Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 122 Przeczytał: 37 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:15, 24 Paź 2015 Temat postu: Kranik paliwa, stary i nowy |
|
|
Witam Kolegów
Mam od zawsze problem z kranikiem w kaście. Co pół sezonu wymieniam bo cieknie i nic z tym nie idze zrobić. I stary i nowy typ. Mam zazwyzaj jedną z 2 awarii:
-puszcza paliwo na zakręconym
-cieknie na zwnątrz
Po wymianach gumek zazwyczaj przestaje cieknąc i po jakimś czasie puszcza paliwo.
Macie jakiś patent jak zeszlifowac dotrzec czy cokolwiek zrobić z tym chendożonym stożkiem?
Może jest jakiś kranik od innego motocykla co tam pięknie podejdzie i nie będzie z niego curkać paliwo co sezon?
Albo inaczej: gdzie popełniłem błąd??
Ostatnio zmieniony przez Szymonides11 dnia Sob 21:30, 24 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 21:41, 24 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Stozek sie docierana pascie zaworowej.
Wywal ten kranik i kup dwa karaniki od quada.
Wyciagasz bak zalewasz woda zeby nie wywalilo zaspawujesz stare wejscie na kranik i wspawujesz dwie tulejki bardzej na bokach z gwintem m10x1,25 i dajesz dwa kraniki od quada.Ucinasz rurki przelewowe i tez zaspawujesz i masz dwa kraniki jak w bmw i problem ze wszystkim rozwiazany.Ze sciaganiem baku tez )).Pozdro. |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:30, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Może kranik innej produkcji będzie pasował?
Jeżeli dobrze pamiętam Jawa/CZ miała ten sam gwint, tyle że te kraniki nie mają odstojnika, filtry załatwią temat.
Podobno Romet też podchodzi, ktoś zarzucał niską przepustowość, inni nie narzekali.
Sprawdź.
Pozdrawiam
Warto skorzystać także z opcji szukaj na forum:
http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/kranik-paliwa,4036.html
http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/kranik-w-uralu,1604.html
Ostatnio zmieniony przez gobert dnia Nie 8:33, 25 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 122 Przeczytał: 37 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:30, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid jakaś porada jak dotrzeć orygilanly? Poprostu pasta 0 i jazda wiertatką czy są jakieś ciekawsze metody? |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Nie 11:20, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Można też próbować tak jak tu: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Nie 18:08, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
kup se ruski kranik (chiński ten z siatką)
jak takich używam i niema problemu
kranik od jawy/cz też stosuje w dnieprze i niema problemu |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 20:22, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Pasta zaworowa tylko ta!!!!!!!!!!!!!! Nie mialem lepszej w ręce:)))
[link widoczny dla zalogowanych]
A na naprawe kranikow i zamiennikow jest od groma sposobów ale jak mam scigac ten wezyk od spodu zeby sciagnac bak i zawsze wypuszczac paliwo to mnie trafia:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:45, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kranik może być od byle czego i trójnik. Kiedyś trójnik stanowił problem, obecnie są plastikowe paliwo odporne.
Wojtek
PS
Zbiornik to ściągałem przy wymianie silnika, 3 lata temu. Po co to ściągać? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 21:08, 25 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Trójnik sie nie sprawdzil w rusku na bmw bo przy pelnym ogniu brakowalo.JAk sie robi w sezonie 10-12 tys km to zbiornik czasami trzeba sciagnąć zeby dostac sie do instalacji ,rozrusznika jak silnik bmw itd. |
|
Powrót do góry |
|
|
Czyzyk
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:48, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
parę lat temu przerabiałem taki temat z kranikiem przy innym motocyklu,
wtedy okazało się, że to wina uszczelki samej w sobie i materiału z jakiego jest zrobiona
po prostu są rodzaje gumy które nie są odporne na paliwo (u mnie puchła) |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin
Dołączył: 13 Paź 2015 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 10:12, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
A propos ściągania baku, to sugeruję założenie trójnika z kawałkiem wężyka i z zatyczką na wężyku wyrównawczym. Ułatwia ściąganie baku i rozpalanie ogniska. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Śro 11:32, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
a ja juz trzeci NOWY kranik mecze, z jednego lecialo po kropelce, drugi nie dawal rezerwy pomimo krecenia w rozne strony, a z 3go blokowalo jedna strone. I to nie z powodu syfu w baku bo go nie ma..
Cholerny szmelc kranikowy. Probowalem to rozkrecac i czyscic, ale robiem wiecej szkod, niz to bylo warte... Kranik 25zl wiec bólu nie ma.. |
|
Powrót do góry |
|
|
|