Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 19:29, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Prince, podziałało dźwigniowanie Biorę się dalej do roboty. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 14:43, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mam koła uralowe w mojej emce i teraz je doprowadzam do stanu jezdnego . Mam pytanie co do tych tulejek koła. Otóż z tyłu i z przodu mam 2 takie same tzw. długie. Wg. rysunku u Kokotów powinienem mieć 1 długą 1 krótką. Ktoś wie dlaczego tak ma być? Z tyłu już złożyłem z tymi dwoma długimi (koło się obraca, można bez problemu zamontować) bo o tym nie wiedziałem, ale teraz robię przód i się nad tym zaczynam zastanawiać. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 22:21, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Od strony zabieraka idzie długa, od zewnątrz > od wkrętki idzie krótka. Jak dasz dwie długie nie dokręcisz prawidłowo osi.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 15:09, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź, ale jesteś pewien? Na tym rysunku u Kokotów jest zaznaczone na odwrót. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:52, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Cyrografie, czym by był człowiek gdyby nie ciekawość ? Mając 3 opcje do wyboru, złożyłem tak jak było wcześniej. Szczęka tarła o bok bębna i w gratisie rozebrałem sobie to koło jeszcze raz. Złożyłem tak jak powiedziałeś i jest gitarka. Dzięki |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:05, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A już się zaczynałam zastanawiać czy się nie pomyliłem bo piszę z pamięci. A ostatni raz łożyska zmieniałem jakiś rok temu jak kupiłem koło na zapas.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 6:39, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Michel18 napisał: | Dzięki za odpowiedź, ale jesteś pewien? Na tym rysunku u Kokotów jest zaznaczone na odwrót. |
U Kokotów jest wiele błedów nie tylko w rysunkach ale tez w opisach )).Dobrze napisane dluga od strony zabieraka. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 8:27, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Podpowiedzielibyście mi jak ściągnąć gumy z baku? Powoli przymierzam się do malowania, ale jeszcze trochę roboty zostało, teraz na stole jest skrzynia no i trzeba będzie rozbierać też sprzęgło i zamach bo niestety skądś tam cieknie. A teraz co do skrzyni: 2 lubiała wypadać, jak przed skrzyżowaniem odpowiednio wcześniej nie zrobiłem redukcji to potrafiła się zblokować pomiędzy 3 i 4 na takim jakby luzie. Próby wrzucenia jakiegoś biegu na włączonym silniku (oczywiście z sprzęgłem) kończyły się zgrzytem, bieg nie wchodził. Na siłę nie chciałem, po zgaszeniu silnika i przepchnięciu go kawałek (cały czas próbując wrzucić bieg) bieg wchodził i można było już normalnie jechać. Pytanie: na co zwrócić szczególną uwagę przy rozbiórce skrzyni? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 15:35, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak jest orginalna kłowa skrzynia to niewiele zrobisz bo części do tego nie ma. Przy tych objawach to przsuwka II, wodziki i gitara do weryfikacji.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 20:06, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jest to skrzynia kłowa. Ogólnie wszystko tam wygląda na nowe i mało śmigane. Przesuwki jak na moje oko bdb stanie, wodziki mają może z 1mm luzu na przesuwce. Stawiam na gitarkę (wygląda też na mało używaną, może to nówka jakaś niedorobiona?) bo ręką potrafię wrzucić wszystkie biegi i prawidłowo (głęboko) je zazębić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:10, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
^^ Dobre. Przy tej jakości produkcji to te skrzynie nigdy nie wyglądały jak nówki. Nie ważne. Powodzenia przy dystansowaniu. Może to coś pomoże. A jeśli by Ci się powiodło to i tak powodzenia bo zgroza na tym szajsie jeździć. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 8:59, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nie mówię że jest ona oryginalna od nowości, ale wygląda jakby ktoś miał dostęp do części zamiennych. Za tą teorią przemiawiają uszczelnienia zrobione na papier plus ten silikon techniczny |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 11:56, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mam taką prośbę: jeżeli ktoś posiada te artykuły z ŚM dotyczące emki to bardzo chętnie bym się z nimi zaznajomił. Podobno było tam opisane jak zdystansować skrzynię. Jeżeli ktoś je posiada to proszę o jakiś znak . Podam wtedy maila. Z góry dziękuję |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Sob 12:17, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Daj maila na PW. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 13:17, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witajcie. Rozebrałem tą skrzynię, łożyska niby były wymieniane ale i tak już ciężko chodziły. Trzeba będzie je wymienić. Mam takie pytanie co do składania skrzynki. Na wyjście kardana lepszy jest zwykły simmering czy ten co jest niby do VW na wał korbowy? I drugie pytanie, czy ktoś wie jakie powinny być grubości uszczelek które występują w skrzynce? |
|
Powrót do góry |
|
|
|