Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Długi77
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pęgów k/ Wrocławia
|
Wysłany: Pią 8:50, 01 Mar 2013 Temat postu: Naprawa łoża prądnicy m72 k750 |
|
|
Witam
Mam blok silnika z roztoczonym łóżem prądnicy na 90mm.
Czy ktoś z Kolegów napisze jak to zregenerować i powrócić do poprzedniego wymiaru? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:42, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wracać. Stoczyć prądnice malucha na fi 90 i dorobić redukcję. Dwie pieczenie przy jednym ogniu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Długi77
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pęgów k/ Wrocławia
|
Wysłany: Pią 12:58, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko poprzedni właściciel bloku zjechał zabardzo w dół i trzeba dorobić zębatkę o 1ząb mniejszą, aby koła się zazębiły brakuje 2,5 mm |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 15:03, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Naprawa tego pewnie jest możliwa, ale trudna i kosztowna.
Jak chcesz oryginał, to rozejrzyj się za dobrym blokiem.
Jak nie zależy Ci na oryginale, zrób, jak radzi Prince.
Jak jest za bardzo roztoczone łoże, prościej dorobić odpowiednią
podkładkę pod prądnicę, niż nową zębatkę. |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 17:04, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Nie wracać. Stoczyć prądnice malucha na fi 90 i dorobić redukcję. Dwie pieczenie przy jednym ogniu. |
Albo sfrezuj do końca i załóż alternator, oczywiście jeżeli nie jesteś ortodoksem 
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pią 17:05, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:38, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Długi77 napisał: | Tylko poprzedni właściciel bloku zjechał zabardzo w dół i trzeba dorobić zębatkę o 1ząb mniejszą, aby koła się zazębiły brakuje 2,5 mm |
2,5 mm !? A wyciąć z rury o ściance 2,5 imitacji łoza "niedasię"? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 19:10, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy od Malca wprost nie pasuje. Dalej gówniane prądy ale lepsze jak orginał.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Długi77
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pęgów k/ Wrocławia
|
Wysłany: Pią 19:46, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Roztoczone jest na fi 90 koła, nie zachodzą na siebie, Prądnica malaca ma fi 92 podnieś ją trzeba 2,5 aby koła się zazębiły fi prądnicy z redukcją fi 97 w bloku fi 90 wychodzi jakaś kosmiczna figura.
Mam pytanie czy ktoś spawał taki blok mig mag czy to wykonalne?
Pomyślałem a może wytoczyć z duralu rurę fi 90 wewnętrzna fi 80 wspawać to i odfrezować górę jak w łożu.
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:53, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ehhh. Przymierzałeś?
Pokaz.
Bo jak to jest wyfrezowane z głową to pomyśle czy by sie nie zamienić. |
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 20:20, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dosyć tego gdybania dawaj zdjęcia, tylko ostre- zaraz tu się klient znajdzie na zamianę, bo po co ma swój pruć gdy jest gotowy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Długi77
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pęgów k/ Wrocławia
|
Wysłany: Pią 20:26, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Chwilowo gratów brak pojechały do znajomego żeby nadwozie zrobił blok pojechał razem z innymi gratami jak tylko wrócą to coś wyślę.
Blok pochodzi z tej h tt p : / / aukcjixarchiwum.pl/m-72-i2412899981 . ht ml
ciąg znaków ma być razem
Niestety g.. widać
Zaskoczyła mnie twardość odlewu próbowałem numerki umieścić i po naprawdę solidnym użyciu przyspieszacz kinetycznego ledwo widać.
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 20:57, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tadzioh napisał: | Dosyć tego gdybania dawaj zdjęcia, tylko ostre- zaraz tu się klient znajdzie na zamianę, bo po co ma swój pruć gdy jest gotowy | A co, szukasz bloku pod malucha?
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pią 20:57, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 21:11, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie Grzesiu mam pod malucha i pod alternator, przy okazji zapraszam na kawe  |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 21:21, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No bo jakby ktoś coś to blok którego zdjęcia tu wrzuciłem
http://www.kolyaska.fora.pl/tematy-ogolne,5/m72-wczesne-lata-50-te-imz-kmz,2609-15.html jest rzeźbiony pod malucha nie staczanego, z zachowaniem dolnego punktu podparcia. I żeby nie było, dłutem i młotkiem, ale jeździł z tym 4 lata i było ok.
Tadzio zajrzę niebawem.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pią 21:22, 01 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Długi77
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pęgów k/ Wrocławia
|
Wysłany: Sob 21:59, 02 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
I chodzi o ten punkt podparcia 2,5mm w dół, i już nie gra.
Ale coś wymyślę
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
|