Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 16:56, 26 Maj 2011 Temat postu: Luzy na pierścieniach w silniku DNIEPR |
|
|
Witam, trapi mnie sprawa luzów na pierścieniach. Zakładam do dniepra komplet Almotowski a pierścienie dorabiam u pana M. Blusa. Pierścienie będą na 0 z pierwszym chromowanym i nie wiem jakie luzy zrobić sobie na poszczególnych pierścieniach. Proszę o rady. To że między 0.2-0.4 to wiem. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 18:59, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja zamówiłem w TomRing'u i zrobiłem olejaki na 0,35 a uszczelniająco-zgarniające na 0,20 - czy dobrze, okaże się później... |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 21:09, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego próbowałem z pierścieniem chromowym zaniechaj tego lepiej daj zwykły |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 21:43, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego dlaczego mam to zaniechać? Zakładałeś takie pierścienie od blusa na almotowskie żeliwo? Bo jak na ruskie to mogło ci zjechać cylindry. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:59, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego nie mów mi na temat pierścieni do ruska znajdz na forum wpis pt. URAL DYMI poczytaj .
A to co kolega ma na zamyśle pisząc cyt. Zakładałeś takie pierścienie od blusa na almotowskie żeliwo ?
Poza tym BLUS nie robi dobrych pierścieni a na pewno nie chromuje.
Po mojej doktoryzacji troszkę kosztownej uważam że najlepsze pierścienie potrafi zrobić TOM RING a oni na pewno robią w chromie na życzenie,
Zresztą odsyłam do do wątku ural dymi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 1:32, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Rowniez odradzam chromowanie gornego pierscienia, specjalnie jesli ma to robic zaklad rzemieslniczy. Grozi ci zluszczenie sie chromu i kaszana w silniku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:06, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam chromowe pierścień w dolniaku, i wstawiane tuleje. Pierścieńie fabryczne jak i tłoki z malca. Brdzo ładnie to działa. Jest to rozwiązanie fabryczne bardzo często stosowane.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 20:45, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Tak ale nie na ruskim żeliwie |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 21:57, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dlatego ja mam cały zestaw z almotu. Do ruskiego żeliwa nie jest zalecany chromowany pierwszy pierścień bo szybko ściera tuleje cylindrów. A i pierwszy raz słyszę złe opinie o chromowanym pierścieniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
soviet
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:12, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A ja tam założyłem chromowany pierwszy na ALMOT I co? I nic. Lata jak ta lala. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 9:23, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
soviet napisał: | A ja tam założyłem chromowany pierwszy na ALMOT I co? I nic. Lata jak ta lala. |
Ile km zrobiłeś od remontu? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:56, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak to chromowany z Motusa to ja sie dziwię, że lata jak ta lala. Chrom cynkopodobny i kompresja też jak ta lala lata po całej skrzyni korbowej
.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 9:58, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 18:07, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
soviet ma tak samo jak ja zestaw z almotu a pierścienie od Blusa. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Czw 22:13, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Znowu wojna o pierścienie!,chromowany czy nie itp.Hius zrobił na tym doktorat a i tak każdy robi po swojemu.I ja też zrobiłem jak zrobiłem ,i jak na razie jest ok !! nie załuje.Jak już wcześniej pisałem mam tłoki almotu w mojej K 750 /dolniak/,ale podczas szlifu wymienione zostały pierścienie na Prima Łódż /te co były na tłokach to monofaktura/.Pierwszy chrom-ale dobrej jakości,drugi uszczelniająco zgarniający żeliwo, trzeci olejowy ze sprężynką ,i czwarty olejak żeliwny bez sprężynki.I jak narazie nic się nie dzieje.Mało przejechałem to fakt, ok 3000 km.Ale nie dolewam oleju, jak podaje instrukcja 200ml na 100 km!!.Dodam że to co przejechałem to może dolałem z 0.5l.Czyli mam sie martwić czy cieczyć że nie bierze oleju . |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:46, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Cala roznica wlasnie w jakosci pierscieni.
Z pierscieni chromowanych Motusa, chrom sie luszczyl a pierscienie Primy sa wysokiej jakosci i wiem ze daja rade.
Tak ze ciesz sie po prostu ze oleju nie bierze
O pierscieniach od owego Blusa na razie niec nie czytalem. |
|
Powrót do góry |
|
|
|