Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Napęd i uszczelnienie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czyzyk




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:36, 22 Sty 2015    Temat postu: Napęd i uszczelnienie

Cześć
Podczas rozbiórki napędu okazało się że simering wału jest o wiele za duży (luźny) w stosunku do wałka.
Wałek dodatkowo też jest wypracowany (rowki) ale nawet gdyby nie był to i tak uszczelnienie jest sporo za luźne.
pytanie czy tak ma być, czy może poprzedni właściciel coś majstrował a może brakuje jakiejś tulejki czy coś w tym stylu.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Czyzyk dnia Czw 23:46, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 23:57, 22 Sty 2015    Temat postu:

Wypracowane i zmęczone powierzchnie współpracujące.
Można wrzucić na szlifierkę do wałków i dobrać symera. Ale najłatwiej wymienić na nowe. Nowe kupuj uważnie.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 0:12, 23 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czyzyk




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:17, 29 Sty 2015    Temat postu:

to, że powierzchnie są wypracowane to było widać od razu.
mnie chodzi o to, że ten simering jest luźny nawet jak przesunę go w miejsce gdzie powierzchnie nie są wypracowane i to conajmniej 1mm luzu.
Dlatego też zastanawiałem się czy czasem nie brakuje tam jakiejś tulejki albo może ten simering nie jest oryginalny (zamawiałem z allegro).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 7:53, 29 Sty 2015    Temat postu:

Hhahahaha jak zamawialeś radziecki oryginalny to oki i wtedy sobie kup nowy krzyzak kompletny za 200zl i po temacie.Tam przychodza dwa simery wbite w skrętke.

Ale najlepiej przetocz skrętke o 1mm na srednicy pod simera wspolczesnego i tyle na temat.
Oryginalnie tam jest simering 34-49-8 a ty przetocz skrętke pod simera 34-50-8 .Ta koncówka to szerokość simeringa i moze byc 7 lub 8 a nawet 10 wkladalem ale to na styka juz jak wbilem 2 sztuki.Najlepiej dwie 7 lub 8.
Tylko niech tokarz Ci to wycentruje ladnie przed zatoczeniem pod simera i da tak 2 dyszki na minusie.

Simera przed wbiciem posmaruj olejem zeby nie zadarlo nic i po wbiciu daj tam smaru ladnie na powierzchnie uszczelniajace simeringa a nowy krzyzak dopoleruj papierkiem 400 sciskajac go w rece razem z papierem i krec nim wkolo .


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 7:57, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Czyzyk




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:25, 30 Sty 2015    Temat postu:

ok - tak zrobie, dzieki za wyczerpującą odpowiedz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin