Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Śro 21:42, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
sorki dostałem pomrocznosci jasnej i nie skumałem przodu w wachaczyku były alu.Odnsnie lampy zrobię foty w sobotę jest zasuwka,a ema 60r.Stacyjka na zwykły klucz,tylko czy przez te 50 lat jej nikt nie zmienił?Odnosnie chromów ,chromowany był jeszcze sygnał.
Prince mnie bardziej interesuje wymiana.Potrzebuję nap.sprawny automat stopu wkręcany w ramę,ewentualnie osprzęt gondoli do MW.Odnosnie owiewek mam dwie jedna laminat z wbudowanymi kierunkami druga blacha krótka,do wysokosci dolnej półki,obie niestety bez szyb |
|
Powrót do góry |
|
|
wild
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 187 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 11:44, 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
podbijam temat - poszukuję zdjęć prawdziwków emki N z ostatniego roku produkcji.
pytanie ogólne - czy ktokolwiek widział, ktokolwiek wie czy na pewno drukowano katalog do M-72 N ?
Gośka
dopisane:
na rosyjskim forum (nie pamiętam jakim..) ktoś wrzucił jedynie okładkę na której pięknymi bukwami pisało "katalog" do M-72 N - czyli jest nadzieja
Ostatnio zmieniony przez wild dnia Czw 16:48, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Siwy
Dołączył: 01 Lis 2020 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 10:13, 08 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy tu ktoś jeszcze zagląda
Trochę przekopałem temat i mam kilka zdjęć oryginanych M72 N z Irbita. Wysoki suwak, wersje cywilne z paskami na baku i kalkomanią "Irbit". Tak właśnie mam zamiar wyremontować swoją. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 8:50, 09 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Niestety wrzucanie zdjęć poprzez jakiś tak hosting nie ma sensu - wkrótce i tak znikną...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rohhor
Dołączył: 26 Kwi 2017 Posty: 238 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:57, 10 Gru 2020 Temat postu: |
|
|
Siwy napisał: | Nie wiem czy tu ktoś jeszcze zagląda
Trochę przekopałem temat i mam kilka zdjęć oryginanych M72 N z Irbita. Wysoki suwak, wersje cywilne z paskami na baku i kalkomanią "Irbit". Tak właśnie mam zamiar wyremontować swoją. |
M72N (H) to KMZ, Irbit to M72M |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Wto 20:34, 03 Maj 2022 Temat postu: |
|
|
Pytanie o M72N - jakie powinna mieć cylindry? Takie jak K-750 czy takie jak M72M? Albo też inaczej- wczesna Kaśka ma cylindry z długim pierwszym żebrem czy od razu wychodziła z krótkim? |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Śro 18:59, 06 Wrz 2023 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś jeszcze zgłębia temat M72N? Jak to jest z blokiem silnika i jego mocowaniem do ramy? Mam z 57 r., zgodna numerycznie itd. i blok ma mocowanie za pokrywę rozrządu. Mam na oku drugą ale rocznik 58-59 i podobnie mocowanie za pokrywę. Widywałem kilka z 58 roku i mocowanie były za blok. Ponawiam pytanie o cylindry. |
|
Powrót do góry |
|
|
Rullo
Dołączył: 28 Gru 2023 Posty: 24 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:24, 29 Gru 2023 Temat postu: |
|
|
Może ci pomoże. Jak pamiętam prawdziwek z jednego kawałka. 1958 rok. M72H czyli N.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 25 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Śro 11:14, 06 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
Ktoś się orientuje, czy przód na wachaczyku z prostą dolną półką był montowany do M72N przez cały rocznik 1957, a skośna dolna półka weszła od 58 roku, czy może skośna półka weszła jeszcze w 57 r.? |
|
Powrót do góry |
|
|
|