Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Luzy na pierścieniach w silniku DNIEPR
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 16:56, 26 Maj 2011    Temat postu: Luzy na pierścieniach w silniku DNIEPR

Witam, trapi mnie sprawa luzów na pierścieniach. Zakładam do dniepra komplet Almotowski a pierścienie dorabiam u pana M. Blusa. Pierścienie będą na 0 z pierwszym chromowanym i nie wiem jakie luzy zrobić sobie na poszczególnych pierścieniach. Proszę o rady. To że między 0.2-0.4 to wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 18:59, 26 Maj 2011    Temat postu:

Ja zamówiłem w TomRing'u i zrobiłem olejaki na 0,35 a uszczelniająco-zgarniające na 0,20 - czy dobrze, okaże się później...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 21:09, 26 Maj 2011    Temat postu:

Kolego próbowałem z pierścieniem chromowym zaniechaj tego lepiej daj zwykły
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 21:43, 26 Maj 2011    Temat postu:

Kolego dlaczego mam to zaniechać? Zakładałeś takie pierścienie od blusa na almotowskie żeliwo? Bo jak na ruskie to mogło ci zjechać cylindry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 20:59, 27 Maj 2011    Temat postu:

Kolego nie mów mi na temat pierścieni do ruska znajdz na forum wpis pt. URAL DYMI poczytaj .
A to co kolega ma na zamyśle pisząc cyt. Zakładałeś takie pierścienie od blusa na almotowskie żeliwo ?
Poza tym BLUS nie robi dobrych pierścieni a na pewno nie chromuje.
Po mojej doktoryzacji troszkę kosztownej uważam że najlepsze pierścienie potrafi zrobić TOM RING a oni na pewno robią w chromie na życzenie,
Zresztą odsyłam do do wątku ural dymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:32, 29 Maj 2011    Temat postu:

Rowniez odradzam chromowanie gornego pierscienia, specjalnie jesli ma to robic zaklad rzemieslniczy. Grozi ci zluszczenie sie chromu i kaszana w silniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 8:06, 29 Maj 2011    Temat postu:

Ja mam chromowe pierścień w dolniaku, i wstawiane tuleje. Pierścieńie fabryczne jak i tłoki z malca. Brdzo ładnie to działa. Jest to rozwiązanie fabryczne bardzo często stosowane.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 20:45, 29 Maj 2011    Temat postu:

Tak ale nie na ruskim żeliwie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 21:57, 29 Maj 2011    Temat postu:

Dlatego ja mam cały zestaw z almotu. Do ruskiego żeliwa nie jest zalecany chromowany pierwszy pierścień bo szybko ściera tuleje cylindrów. A i pierwszy raz słyszę złe opinie o chromowanym pierścieniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soviet




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:12, 01 Cze 2011    Temat postu:

A ja tam założyłem chromowany pierwszy na ALMOT I co? I nic. Lata jak ta lala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 9:23, 01 Cze 2011    Temat postu:

soviet napisał:
A ja tam założyłem chromowany pierwszy na ALMOT I co? I nic. Lata jak ta lala.

Ile km zrobiłeś od remontu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 9:56, 01 Cze 2011    Temat postu:

Jak to chromowany z Motusa to ja sie dziwię, że lata jak ta lala. Chrom cynkopodobny i kompresja też jak ta lala lata po całej skrzyni korbowej Wink

.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 9:58, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 18:07, 02 Cze 2011    Temat postu:

soviet ma tak samo jak ja zestaw z almotu a pierścienie od Blusa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Czw 22:13, 02 Cze 2011    Temat postu:

Znowu wojna o pierścienie!,chromowany czy nie itp.Hius zrobił na tym doktorat a i tak każdy robi po swojemu.I ja też zrobiłem jak zrobiłem ,i jak na razie jest ok !! nie załuje.Jak już wcześniej pisałem mam tłoki almotu w mojej K 750 /dolniak/,ale podczas szlifu wymienione zostały pierścienie na Prima Łódż /te co były na tłokach to monofaktura/.Pierwszy chrom-ale dobrej jakości,drugi uszczelniająco zgarniający żeliwo, trzeci olejowy ze sprężynką ,i czwarty olejak żeliwny bez sprężynki.I jak narazie nic się nie dzieje.Mało przejechałem to fakt, ok 3000 km.Ale nie dolewam oleju, jak podaje instrukcja 200ml na 100 km!!.Dodam że to co przejechałem to może dolałem z 0.5l.Czyli mam sie martwić czy cieczyć że nie bierze oleju Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:46, 03 Cze 2011    Temat postu:

Cala roznica wlasnie w jakosci pierscieni.
Z pierscieni chromowanych Motusa, chrom sie luszczyl a pierscienie Primy sa wysokiej jakosci i wiem ze daja rade.
Tak ze ciesz sie po prostu ze oleju nie bierze Smile
O pierscieniach od owego Blusa na razie niec nie czytalem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin