Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:25, 05 Gru 2009 Temat postu: Linka sprzegła typu Dniepr. Prośba o wymiary. |
|
|
Zwracam sie z prośbą do tych co mają chwile czasu. Nie pospieszam bo sprawa nie jest pilna chodzi raczej o statystykę. - Jesli masz skrzynie dniepra (ze wstecznym) przy swoim motocyklu zmierz proszę odległość linki ( części bez pancerza) od końca tulejki do zakończenia (za śrubą regulacyjną).
Za info będę wdzięczny. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 10:03, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie od okucia pancerza do zewnętrznego krańca śruby regulacyjnej jest 160 mm , tylko te wymiary są mało stabilne gdyż / ponieważ zależne są od stopnia zużycia poszczególnych elementów wycisku sprzęgła tudzież od grubości tarczek sprzęgłowych, sama linka nie ma stałego zakończenia beczułką tylko ma beczułkę ze śrubką , tak że jest spora tolerancja w regulowaniu jej długości. |
|
Powrót do góry |
|
|
jodelka4
Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:01, 08 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Prince nie wiem dokladnie o co chodzi! mysle ze probojesz dopasowac linke do zarobienia?jesli tak to idziesz do sklepu z czesciami do rowerow kupujesz pancerz na metry i linke ktora jest zarobiona do klamki! koncowke zarabiasz skretka z kostki elektrycznej lub bardziej profesjonalnie(mieloch sklep linki pancerze) polecam mimo iz to sklep dla skuterowcow! |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:29, 09 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Takie erzatz patenty sa dobre w razie niemca, a tu ma wygladac porzadnie:) a przy okazji, sa rózne długosci linek od sprzegła?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:39, 09 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jodelka4- no nie zupełnie o to mi chodzi. Jak słusznie już powiedział grzechu- wiele zależy od stopnia zużycia części jak i zastosowanych przekładek i innych patentów. Dorabiam linki i robie próbną partie. Stąd potrzebuje info jaki mniej więcej występuje rozstrzał żeby dodać do tego ilość regulacji.
granat dobrze mówi. Linki robione w warunkach garażowych to często przyczyna zawalonych zlotów, wycieczek. Mała rzecz- cieszy ze tu sie przyoszczędziło a później ile przekleństw na trasie. Na tzw bolce awaryjne to ostateczność. Wyobraźcie sobie usterkę linki sprzęgła lub hamulca w korku. I tak granacie- Linki sprzęgła m72, k750 i ural i linki dniepra to zupełnie inne linki.
Pytanie wciąż aktualne. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Śro 18:27, 09 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
rozwijając temat , może nie jest to zdjęcie super hiper ale w ciemnawym garażu robione telefonem, mimo to myślę że w miarę czytelne
kliknij na zdjęcie a będzie wieksze
[link widoczny dla zalogowanych]
i tak wymiar na czerwono to dokładnie 165 mm, od tulejki na pancerzu do końca śruby regulacyjnej, wymiar niebieski jest wymiarem tulei na pancerzu i wynosi 60mm, zaś wymiar żółty to zakres regulacji na śrubie ( sam gwint bez uwzględnienia łba śruby i nakrętki kontrującej) w moim przypadku jest to 25 mm. dodam jeszcze że pancerz mam umocowany na skraju tulejki , co trochę widać na zdjęciu, a śruba regulacyjna jest ustawiona w połowie.
Granat patenty jak patenty różnie z nimi bywa , lecz taka beczółka ze śrubką zawsze jest u mnie na wyposażeniu i niejednokrotnie doopę mi uratowała w drodze. |
|
Powrót do góry |
|
|
|