Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 19:37, 26 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Rysy są na środku płaszcza, trzeba je przeskrobać aby nic nie wystawało. W współczesnych tłokach w tym miejscu nie ma płaszcza bo jest zbędny. Nawet jak się wyskrobie dołek to i tak tłok nie będzie się kiwać. Przyleganie w tym miejscu nie ma żadnego znaczenia. Byle by z powrotem nie przycierało.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
jacekniemiec
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: Nie 21:03, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,
koledzy, silnik musi być sprawdzony po takim babolu jak zatkane smarowanie cylindra..
Chciałbym komuś podesłać ten temat wraz z dzwoniącą lewą stroną jak w poprzednich postach....
Nie będę robił szlifu na lewym , bo pięknie wytarłem tłok i nie ociera..
Chodzi mi o wymianę kół , bo mam te 'ciche' od Jacka z Osiecka a sam nie mam warunków .. chcę wyeliminować ten dwu stuk , który słyszę na kołach..
i znalezienie tego ciumkania i stukania na lewym, cylindrze.
Również skrzynia wymaga poprawy bo cieknie...
Jest na fejsbuku warsztat orłowska ... Dobry ?
Proszę o komentarz na priv w tym temacie.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 7:17, 30 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Do wymiany kół ściągasz przedni dekiel i wszystko na wierzchu. Prosta sprawa. Bez dekla przy składaniu od razu ustawiasz luz na prądnicy, wszystko widać i łatwo to zrobić. Jakiś ściągacz do kół jedynie potrzebujesz z bardziej specjalistycznych narzędzi.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
jacekniemiec
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: Pon 22:26, 30 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie , jak ściągnąć duże koło bez podgrzewania - nie możliwe.
Założyć koło bez wyciągania wałka i bez wcisku praską - ?
Kolega mi podpowiadał, że bez zluzowania cylindrów wałka nie wyjmę...
Polecicie mi kogoś do zrobienia skrzyni - tak przy okazji ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:01, 31 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Da sie. I jedno i drugie. Bez luzowania cylindrów. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 10:04, 31 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Wyciągasz napęd pompy oleju, odkręcasz dwa wkręty mocujące wałek i go wyciągasz. Tu nie ma cudów, konstrukcja cepa.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
jacekniemiec
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: Śro 21:13, 22 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegów,
chcąc zakończyć ten wątek napiszę , że winowajcą był rozrząd - luz między kołem dużym a małym był 0,5 mm !!!! Musiało dzwonić !!
Kupiłem od Jacka Tomaszewskiego z Osiecka jego ciche koła i okazało się, że musiałem kupić komplet nr 4 bo taki miałem duży rozrzut otworów w bloku na koła ... Ponoć Ruscy mieli aż 9 grup kół !!
Tak więc dzwonienie/klepanie ustało.
Dziękuję Wam wszystkim za cenne uwagi i czas poświęcony na czytanie i odpisywanie w tym wątku.
Pozdrawiam,
Jacekniemiec |
|
Powrót do góry |
|
|
|