Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Czw 0:07, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Na kole masz najpierw nakrętkę kontrującą - w kształcie pierścienia o średnicy ok. 6-7cm. Na obwodzie ma zadziory, żeby było o co zaczepić przy odkręcaniu. Po jej odkręceniu zostaje wkrętka, na której widać dwa lub cztery otwory. Po odkręceniu tej drugiej masz już tulejki i łożyska. Zostaje wyjąć - idealnie by było wyciągnąć lub wypchnąć/wyprasować bez użycia młotka Zapamiętaj kolejność, zaoszczędzisz kilka minut na myślenie jak to było albo po prostu znajdź rysunki - nie zgłębiałem uralowskich, ale w instrukcji do K-750 chyba było, a strzelam, że jest podobnie.
Pewnie jeszcze pojeździ bez większych konserwacji, ale to tylko nagromadzi problemy na później. Choć fakt, że to nic pilnego, można się zająć resztą |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 8:14, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie oddawaj silnika, komuś kogo nie znasz!
Spierdoli robotę i powie że źle dotarłeś... W tej chwili na kolyasce są dwie osoby, które robią silniki Urala na współczesnych tulejach + tłoki od "cieniasa". Szedłbym w tą stronę.
Porozmawiaj z PoTomek, lub Dawid1981. Jeden i drugi zrobią Ci to super, a w razie reklamacji masz Ich "na miejscu". Nie są to ludzie, którzy pojawiają się i znikają...
Sam siedzę w Uralu, i mógłbym zaproponować siebie, ale Oni są lepsi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Czw 11:05, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
super, dziekuje..niechodzi o to ze niewufam ludziom,ale..ale byc pewien ze osoba ktora sie wezmie za to wie co mowi,i co robi,i ja bede wiedzial za co place |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Sob 22:22, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zaden z podanych kolegow,nie odpowiada..na moje zapytanie
macie jakis nr.tel? |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Śro 22:39, 14 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś się orientuje, jakie były zawieszenia w M61? Podobno były 3 rodzaje. Czy pierwszy rocznik M61 mógł mieć zawias taki jak M72? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4038 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 0:38, 15 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Pierwsze M-61 były produkowane równolegle z M-72 w tym samym zakładzie. Zawieszenia są identyczne.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Pią 13:10, 16 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. A dyfer również ten sam? Wlew w pierwszych rocznikach tak jak w M72? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4038 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 13:18, 16 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Tego nie wiem, wydaje mi się że ostatnie M-72 z Irbitu miały już wlew w deklu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Pią 17:36, 23 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Kolejne pytanie o M61: czy rocznik 59 miał zabierak sprzęgiełka gumowego od strony dyfra na wcisku czy na drobnym wieloklinie? Czytałem artykuł z epoki o M62, i było to wyszczególnione jako innowacja względem M72 i jak to określono przejściowego modelu M61. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 16:42, 24 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Wałek od strony dyfra jest jako całość z krzyżakiem. Drobny wieloklin masz z przodu od skrzyni |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 302 Przeczytał: 27 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Pon 14:13, 26 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi o końcówkę wału kardana. W M62 zabierak gumowego sprzęgiełka jest mocowany na wale kardana na drobny wieloklin. W M61 podobnie czy tak jak w M72 na wcisk? |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Śro 8:45, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Tak jak w m62 |
|
Powrót do góry |
|
|
Bens0484
Dołączył: 25 Mar 2023 Posty: 9 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Augustow
|
Wysłany: Czw 22:56, 13 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
Podlacze się. Też mam urała M61 i rozbieram właśnie zawieszenie przod nie wiem czy był już temat ale potrzebuje znawcy tematu tego zawieszenia aby skompletować części i złożyć. Może ktoś pomoże?
Ostatnio zmieniony przez Bens0484 dnia Czw 22:58, 13 Kwi 2023, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|