Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MW 650 nie odpala
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Czw 20:37, 13 Paź 2011    Temat postu:

czlowieku
robisz problemy o byle co
odpalaj i nie marudź
jak nie walą tłoki w zawory (o ile to jest mozliwe w dnieprze)
to sie nic nie stanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
llcooll




Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:32, 13 Paź 2011    Temat postu:

Nie wiem o co chodzi tym co wnoszą do tematu "nie gadaj tylko odpalaj".
Nie złożę silnika póki się nie upewnie.

Kopałem go dwa dni, jak przyłożyłem rękę do wydechu to potrafił się odezwać (szczeknięcie), bez tego ni huhu.

Jeśli nie macie zamiaru wnosić coś do tematu to możecie zgłosić go nawet do zamknięcia.

Dowiem się gdzie indziej, trudno, peszek.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:12, 13 Paź 2011    Temat postu:

Nie pal bez wydechu! Zakładj kolanka i tłumiki. Sprawdz kompresje i ustawienie zapłonu.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Du-Di




Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 5:49, 14 Paź 2011    Temat postu:

Miałem podobny problem ale z Dnieprem. Nie znałem tego silnika ,odpalić nie chciał ,a sprzedający twierdził ..że chodził do końca,, nie powiedział do jakiego . Koledzy też podpowiadali mi różnie, ale wybierałem te rady które uważałem za stosowne. I tak. Na początek zawory, też nie zasysało mi na króćcach , później zapłon ( na stroboskop ) , a także znaki i patyczek w cylinder aby upewnić się gdzie jest tłok. Znaki nie do końca są dokładnie nabite. Następnie dałem sprawdzone świece, oraz na czas próby podłączyłem na zewnątrz dwie cewki od Jawy wcześniej sprawdzone na kasecie. Kielicha do filtra i kopanie, Za którymś razem zaskoczył. A teraz chcę go sprzedać bo mam inne pomysły. Powodzenia, dasz radę .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Pią 11:24, 14 Paź 2011    Temat postu:

Jeśli wcześniej przed zmianą koła rozrządu wszystko było sprawne to tam trzeba szukać problemu, no chyba, że robiłeś dwie rzeczy naraz i teraz nie wiesz w czym tkwi problem.

Od końca po sznurku trzeba zdiagnozować co i jak.

Sprawdzając czy zasysa powietrze nie da się ustawić zapłonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Pią 13:08, 14 Paź 2011    Temat postu:

Pytanie za 100 punktów, czy to chodziło przed wymianą rozrządu? I czy wymieniałeś coś jeszcze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
llcooll




Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:03, 12 Lis 2011    Temat postu:

Witam po dłuższej przerwie,

jeśli chodzi czy działał to nie mam bladego pojęcia, na pewno będzie.

Co do problemu to znalazł się winowajca:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] - poziom szyby na której porównywałem
[link widoczny dla zalogowanych] - porównanie

Nie kupujcie rzemiosła

To tyle ode mnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:18, 12 Lis 2011    Temat postu:

Ciekawy jestem czy teraz po wykryciu ewidentnego bubla odpali.
Pytanie który wałek jest wykonany prawidłowo?

Swego czasu sprawdzałem fazy rozrządu w dolniaku i porównywałem z literaturą (jest gdzieś ten temat na forum) aby wykluczyć błędy w ustawieniu rozrządu (wykonanie wałka i źle nabite znaki). To jest precyzyjna metoda sprawdzenia rozrządu, ale na forum nie spotkała zrozumienia. Tutaj ustawia się na kowalską "mijankę".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
llcooll




Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:15, 12 Lis 2011    Temat postu:

Po wymianie wałka nie ma zjawiska wyrzucania powietrza przez kanał dolotowy, poprawiła się znacznie kompresja. Na wydechu nadal zasysa ale ponoć jest to normalne (tak mi napisali na innym forum).

Jeśli chodzi o wałki to z prawej strony rzemiosło z lewej niby CCCP.
Po wymianie wałka znaczne różnice na luzach zaworów: wylotowy za ciasny, dolotowy dużo za luźny.

A co do twojego tematu to czytałem, próbowałem wykorzystać ale coś mi nie pasowało do wałka (już teraz wiem dlaczego)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:07, 13 Lis 2011    Temat postu:

gobert napisał:

Swego czasu sprawdzałem fazy rozrządu w dolniaku i porównywałem z literaturą (jest gdzieś ten temat na forum) aby wykluczyć błędy w ustawieniu rozrządu (wykonanie wałka i źle nabite znaki). To jest precyzyjna metoda sprawdzenia rozrządu, ale na forum nie spotkała zrozumienia. Tutaj ustawia się na kowalską "mijankę".


A powinna byc rutyna jako ze znaki nabite na walkach czy kolach zamachowych jesli chodzi o punkt ustawienia zaplonu maja w ruskich sprzetach spory rozrzut Smile
Sam kiedys spotkalem sie z kolem zamachowym gdzie po ustawieniu na znaki trzeba bylo aparat zaplonowy przestawic poza regulacje zaplonu aby silnik zaczal pracowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 9:02, 14 Lis 2011    Temat postu:

Jak chcesz ten walek wyrzucic to chetnie go przygarne. Z tego co widac po fotkach to jest to walek z wydluzonymi czasami otwarcia zaworow, prawdopodobnie do jakiegos mocniejszego silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Pon 14:28, 14 Lis 2011    Temat postu:

moze byc od nowszej wersji
ze zmienionym walkiem rozrządu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soviet




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:28, 21 Lis 2011    Temat postu:

Zakładaj silnik do ramiaka i pal. Jeżeli silnik "na sucho" obraca się nic nie blokuje to po odpaleniu tym bardziej będzie pracował. WKŁADAJ MOTO I PAL SPRZĘTA. Ja przy remoncie swojego silika kupiłem zestaw kół zębatych w tym koła rozrzadu. Po założeniu nowych i ustawieniu na znaki silnik NIE MIAŁ PRAWA ODPALIĆ. Wszystko dokładnie odwrotnie. Ot takie szajs teraz sprzedają. Co było? znaki o 180 st obrócone. Założyłem oryginale koła silnik za pierwszym razem zapalił...


Bez komentarza...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin