Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lewy Cylinder Glosniejszy niz Prawy K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 17:30, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Trochę zorany. A drugi lepszy?

Tak w ogóle trzy posty pod rząd wyglądają jakbyś gadał sam ze sobą. Może by to edytować?


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 17:32, 13 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Pią 19:40, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Drugiego nie rozbieralem bo Prawy mial dobra kompresje i jest cichy a Lewy ktory jest na zdjeciu zaczal mi dzwonic i zauwazylem tez Olej na bucie po zmianie biegow Uszczelka pod glowica przepuszczala w dwoch miejscach byly wycieki przez sroby .

A wiec bedzie robota na Zime .
Trzeba bedzie chyba sciagnac cylinder i zrobic szlif ,czy mam racje ???

Te tloki sa z Elmotu mowiliscie ze Maja niewytrzymale pierscienie ,a wiec z czego dobrac dobre tloki i pierscienie zeby to dobrze chodzilo????

A przedewszystkim zeby nie dzwonilo.

Mariusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek78




Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Sob 7:39, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Siema! Almot!!! Smile
Poczytaj trochę tutaj:

http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/pierscienie-tlokowe-polskiej-produkcji,504.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Sob 20:33, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Tomek dzieki za linka poczytalem ale pisali tam tez o Uralu i M 72 czy te tloki tez beda pasowac do K-750??? I drugie pytanie bo nikt mi na nie do dzisiaj nie odpowiedzial trzeba zrobic obydwa cylindry czy tylko jeden??? Lepiej dwa albo ? Wymienic tloki zrobic szlif cylindrow i pierscienie a co z zaworami??? Trzeba bedzie tez grzebac??? A co do tych pierscieni olejowych opisanych w Uralu czy w K-750 tez musza byc jakos szlifowane??

Pozdrawiam Mariusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 20:37, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Cylindry robić oba, a czy z zaworami musisz coś robić, to nikt Ci nie powie. trzymają? otwierają się? zamykają? to jeździć, nie marudzić - to tylko rusek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 21:02, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Mariusz, napisałem do Ciebie "pw"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
felga1




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: STRUŻA KOŁO LUBLINA

PostWysłany: Nie 15:21, 29 Wrz 2013    Temat postu:

Jeden cylinder odpoczywa,spaliny z niego są zimne.Stąd jeden głośno pracuje.Ustaw gażniki i problem zginie POWODZENIA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin