Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Czw 20:37, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
czlowieku
robisz problemy o byle co
odpalaj i nie marudź
jak nie walą tłoki w zawory (o ile to jest mozliwe w dnieprze)
to sie nic nie stanie |
|
Powrót do góry |
|
|
llcooll
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:32, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o co chodzi tym co wnoszą do tematu "nie gadaj tylko odpalaj".
Nie złożę silnika póki się nie upewnie.
Kopałem go dwa dni, jak przyłożyłem rękę do wydechu to potrafił się odezwać (szczeknięcie), bez tego ni huhu.
Jeśli nie macie zamiaru wnosić coś do tematu to możecie zgłosić go nawet do zamknięcia.
Dowiem się gdzie indziej, trudno, peszek.
Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:12, 13 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nie pal bez wydechu! Zakładj kolanka i tłumiki. Sprawdz kompresje i ustawienie zapłonu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Du-Di
Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 5:49, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem ale z Dnieprem. Nie znałem tego silnika ,odpalić nie chciał ,a sprzedający twierdził ..że chodził do końca,, nie powiedział do jakiego . Koledzy też podpowiadali mi różnie, ale wybierałem te rady które uważałem za stosowne. I tak. Na początek zawory, też nie zasysało mi na króćcach , później zapłon ( na stroboskop ) , a także znaki i patyczek w cylinder aby upewnić się gdzie jest tłok. Znaki nie do końca są dokładnie nabite. Następnie dałem sprawdzone świece, oraz na czas próby podłączyłem na zewnątrz dwie cewki od Jawy wcześniej sprawdzone na kasecie. Kielicha do filtra i kopanie, Za którymś razem zaskoczył. A teraz chcę go sprzedać bo mam inne pomysły. Powodzenia, dasz radę . |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Pią 11:24, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli wcześniej przed zmianą koła rozrządu wszystko było sprawne to tam trzeba szukać problemu, no chyba, że robiłeś dwie rzeczy naraz i teraz nie wiesz w czym tkwi problem.
Od końca po sznurku trzeba zdiagnozować co i jak.
Sprawdzając czy zasysa powietrze nie da się ustawić zapłonu. |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pią 13:08, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Pytanie za 100 punktów, czy to chodziło przed wymianą rozrządu? I czy wymieniałeś coś jeszcze? |
|
Powrót do góry |
|
|
llcooll
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:03, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Witam po dłuższej przerwie,
jeśli chodzi czy działał to nie mam bladego pojęcia, na pewno będzie.
Co do problemu to znalazł się winowajca:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] - poziom szyby na której porównywałem
[link widoczny dla zalogowanych] - porównanie
Nie kupujcie rzemiosła
To tyle ode mnie |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:18, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ciekawy jestem czy teraz po wykryciu ewidentnego bubla odpali.
Pytanie który wałek jest wykonany prawidłowo?
Swego czasu sprawdzałem fazy rozrządu w dolniaku i porównywałem z literaturą (jest gdzieś ten temat na forum) aby wykluczyć błędy w ustawieniu rozrządu (wykonanie wałka i źle nabite znaki). To jest precyzyjna metoda sprawdzenia rozrządu, ale na forum nie spotkała zrozumienia. Tutaj ustawia się na kowalską "mijankę". |
|
Powrót do góry |
|
|
llcooll
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:15, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Po wymianie wałka nie ma zjawiska wyrzucania powietrza przez kanał dolotowy, poprawiła się znacznie kompresja. Na wydechu nadal zasysa ale ponoć jest to normalne (tak mi napisali na innym forum).
Jeśli chodzi o wałki to z prawej strony rzemiosło z lewej niby CCCP.
Po wymianie wałka znaczne różnice na luzach zaworów: wylotowy za ciasny, dolotowy dużo za luźny.
A co do twojego tematu to czytałem, próbowałem wykorzystać ale coś mi nie pasowało do wałka (już teraz wiem dlaczego) |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:07, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
gobert napisał: |
Swego czasu sprawdzałem fazy rozrządu w dolniaku i porównywałem z literaturą (jest gdzieś ten temat na forum) aby wykluczyć błędy w ustawieniu rozrządu (wykonanie wałka i źle nabite znaki). To jest precyzyjna metoda sprawdzenia rozrządu, ale na forum nie spotkała zrozumienia. Tutaj ustawia się na kowalską "mijankę". |
A powinna byc rutyna jako ze znaki nabite na walkach czy kolach zamachowych jesli chodzi o punkt ustawienia zaplonu maja w ruskich sprzetach spory rozrzut
Sam kiedys spotkalem sie z kolem zamachowym gdzie po ustawieniu na znaki trzeba bylo aparat zaplonowy przestawic poza regulacje zaplonu aby silnik zaczal pracowac. |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 9:02, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz ten walek wyrzucic to chetnie go przygarne. Z tego co widac po fotkach to jest to walek z wydluzonymi czasami otwarcia zaworow, prawdopodobnie do jakiegos mocniejszego silnika |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pon 14:28, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
moze byc od nowszej wersji
ze zmienionym walkiem rozrządu |
|
Powrót do góry |
|
|
soviet
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:28, 21 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zakładaj silnik do ramiaka i pal. Jeżeli silnik "na sucho" obraca się nic nie blokuje to po odpaleniu tym bardziej będzie pracował. WKŁADAJ MOTO I PAL SPRZĘTA. Ja przy remoncie swojego silika kupiłem zestaw kół zębatych w tym koła rozrzadu. Po założeniu nowych i ustawieniu na znaki silnik NIE MIAŁ PRAWA ODPALIĆ. Wszystko dokładnie odwrotnie. Ot takie szajs teraz sprzedają. Co było? znaki o 180 st obrócone. Założyłem oryginale koła silnik za pierwszym razem zapalił...
Bez komentarza... |
|
Powrót do góry |
|
|
|