Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:30, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Trochę zorany. A drugi lepszy?
Tak w ogóle trzy posty pod rząd wyglądają jakbyś gadał sam ze sobą. Może by to edytować?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 17:32, 13 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Pią 19:40, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Drugiego nie rozbieralem bo Prawy mial dobra kompresje i jest cichy a Lewy ktory jest na zdjeciu zaczal mi dzwonic i zauwazylem tez Olej na bucie po zmianie biegow Uszczelka pod glowica przepuszczala w dwoch miejscach byly wycieki przez sroby .
A wiec bedzie robota na Zime .
Trzeba bedzie chyba sciagnac cylinder i zrobic szlif ,czy mam racje ???
Te tloki sa z Elmotu mowiliscie ze Maja niewytrzymale pierscienie ,a wiec z czego dobrac dobre tloki i pierscienie zeby to dobrze chodzilo????
A przedewszystkim zeby nie dzwonilo.
Mariusz |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Sob 20:33, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Tomek dzieki za linka poczytalem ale pisali tam tez o Uralu i M 72 czy te tloki tez beda pasowac do K-750??? I drugie pytanie bo nikt mi na nie do dzisiaj nie odpowiedzial trzeba zrobic obydwa cylindry czy tylko jeden??? Lepiej dwa albo ? Wymienic tloki zrobic szlif cylindrow i pierscienie a co z zaworami??? Trzeba bedzie tez grzebac??? A co do tych pierscieni olejowych opisanych w Uralu czy w K-750 tez musza byc jakos szlifowane??
Pozdrawiam Mariusz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 20:37, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Cylindry robić oba, a czy z zaworami musisz coś robić, to nikt Ci nie powie. trzymają? otwierają się? zamykają? to jeździć, nie marudzić - to tylko rusek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 21:02, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Mariusz, napisałem do Ciebie "pw"... |
|
Powrót do góry |
|
|
felga1
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STRUŻA KOŁO LUBLINA
|
Wysłany: Nie 15:21, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jeden cylinder odpoczywa,spaliny z niego są zimne.Stąd jeden głośno pracuje.Ustaw gażniki i problem zginie POWODZENIA. |
|
Powrót do góry |
|
|
|