Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:36, 22 Sty 2015 Temat postu: Napęd i uszczelnienie |
|
|
Cześć
Podczas rozbiórki napędu okazało się że simering wału jest o wiele za duży (luźny) w stosunku do wałka.
Wałek dodatkowo też jest wypracowany (rowki) ale nawet gdyby nie był to i tak uszczelnienie jest sporo za luźne.
pytanie czy tak ma być, czy może poprzedni właściciel coś majstrował a może brakuje jakiejś tulejki czy coś w tym stylu.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Czyzyk dnia Czw 23:46, 22 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:57, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wypracowane i zmęczone powierzchnie współpracujące.
Można wrzucić na szlifierkę do wałków i dobrać symera. Ale najłatwiej wymienić na nowe. Nowe kupuj uważnie.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 0:12, 23 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:17, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
to, że powierzchnie są wypracowane to było widać od razu.
mnie chodzi o to, że ten simering jest luźny nawet jak przesunę go w miejsce gdzie powierzchnie nie są wypracowane i to conajmniej 1mm luzu.
Dlatego też zastanawiałem się czy czasem nie brakuje tam jakiejś tulejki albo może ten simering nie jest oryginalny (zamawiałem z allegro). |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:53, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Hhahahaha jak zamawialeś radziecki oryginalny to oki i wtedy sobie kup nowy krzyzak kompletny za 200zl i po temacie.Tam przychodza dwa simery wbite w skrętke.
Ale najlepiej przetocz skrętke o 1mm na srednicy pod simera wspolczesnego i tyle na temat.
Oryginalnie tam jest simering 34-49-8 a ty przetocz skrętke pod simera 34-50-8 .Ta koncówka to szerokość simeringa i moze byc 7 lub 8 a nawet 10 wkladalem ale to na styka juz jak wbilem 2 sztuki.Najlepiej dwie 7 lub 8.
Tylko niech tokarz Ci to wycentruje ladnie przed zatoczeniem pod simera i da tak 2 dyszki na minusie.
Simera przed wbiciem posmaruj olejem zeby nie zadarlo nic i po wbiciu daj tam smaru ladnie na powierzchnie uszczelniajace simeringa a nowy krzyzak dopoleruj papierkiem 400 sciskajac go w rece razem z papierem i krec nim wkolo .
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 7:57, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:25, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ok - tak zrobie, dzieki za wyczerpującą odpowiedz |
|
Powrót do góry |
|
|
|