Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:35, 19 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Michel18 napisał: | Chodzi Ci o ten oryginalny klucz z ruskiego zestawu? Mam taki i nie pasuje, tzn. do uralowych wszystko gra. Do tego koła jeszcze mu brakuje parę milimetrów, musiał by być jeszcze szerszy. To nic, coś będę musiał wykombinować. |
Tysz prawda. Wywiercić otwór dalej , wsadzić ucięte wiertło, spawnąć po drugiej stronie i klucz do uralowych skrętek gotowy. Są tez takie klucze regulowane- ale chyba szkoda kasy |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 21:26, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Szukałem, ale nigdzie nie znalazłem. Jakie dolniak powinien mieć obroty na biegu jałowym? |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 11:07, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mam do Was pytanie, bo mam gołą ramę do wózka i zastanawiam się co powinno być w miejscach które zaznaczyłem na schemacie. Wydaje mi się że jakieś gumy po to aby nie obijał się metal o metal. Mam racje? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:21, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tak. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 22:18, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź, zbliża się giełda to trzeba wiedzieć czego się potrzebuje |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 21:18, 27 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanko, bo rozebrałem te tylne mocowanie przyczepki do resorów w swoim wózku i chciałem się zapytać jakie montowaliście tam tulejki, ewentualnie z jakiego pojazdu da się je podpasować. Ostatnio na giełdzie nawet ruskie nic nie miały :C
|
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Czw 6:14, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Z tworzywa, zrobione u tokarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez hardcor dnia Czw 22:10, 28 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:11, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Z poliamidu dorobić i będzie smigać.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 22:37, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam w swoim sprzęcie kultowe opony kartofle które niewątpliwie dodają uroku maszynie, ale 2/10 się na nich jeździ. Mam więc do Was pytanie: na jakich oponach jeździcie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 5:35, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Duro HF 307 4.0x19 wytrzymala i smiga |
|
Powrót do góry |
|
|
grigorius
Dołączył: 06 Kwi 2011 Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 6:15, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Też mam te Duro i trochę żałuje, że nie wybrałem hf308. Na tych powyżej 60km/h na asfalcie czuć drgania na kierownicy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 13:01, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Regulowałem dzisiaj gaźniki i (PZ28D) i lewy gar udało mi się elegancko. Na prawym pomimo opuszczania przepustnicy nic się nie działo, siedział na średnio wysokich obrotach. Przegazowanie nic nie dawało. Obniżyłem iglice o 2 dziurki i teraz już jest lepiej, ale dalej nie do końca tak jak powinno. Nie da się ustawić wolnych tak żeby pykało. Iglicy bardziej nie zniżę bo to ostatnia dziurka. Macie pomysły co to mogło by być jeszcze. Dodam że w obu gaźnikach chodzi równo przepustnica a na wykręcanie śrubki która ją podnosi działa mniej więcej tylko do połowy. Nie da się doprowadzić do momentu w którym silnik gaśnie przez wykręcenie taj śrubki. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 7:35, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Michel18 napisał: | Regulowałem dzisiaj gaźniki i (PZ28D) i lewy gar udało mi się elegancko. Na prawym pomimo opuszczania przepustnicy nic się nie działo, siedział na średnio wysokich obrotach. Przegazowanie nic nie dawało. Obniżyłem iglice o 2 dziurki i teraz już jest lepiej, ale dalej nie do końca tak jak powinno. Nie da się ustawić wolnych tak żeby pykało. Iglicy bardziej nie zniżę bo to ostatnia dziurka. Macie pomysły co to mogło by być jeszcze. Dodam że w obu gaźnikach chodzi równo przepustnica a na wykręcanie śrubki która ją podnosi działa mniej więcej tylko do połowy. Nie da się doprowadzić do momentu w którym silnik gaśnie przez wykręcenie taj śrubki. |
Przykręc powietrze i zejdą obroty |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 7:36, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Michel18 napisał: | Regulowałem dzisiaj gaźniki i (PZ28D) i lewy gar udało mi się elegancko. Na prawym pomimo opuszczania przepustnicy nic się nie działo, siedział na średnio wysokich obrotach. Przegazowanie nic nie dawało. Obniżyłem iglice o 2 dziurki i teraz już jest lepiej, ale dalej nie do końca tak jak powinno. Nie da się ustawić wolnych tak żeby pykało. Iglicy bardziej nie zniżę bo to ostatnia dziurka. Macie pomysły co to mogło by być jeszcze. Dodam że w obu gaźnikach chodzi równo przepustnica a na wykręcanie śrubki która ją podnosi działa mniej więcej tylko do połowy. Nie da się doprowadzić do momentu w którym silnik gaśnie przez wykręcenie taj śrubki. |
Przykręc powietrze i zejdą obroty i sprawdz czy lewego powietrza nie ciagnie |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 18:36, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Możesz mieć wadliwie przeszlifowaną iglicę ale jak dwie dziurki to chyba jednak nie |
|
Powrót do góry |
|
|
|