Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

M72-M by Michel18
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 20:35, 19 Wrz 2015    Temat postu:

Michel18 napisał:
Chodzi Ci o ten oryginalny klucz z ruskiego zestawu? Mam taki i nie pasuje, tzn. do uralowych wszystko gra. Do tego koła jeszcze mu brakuje parę milimetrów, musiał by być jeszcze szerszy. To nic, coś będę musiał wykombinować.


Tysz prawda. Wywiercić otwór dalej , wsadzić ucięte wiertło, spawnąć po drugiej stronie i klucz do uralowych skrętek gotowy. Są tez takie klucze regulowane- ale chyba szkoda kasy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 21:26, 02 Paź 2015    Temat postu:

Szukałem, ale nigdzie nie znalazłem. Jakie dolniak powinien mieć obroty na biegu jałowym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 11:07, 22 Lis 2015    Temat postu:

Mam do Was pytanie, bo mam gołą ramę do wózka i zastanawiam się co powinno być w miejscach które zaznaczyłem na schemacie. Wydaje mi się że jakieś gumy po to aby nie obijał się metal o metal. Mam racje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:21, 22 Lis 2015    Temat postu:

Tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 22:18, 22 Lis 2015    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, zbliża się giełda to trzeba wiedzieć czego się potrzebuje Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 21:18, 27 Sty 2016    Temat postu:

Mam takie pytanko, bo rozebrałem te tylne mocowanie przyczepki do resorów w swoim wózku i chciałem się zapytać jakie montowaliście tam tulejki, ewentualnie z jakiego pojazdu da się je podpasować. Ostatnio na giełdzie nawet ruskie nic nie miały :C

Powrót do góry
Zobacz profil autora
hardcor




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 154
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nałęczów/Lublin

PostWysłany: Czw 6:14, 28 Sty 2016    Temat postu:

Z tworzywa, zrobione u tokarza.
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez hardcor dnia Czw 22:10, 28 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 7:11, 28 Sty 2016    Temat postu:

Z poliamidu dorobić i będzie smigać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 22:37, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Mam w swoim sprzęcie kultowe opony kartofle które niewątpliwie dodają uroku maszynie, ale 2/10 się na nich jeździ. Mam więc do Was pytanie: na jakich oponach jeździcie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 5:35, 22 Kwi 2016    Temat postu:

Duro HF 307 4.0x19 wytrzymala i smiga
Powrót do góry
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 6:15, 22 Kwi 2016    Temat postu:

Też mam te Duro i trochę żałuje, że nie wybrałem hf308. Na tych powyżej 60km/h na asfalcie czuć drgania na kierownicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 13:01, 01 Maj 2016    Temat postu:

Regulowałem dzisiaj gaźniki i (PZ28D) i lewy gar udało mi się elegancko. Na prawym pomimo opuszczania przepustnicy nic się nie działo, siedział na średnio wysokich obrotach. Przegazowanie nic nie dawało. Obniżyłem iglice o 2 dziurki i teraz już jest lepiej, ale dalej nie do końca tak jak powinno. Nie da się ustawić wolnych tak żeby pykało. Iglicy bardziej nie zniżę bo to ostatnia dziurka. Macie pomysły co to mogło by być jeszcze. Dodam że w obu gaźnikach chodzi równo przepustnica a na wykręcanie śrubki która ją podnosi działa mniej więcej tylko do połowy. Nie da się doprowadzić do momentu w którym silnik gaśnie przez wykręcenie taj śrubki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 7:35, 02 Maj 2016    Temat postu:

Michel18 napisał:
Regulowałem dzisiaj gaźniki i (PZ28D) i lewy gar udało mi się elegancko. Na prawym pomimo opuszczania przepustnicy nic się nie działo, siedział na średnio wysokich obrotach. Przegazowanie nic nie dawało. Obniżyłem iglice o 2 dziurki i teraz już jest lepiej, ale dalej nie do końca tak jak powinno. Nie da się ustawić wolnych tak żeby pykało. Iglicy bardziej nie zniżę bo to ostatnia dziurka. Macie pomysły co to mogło by być jeszcze. Dodam że w obu gaźnikach chodzi równo przepustnica a na wykręcanie śrubki która ją podnosi działa mniej więcej tylko do połowy. Nie da się doprowadzić do momentu w którym silnik gaśnie przez wykręcenie taj śrubki.


Przykręc powietrze i zejdą obroty
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 7:36, 02 Maj 2016    Temat postu:

Michel18 napisał:
Regulowałem dzisiaj gaźniki i (PZ28D) i lewy gar udało mi się elegancko. Na prawym pomimo opuszczania przepustnicy nic się nie działo, siedział na średnio wysokich obrotach. Przegazowanie nic nie dawało. Obniżyłem iglice o 2 dziurki i teraz już jest lepiej, ale dalej nie do końca tak jak powinno. Nie da się ustawić wolnych tak żeby pykało. Iglicy bardziej nie zniżę bo to ostatnia dziurka. Macie pomysły co to mogło by być jeszcze. Dodam że w obu gaźnikach chodzi równo przepustnica a na wykręcanie śrubki która ją podnosi działa mniej więcej tylko do połowy. Nie da się doprowadzić do momentu w którym silnik gaśnie przez wykręcenie taj śrubki.


Przykręc powietrze i zejdą obroty i sprawdz czy lewego powietrza nie ciagnie
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 18:36, 02 Maj 2016    Temat postu:

Możesz mieć wadliwie przeszlifowaną iglicę ale jak dwie dziurki to chyba jednak nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 7 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin