś czas oczywiście tylko pod warunkiem że wleje mu troszke papu przez świece bądz przez gaźniki, nie mam pojęcia w co mógł bym palce włożyć, instalacja zrobiona od podstaw,iskra konia zabije i echo... ,prosze was koledzy o pomoc bo nie chce nie potrzebnie czegoś robić, pragne aby |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 11:25, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz instalacje na zwykłym przerywaczu to sprawdź przerwę - 0,4-0,6mm. Na przerywaczu nie może być śniadu - wyczyść styki. Następnie rozkręć gaźniki, udrożnij dysze, a korpusy najlepiej wypłukać dokładnie w benzynie. Zastosuj filtry paliwa, a wcześniej zdejmij bak i oczyść go z rdzy, wyczyść kranik. To na początek, jak po tym nie będzie gadać, to pomyślimy dalej |
|
Powrót do góry |
|
|
brydziulka spryciulka
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podbeskidzie
|
Wysłany: Wto 11:29, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
czyli na razie zerkne na te styki,choć jak pisałem iskra jak smok,jeszcze raz lookne na zawory.., odezwe sie później jak ogarne |
|
Powrót do góry |
|
|
brydziulka spryciulka
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podbeskidzie
|
Wysłany: Śro 13:30, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
zawory w porządku ,platynki czyste(przejechałem je papierem i szmatką) przerwe na platynkach ustawiłem na 0,4 słyszałem też o regulacji przyśpieszacza którą posiadam i tyle o niej wiem;)nie bardzo wiem na czym mogła by jeszcze polegać regulacja regulacji wyprzedzenia...nie przestawia się nią w jakiś sposób zapłonu? nie wiem:( Reaguje jak wcześniej gdy szczykawa zapoda papu do gazników, pozdrawiam i licze na pomoc koleżanki i kolegi;) |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 13:56, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Regulacja wyprzerdzenia zapłonu jak sama nazwa wskazuje służy do wyprzedzania kąta zapłonu - dźwigienkę zaciągniętą masz do odpalania i wolnych obrotów, a dźwigienkę luźną masz do normalnej jazdy. Niby jest przy aparacie zapłonowym regulacja napięcia linki, ale jak jest wszystko w porządku, to powinno być tak ustawione, żeby nie było luzu na lince.
Czy rozrząd masz dobrze ustawiony? Tj. znaki na kołach zębatych pokrywają się ze sobą? |
|
Powrót do góry |
|
|
brydziulka spryciulka
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podbeskidzie
|
Wysłany: Śro 15:49, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
witam, temat mamy zażegnany a przynajmniej na razie,,, zdjołen głowice aby zobaczyć kiedy daje iskre i w lewym cylindrze zaciekawiły mnie dwie rzeczy78,88 nabite na tloku czyli końcówa, i piekny rowek po sworzniu...a w drugim taka dziwna wrzera, jakby poprostu ubytek wym 78.44 na tłoku dość głeboki i powiem wam szczerze że ten silnik odpalił mi wcześniej, narazie dziekuje za pomoc odezwe sie póxniej pozdrawienia z podbeskidzia!! |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 15:58, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Obecnie Almot robi tłoki nawet do wymiaru 80.00. Jak coś to mam do sprzedania silnik M72 |
|
Powrót do góry |
|
|
brydziulka spryciulka
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podbeskidzie
|
Wysłany: Śro 16:45, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
opowiadaj co chciał byś mi wcisnąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 17:07, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jest w dziale giełda- wszystko opisane ze zdjęciami i filmem |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 8:07, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Silnik sie robi od podstaw z konkretnych czesci i sie jezdzi a takie ratowanie wymienianie to polsrodek zeby skoczyc po piwo do sklepu.Ty;le na temat:))) .Jak polozysz na czesci 3000-3500zl do silnika dolniaka robiac z oryginalu i bedziesz mial spore pojecie jak wszystko zrobic bedzie Pan zadowolony hahahahha. |
|
Powrót do góry |
|
|
|