Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 18:14, 25 Lip 2012 Temat postu: łożysko skrzyni biegów |
|
|
witam pięknie i proszę kolegów i koleżanki o radę. Dzisiaj zdjąłem łożysko na wałku pośrednim (przelotowe,od strony sprzęgła, skrzynia dniepr). Można zajrzeć tu [link widoczny dla zalogowanych] nr.209
Zabezpieczone jest ono pierścieniem( chyba montowany na gorąco ).z pod którego wyszedł jakiś dziwny oring( uszczelniający?) w kształcie koszyczka. Pytanko: pod wspomnianym linkiem ( nr 210 tym razem) wygląda trochę inaczej.Czy właśnie taki się stosuje? Czy jest on w ogóle potrzebny? jaką pełni rolę? Proszę o radę i pozdrawiam wszystkich!!
Tomek |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 19:29, 25 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Simering współpracuje z tulejką a nie bezpośrednio z wałkiem. Oring uszczelnia ową tulejke do wałka, znaczy potrzebny.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 10:22, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To jest zwykly oring tylko sie tak ladnie poodgniatal od walka i nic wiecej . Jest tak jak cyrograf pisze potrzebny bo bedzie uciekal olej miedzy walkiem a tulejka.
Tulejka nie jest na gorąco zakladana tylko wbijana lub najlepiej wciskana pasownie.Jak dasz nowy oring to posmaruj go lekko silikonem i na to wbij tulejke powycieraj i gra muzyka.Silikon najlepiej victor reintz a jak nie masz takiego to jakis inny silnikowy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 9:15, 28 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Panowie za radę! Już skrzynka prawie złożona:-) |
|
Powrót do góry |
|
|
|