Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beemiak
Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 17:30, 15 Sty 2018 Temat postu: m 72 gqażniki |
|
|
Witam, Chyba nie pochwaliłem się jeszcze, że skonczyłem skladeanie Kaśki i jak była pogoda to trochę nawet pojezdziłem .Obecnie wziąłem się za renowację M ki, którą zamierzam zostawić dla siebie. Jej stare gażniki ( k37)skończyły swój żywot i kupiłem gażniki PZ 28.
czy ktoś je zna i je używa - jak się sprawuja ? Będę wdzięczny za wszystkie uwagi. Pozdrawiam !!! Beemiak |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 19:16, 15 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Mam, używam, pytanie tylko jakie Ty kupiłeś? Jeszcze są takie złotawe czy normalny kolor aluminium? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:47, 15 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
I naprawdę enty raz będziemy klepać to samo? |
|
Powrót do góry |
|
|
beemiak
Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 18:54, 16 Sty 2018 Temat postu: m 72 gażniki |
|
|
Kolor korpusu aluminium, dodatki mosięzne. Czy ten kolor ma jakieś znaczenie? Produkcja - jak powiedział sprzedawcA tAJWAN |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:48, 16 Sty 2018 Temat postu: Re: m 72 gażniki |
|
|
beemiak napisał: | Kolor korpusu aluminium, dodatki mosięzne. Czy ten kolor ma jakieś znaczenie? Produkcja - jak powiedział sprzedawcA tAJWAN |
Zrobisz jak zechcesz. Jakbym potrzebował to bym szukał tematów. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 21:34, 17 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Podobno te o kolorze aluminium a nie lekko złotawe są gorzej wykonane a co za tym idzie można się domyślić. Mam pz złotawe łatwo idzie je regulować ale mam porównanie tylko do gaźników innych motocykli bo w swoim miałem je od początku |
|
Powrót do góry |
|
|
jany
Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:15, 23 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
ja mam te srebrne,korpus dziurawy jak sito(może nie dosłownie ale ubytki były),regulacja? ,było ciężko ale jak uszczelniłem wżery to jest w miare .Może Tobie się trafiły OK ,zobaczysz przy ustawianiu. |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Czw 21:22, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Kupiłem gaźniki k63t mam pytanie jak wyregulować wolne obroty kręcicie linka przy gaźniku czy ta śruba wkręcana od góry?sklad mieszanki na 1,5 obrotu plus,minus? Ile trzymacie na ssaniu zanim wylaczcie? |
|
Powrót do góry |
|
|
siwawy
Dołączył: 17 Lip 2016 Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:35, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
-ustawiasz luzy na linkach jednakowe, najlepiej jak wsadzisz palec
Pod przepustnice dodasz gazu tak aby jednakowo sie uniosly
np do gornej krawedzi
-palisz maszyne i odkrecasz sklad mieszanki az do najwyzszych
obrotow a potem jeszcze z pol obrotu (pisze pol moze caly moze
cwierc bo zaobserwojesz potem jak sie wypala swieca)
ustawiasz tak najpierw jeden gar potem drugi
-na koniec musisz srubami od obrotow zsynchronizowac
obydwa gary aby chodzily z takimi samymi obrotami
Ja tak robie ale amator ze mnie |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:38, 01 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Ja mam przejściówki pod gaźnikami z mocowania pionowego na poziome. Tam dorobiłem wyjścia pod wakuometry i synchronizuję jak Japonie. Tyleż proste co skuteczne. Można dać grubsze podkładki termiczne i tam wyjścia pod wakuometry jeżeli mocowanie się zgadza.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|