Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 19:18, 30 Lip 2012 Temat postu: Linki gazu, manetka w K-750 |
|
|
Witam,
w Kaśce mam kierownicę z klamkami do wewnątrz, gaźniki k-302. Zdjęcie (lepszego nie mam) - fotosik.pl/pokaz_obrazek/9da7f82addf33eb8.html.
Do tej pory miałem okazję tylko chwilę pojeździć i musiałem wybywać, próbuję dobrać braki zdalnie. W związku z tym przedstawię Wam sytuację i zadam parę pytań.
Podczas jazdy okazało, że się silnik jest bardzo słaby. Przyczyna okazała się prozaiczna - po obróceniu manetki gazu do końca, przepustnice otwierają się na 3-4mm. Pociągnięcie linek ręką bezpośrednio przy gaźniku załatwia sprawę. Spojrzałem na te linki - sprężyna w gaźniku jest stosunkowo mocno ściśnięta, a regulacja linek niewiele daje. Mój laicki wniosek taki, że linki może jakieś nie te. Poza tym, co może być przyczyną tego, że manetka ma taki mały skok/obrót? Może pytanie jest banalne, ale rozkręcę to dopiero w któryś weekend.
W związku z powyższym chciałbym doprowadzić ów ręczny system otwierania przepustnicy do porządku.
Pytania-
- czy linki gazu najzwyklejsze dostępne na allegro pod tagiem "K-750 linka/linki" będą pasowały? Nie pamiętam czy przy wejściu do gaźnika jest jakiś gwint na linkę, czy też nie, jak to jest?
- czy jeśli manetka okaże się do wymiany, to jest możliwość założenia przejściowo innej niż aktualna - taką od ręki dostępną w sieci, gdzie linki wychodzą jakby do góry? Przykład -
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi o to czy wejdzie ona z tym typem klamek i otworami w kierownicy.
- czy linka sprzęgła do tych klamek jest inna (tak zakładam) i czy to znaczy, że z linką do klamek na zewnątrz nie pojadę?
Za wszelkie informacje dziękuję
Karol |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:04, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Mi ten link nie bangla.
Poza tym linki sprzedawane na allegro zwykle nie pasują
Żebym ci mógł pomóc jaka linka z czym musiałbyś wkleić zdjęcie jaki masz rolgaz.
W ogólne rolgazy nie są zamienne na kierownicach. |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 20:09, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To inaczej dam
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 20:21, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
I jeszcze tak -
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:38, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
szefostwo napisał: | To inaczej dam
[link widoczny dla zalogowanych] |
teraz okej. masz rolgaz starego typu- nie występował w naturze ze gaźnikami k-302 potocznie zwanymi "szufladkami". Wiec linki do tego albo dobierzesz od czegoś metoda prób, albo wykonasz sam albo na zamówienie. |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 20:55, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli kierownica doszła później?
A co do linek - długość nie pasuje czy końcówki, czy to i to? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:03, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
szefostwo napisał: | Czyli kierownica doszła później?
A co do linek - długość nie pasuje czy końcówki, czy to i to? |
Nie pamiętam czy proporcję linek ale raczej też. A końcówki na pewno inne.
Kierownica w późniejszych wersjach była węższa pod rolgazem. Tzn rolgaz miał mniejszą średnice do czego rura kierownicy miała podtoczenie. |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 22:29, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, dziękuje bardzo.
Zastanawiam się i chyba kupie nowy rolgaz tego typu, co mam, bo ten już w rozsypce. Chociaż to drożyzna. A linki... no cóż, pozostaje albo kupić te, które są dostępne i liczyć, że długość ta sama (i zmienić końcówki), albo samemu - myślałem, żeby kupić jakieś od 126p po 4zł i wtedy poskracać co trzeba, ewentualnie od podstaw - linka, pancerz itp. Pomierzę, pomyślę, zobaczę. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:32, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie wiem ale rolgaz mam starego typu. Linki fabryczne do Emy i do niedawna K-302 a obecnie K-67 i wszystko pasuje. K-63 i K65 też na tych linkach swego czasu pracowały.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Pon 22:47, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
No bo w sumie te -
[link widoczny dla zalogowanych]
mają malutkie końcówki - przez mgłę pamiętam, że w kostkę rolgazu wchodzą takie, w gaźnik chyba podobnie. Tyle, że druga końcówka już jest inna, jeśli to ją tam widać. |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Czw 11:53, 23 Lip 2015 Temat postu: wysuwa mi sie rolgaz |
|
|
powiedzcie mi czego brakuje mi w rączce dwie srobki mam wkrecone od spodu ale rolgaz sie wysuwa jak dokrece mocniej to nie kreci:( |
|
Powrót do góry |
|
|
|