Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Pon 11:44, 23 Maj 2016 Temat postu: kranik paliwa |
|
|
Macie jakieś sprawdzone patenty bo kupiłem jeden nowy chyba z chin a drugi też nowy tyle że produkcja cccp i obydwa puszczają paliwo mniej więcej co 5-7 sekund leci kripla na zakręconym. Mój stary też tyle puszczał może zakładacie coś bardziej szczelnego? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 15:46, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Trójnik i zwykły kranik.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Pon 19:38, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kurczę też o tym myślałem mierzyłem gwint wychodzi 14x1.5 jaki motocykl może mieć taki kranik i będzie szczelny |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:47, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
WSKi, Koszmary, i temu podobne. Zjawa czy MZeta tyż któraś takie ma.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 122 Przeczytał: 37 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:58, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam kranik od junaka/shl, ma wyjście poziomo z tyłu. Ucinasz końcówkę z ruskiego razem z wylotami, rozwiercasz na 7mm i nasadzasz na wylot z junakowego. W ten sposób bedziesz miał elegancki kranik z 2 wylotami. Gwint pasuje. warto rizwiercić wszystkie przeloty na 4mm, Jutro zrobie ci zdjęcie. |
|
Powrót do góry |
|
|
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Pon 21:28, 23 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ok będę czekał na fotkę |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 122 Przeczytał: 37 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:40, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kupujesz taki kranik:
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego z ruskiego ucinasz to, i rozwiercasz tak aby weszło ci na kranik
[link widoczny dla zalogowanych]
Zalewasz z zewnątrz poxipolem/poxiliną czy kij wie czym zeby sie trzymało lepiej (jak dobrze wywiercisz otwór to nie trzeba bo na wcisk wchodzi.
I masz takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie sugeruj się tą blachą z przodu, po prostu pękła mi wkretka co dociska spręzynę. Więc dowaliłem blache 2mm. Polecam skrócić wylot żeby kranik nie wadził o alternator/prądnicę. Kranik ma taką wadę że jak wyginasz pokretło a nie obracasz tylko przechylasz to ucieka paliwo. Polecam rozwiercic przeloty i wywalić filtr odstojnika, bo przez niego słabo leci jak masz mało paliwa.
Ostatnio zmieniony przez Szymonides11 dnia Wto 21:43, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:50, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Albo upraszczasz rzeźbienie do minimum i kupujesz takie lub podobne
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 21:51, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Śro 13:12, 25 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za pomoc na weekend działam z moim przeciekiem może zacznie mniej palić |
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 14:31, 25 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Może pali mało ale dużo gubi |
|
Powrót do góry |
|
|
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Śro 16:47, 25 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No może i tak |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 6:07, 27 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Sciagnij bak wlej wody na 4/5 zakręć korek i zaklej wcześniej odpowietrzenie w korku.
Zaspawaj oryginalne miejsce na kranik i dorób dwie redukcje z preta np fi 16-20 na zewnatrz a w srodku gwint M10x1,25.wywierc otwory w baku po obu stronach przesuniete o około 50mm w strone tylnego kola od miejsca oryginalnego kranika i wspawaj w te miejsca te dorobione redukcje.
Nastepnie obetnij przy baku te rureczki dwie od spodu przelewowe i zaspawaj je na szczelnie.
I zakup kraniki od Quada i masz temat z głowy ze nierówno leci paliwo czy kranik przecieka ciagle bo masz dwa kraniki i jak sciagasz bak nie trzeba wypuszczać paliwa .Zakup sobie ze 4 te kraniki bo są po 10 zl wiec luz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 8:22, 28 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 95 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Sob 6:31, 28 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jest to też bardzo dobre wyjście ale to rozwiązanie zostawie sobie na jesień jak będę malował sprzęt 😁 |
|
Powrót do góry |
|
|
Puzel
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stolp
|
Wysłany: Sob 13:17, 28 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ale żeźby
Od siebie tylko dodam że te wspomniane aluminiowe pseudokraniki z chin od WSK175 są gówno warte - uszczelka w środku nie jest benzynoodporna a sprężyna z czasem się wyrabia i potem lekki ruch dźwignią a benzyna pięknie płynie strumieniem bokiem.
Chyba lepiej kupić oryginalny kranik KP15A, dotrzeć stożek i będzie działać. One jeszcze się do czegoś nadają w porównaniu do tych dnieprowych nowej produkcji gdzie nawet gwint w odstojniku nie jest osiowo zrobiony. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 10:35, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Chiński kranik z allegro za 25zl i trzyma. Bardzo dobre kraniki. |
|
Powrót do góry |
|
|
|