Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:53, 14 Lis 2016 Temat postu: m-72 spalanie |
|
|
witam, takie pytanie, mam po remoncie przejechane około 300 km, i czy to normalne, że na gaźniku iglica jest na 4 ząbku od góry bo inaczej nie mam mocy, jak daję np na 3 ząbek to nie ma mocy? nowe gaźniki k-302 i na innych też nie chce iść na mniejszej dawce paliwa. I teraz pytanie czy to się zmieni |
|
Powrót do góry |
|
|
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Pon 9:52, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Może napisz najpierw jakie tłoki, wałek rozrządu oraz ile pali. Ustawienie zapłonu ma też wpływ na spalanie. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:58, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Tłoki ruskie nowe, wałek rozrządu ruski nowy a pali 10 l /100 km, przejchane od remontu tak jak wspomniałem około 300 km |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 14:17, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Odpala ładnie, od 1-2 kopnięć?
Jaki kolor świec? |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:22, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Odpala od 1 kopnięcia max od drugiego, świece czarne ale jak zmniejszę dawkę paliwa to nie chce jechać. Mogę tak jeździć tylko pytam czy to sie unormuje czy coś jest nie tak |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 14:38, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Jest źle.
Musisz dojść z kolorem do ceglastego.
Opuść iglice i przejedź się, mimo że "nie chce iść".
Zrób tak 20-30km, zatrzymaj się i wykręć świece. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4038 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:32, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie za dużo pali. Idzie dopiero niejako na "ssaniu". Jest na granicy dotarcia, 300 km to absolutne minimum na poukładanie pierścieni. Ja bym jeszcze pojeździł.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:15, 14 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
wiem ze za duzo pali, troszke mnie to przerazilo bo wcześniejszy motor po remoncie nie chlipal tyle co ten dlatego ten moj post. a teraz chyba już nie bede jezdzil bo targa po nerach |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Śro 6:30, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Moja emka normalnie pali 10 a kolor swiec ceglany. Nie tykaj nic dopuki z 1000 km nie zrobisz bo przytrzesz. Normą jest ze moto duzo pali na dotarciu bo go wszystko trzyma
Po 500km zacznie puszczać. Mam nadzieje ze zmieniłeś juz ze 2 razy olej bo opiłków bedzie sporo. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:27, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
dzieki balu za poradę, narazie raz zmieniłem olej |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 9:27, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Heh ty lepiej napisz ile zrobieś luzu miedzy tlokiem a cylindrem ????? JAk wszystko zacznie lżej chodzić swiece zaczną sie lepiej wypalac to normalne.A z ta wymiana oleju to raczej przesada bo w dolnym to po około 4 tyś dopiero olej wymieniłem i jakiś tam minimalny pył na magnesie był ale to raczej z kół rozrządu jak były nowe ale jak ktoś chce to może olej wymieniac co 100 km:))) zawsze to lepiej ).
A gdy olej jest szybko czarny i blok jest w srodku zabrudzony to jest głownie spowodowane przedmuchami miedzy tłokiem a cylindrem a co za tym idzie to kiepska jakość użytych części lub juz wielki przebieg na odpowiednich częściach.
Można np docierać na oleju typu Venol czy Lubro i pózniej przejśc na np motula ale motocyklowego i napewno bedzie lepiej ale to już kwestia wydatków.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 9:58, 16 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 10:48, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid, wymiana to nie przesada.
Ja w Uralu, wykręcałem miskę stalową po 30km i syf był.
Z tym że ja ostro docierałem - z koszem i na torze motocrossowym
Przy 300km, byłem po 3 wymianach oleju.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Śro 10:49, 16 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 13:34, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Dawid, wymiana to nie przesada.
Ja w Uralu, wykręcałem miskę stalową po 30km i syf był.
Z tym że ja ostro docierałem - z koszem i na torze motocrossowym
Przy 300km, byłem po 3 wymianach oleju. |
Takie rzeczy tylko na tłokach ruskich i algniota lub gdy coś jest nie tak opanowane dlatego wspomniałem o złej jakości materiałów )).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 13:38, 16 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 14:02, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, mam Almoty i 7 setek pasowania (podobno).
Nie zatarły się przy ostrym docieraniu, więc nie są złe. |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 15:21, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Też wymieniałem , 100,300,4000
I na almocie ciasno pasowanym i na cienkim.
Myśle że warto wymienić - po co ma wszystko docierać się dalej w opiłkach z cylindra i pierścieni.
Docierkę ze względu na właściwości robiłem na mineralnym 20w50 - motul 3000 - dwie wymiany po 100 (wokół komina) potem trasa częstochowa-wrocław-częstochchowa i znów wymiana tym razem na docelowy syntetyk 20w60 też motula 3000v.
Nie wiem czemu Dawid poleca motocyklowe oleje motula , przecież u nas jest samochodowa skrzynia i silnik. Oleje nie przechodzą pomiędzy tymi podzespołami (teoretycznie - bo z zewnątrz wszystko uciapane olejem - nie wiadomo skąd ) |
|
Powrót do góry |
|
|
|