Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Banan
Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 9:42, 14 Paź 2011 Temat postu: Naped na kosz, dyfer i wymiana silnika- Pytania |
|
|
Witam
Szukam ruska z napedem na kosz , z tego co co poszperalem po necie to Dniepr MT - 16 i MW 750 mialy/maja takowy naped.
1.Czy dyfer i wal sa zawsze z prawej strony i czy da sie to ewentalnie zamienic?
2.Jesli tylko z prawej to czy mozna zalozyc taka skrzynie biegow z walem po prawej a zeby naped z silnika szedl z lewej strony?
3.Czy jedyna rozsadna opcja sa silniki z BMW (boxery) czy da rade przelozyc caly zestaw silnik skrzynia dyfer/wahacz tylko co wtedy z napedem na kolo wozka?
To narazie tyle sory za chaos:)
Pozdrawiam
Banan |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 9:59, 14 Paź 2011 Temat postu: Re: Naped na kosz, dyfer i wymiana silnika- Pytania |
|
|
Banan napisał: | naped z silnika szedl z lewej strony?
Banan |
Napęd z silnika w boxerze wychodzi ani z prawej, ani z lewej... Wał jest umiejscowiony wzdłużnie i tak właśnie wychodzi czop na koło zamachowe. Średnio rozumiem Twój post. Jeśli chodzi Ci o przeszczep to możesz jeszcze wpakować tam silnik ZAP'a, silnik Garbusa, z Charade też Ktoś diesela wcisnął...
Tu masz ślicznego napędowca:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Błażej
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:00, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Banan, chcesz w Anglii napędowcem pomykać? |
|
Powrót do góry |
|
|
Banan
Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 19:44, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Wiec dlatego strona jest istotna bo wiekszosc japonskim silnikow V ma naped walem z lewej strony tak mi sie zdaje na 99% , no wiadomo ze BMW zawsze podejdzie ale znowu rozbite w miare mlode to koszt od 1500 euro w gore.
Chce najlepiej zalozyc silnik z Yamhy XVZ 1300 veture 4 cilindrowe V , ale jest problem z walem tz nie z samym walem a bardziej z napedem wozka.
Ostatnio zmieniony przez Banan dnia Pią 19:47, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:42, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma takiej możliwości aby taką moc przeniosły ruskie podzespoły. Poczynając od napędu a kończąc na ramie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 9:02, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Banan, z takimi pomyslami to lepiej w ogole nie zaczynaj z Ruskami bo zrobisz kzywde sobie i komus, a na pewno motocyklowi.. |
|
Powrót do góry |
|
|
|