Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

M72-M by Michel18
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 19:29, 20 Lut 2015    Temat postu:

Dzięki Prince, podziałało dźwigniowanie Very Happy Biorę się dalej do roboty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 14:43, 06 Mar 2015    Temat postu:

Mam koła uralowe w mojej emce i teraz je doprowadzam do stanu jezdnego Very Happy. Mam pytanie co do tych tulejek koła. Otóż z tyłu i z przodu mam 2 takie same tzw. długie. Wg. rysunku u Kokotów powinienem mieć 1 długą 1 krótką. Ktoś wie dlaczego tak ma być? Z tyłu już złożyłem z tymi dwoma długimi (koło się obraca, można bez problemu zamontować) bo o tym nie wiedziałem, ale teraz robię przód i się nad tym zaczynam zastanawiać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:21, 06 Mar 2015    Temat postu:

Od strony zabieraka idzie długa, od zewnątrz > od wkrętki idzie krótka. Jak dasz dwie długie nie dokręcisz prawidłowo osi.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 15:09, 07 Mar 2015    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, ale jesteś pewien? Na tym rysunku u Kokotów jest zaznaczone na odwrót.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:52, 09 Mar 2015    Temat postu:

Cyrografie, czym by był człowiek gdyby nie ciekawość Very Happy? Mając 3 opcje do wyboru, złożyłem tak jak było wcześniej. Szczęka tarła o bok bębna i w gratisie rozebrałem sobie to koło jeszcze raz. Złożyłem tak jak powiedziałeś i jest gitarka. Dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:05, 09 Mar 2015    Temat postu:

A już się zaczynałam zastanawiać czy się nie pomyliłem Very Happy bo piszę z pamięci. A ostatni raz łożyska zmieniałem jakiś rok temu jak kupiłem koło na zapas.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 6:39, 10 Mar 2015    Temat postu:

Michel18 napisał:
Dzięki za odpowiedź, ale jesteś pewien? Na tym rysunku u Kokotów jest zaznaczone na odwrót.


U Kokotów jest wiele błedów nie tylko w rysunkach ale tez w opisach Smile)).Dobrze napisane dluga od strony zabieraka.
Powrót do góry
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 8:27, 20 Mar 2015    Temat postu:

Podpowiedzielibyście mi jak ściągnąć gumy z baku? Powoli przymierzam się do malowania, ale jeszcze trochę roboty zostało, teraz na stole jest skrzynia no i trzeba będzie rozbierać też sprzęgło i zamach bo niestety skądś tam cieknie. A teraz co do skrzyni: 2 lubiała wypadać, jak przed skrzyżowaniem odpowiednio wcześniej nie zrobiłem redukcji to potrafiła się zblokować pomiędzy 3 i 4 na takim jakby luzie. Próby wrzucenia jakiegoś biegu na włączonym silniku (oczywiście z sprzęgłem) kończyły się zgrzytem, bieg nie wchodził. Na siłę nie chciałem, po zgaszeniu silnika i przepchnięciu go kawałek (cały czas próbując wrzucić bieg) bieg wchodził i można było już normalnie jechać. Pytanie: na co zwrócić szczególną uwagę przy rozbiórce skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 15:35, 20 Mar 2015    Temat postu:

Jak jest orginalna kłowa skrzynia to niewiele zrobisz bo części do tego nie ma. Przy tych objawach to przsuwka II, wodziki i gitara do weryfikacji.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 20:06, 20 Mar 2015    Temat postu:

Tak jest to skrzynia kłowa. Ogólnie wszystko tam wygląda na nowe i mało śmigane. Przesuwki jak na moje oko bdb stanie, wodziki mają może z 1mm luzu na przesuwce. Stawiam na gitarkę (wygląda też na mało używaną, może to nówka jakaś niedorobiona?) bo ręką potrafię wrzucić wszystkie biegi i prawidłowo (głęboko) je zazębić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 22:10, 20 Mar 2015    Temat postu:

^^ Dobre. Przy tej jakości produkcji to te skrzynie nigdy nie wyglądały jak nówki. Nie ważne. Powodzenia przy dystansowaniu. Może to coś pomoże. A jeśli by Ci się powiodło to i tak powodzenia bo zgroza na tym szajsie jeździć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 8:59, 21 Mar 2015    Temat postu:

Nie mówię że jest ona oryginalna od nowości, ale wygląda jakby ktoś miał dostęp do części zamiennych. Za tą teorią przemiawiają uszczelnienia zrobione na papier plus ten silikon techniczny Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 11:56, 21 Mar 2015    Temat postu:

Mam taką prośbę: jeżeli ktoś posiada te artykuły z ŚM dotyczące emki to bardzo chętnie bym się z nimi zaznajomił. Podobno było tam opisane jak zdystansować skrzynię. Jeżeli ktoś je posiada to proszę o jakiś znak Very Happy. Podam wtedy maila. Z góry dziękuję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Sob 12:17, 21 Mar 2015    Temat postu:

Daj maila na PW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 13:17, 01 Kwi 2015    Temat postu:

Witajcie. Rozebrałem tą skrzynię, łożyska niby były wymieniane ale i tak już ciężko chodziły. Trzeba będzie je wymienić. Mam takie pytanie co do składania skrzynki. Na wyjście kardana lepszy jest zwykły simmering czy ten co jest niby do VW na wał korbowy? I drugie pytanie, czy ktoś wie jakie powinny być grubości uszczelek które występują w skrzynce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 2 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin