Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

korek studzienki filtra oleju Ural
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek




Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.podkarpackie

PostWysłany: Czw 11:51, 26 Lis 2015    Temat postu: korek studzienki filtra oleju Ural

Jak ma wyglądać korek studzienki filtra oleju, ten od spodu Ural m66? ja miałem stalowe płaskie wieczko ktore się wkręcało w studzienkę-coś podobnego jak nakretka zebatki napędu pompy oleju-tylko wiekszej średnicy. Oddałem do ocynku i się skurczyło, szukam teraz odpowiedniego korka do tej pokrywy ale niewiem jaka tak naprawde powinna byc tam oryginalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 17:48, 26 Lis 2015    Temat postu:

Jak to skurczyło się przecież to nie dżinsy
A może było ze znalu i się rozpuściło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leszek




Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.podkarpackie

PostWysłany: Czw 18:12, 26 Lis 2015    Temat postu:

niewiem co to bylo, pan od ocynkow (z Jasionki) powiedzial ze to musial byc jakis dziwny stop / mix metali i jeden ze składu ktoregoś zorpuściło. Korek wygląda teraz jak skurczony Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:10, 26 Lis 2015    Temat postu:

Jasne bo w Jasionce mają galwanizernię ogniową tam można dać słupki ogrodzeniowe a nie części do moto
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leszek




Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.podkarpackie

PostWysłany: Czw 19:12, 26 Lis 2015    Temat postu:

Embarassed ups.. jest w okolicy inna jakaś galwanizernia nie ogniowa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 21:40, 26 Lis 2015    Temat postu:

Znal na banka:))))) najlepiej sie spawa:)))) hhahahhaaha tak samo jak najtwardsze drzewo to lipa:)))hahahhaa.Wytocz nowy stalowy i daj do cynku ale galwanicznego bo ogniowo to sie konstrukcje stalowe robi a nie takie rzeczy .Sruby tez sa ogniowo cynkowane ale jak to wyglada:)))) haha.

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 13:59, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 8:22, 27 Lis 2015    Temat postu:

Nie wiem jak czym się różni od m67 ale może da się zastosować od niego. Od m67 czasem pojawiają się na allegro , a jak nie to toczenie Wink Ja mój toczyłem z aluminium - chodziło o wagę - stalowy bardzo ciążył by na gwincie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 18:15, 27 Lis 2015    Temat postu:

W Łańcucie jest ocynkownia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 20:44, 27 Lis 2015    Temat postu:

Z alum mysle ze bedzie najlepsze rozwiazanie Smile)))
Powrót do góry
leszek




Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.podkarpackie

PostWysłany: Pon 20:24, 07 Gru 2015    Temat postu:

mniejsza o to czy z alu czy ze stali tylko interesuje mnie fakt jak ma wyglądać czy coś podobnego jak ten górny od tryba napędu pompy oleju tylko ze wiekszy czy ma być jakis taki z otworami przez które leci olej z kanałów w obudowie silnika? ja miałem ten pierwszy ale sie skurczył, a spotkałem się też z tym drugim no i teraz niewiem który jest właściwy. Dla podglądu podaję zdjęcie korka tego drugiego w galerii
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 20:30, 07 Gru 2015    Temat postu:

Trochę nie rozumiem , jak się skurczył to taki sam z wyglądu , tylko większy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leszek




Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.podkarpackie

PostWysłany: Pon 20:36, 07 Gru 2015    Temat postu:

zabool napisał:
Trochę nie rozumiem , jak się skurczył to taki sam z wyglądu , tylko większy.

A może nie był oryginalny , co? No i obawiam się ,że może zasłaniac przeloty/ kanały oleju. Bo ten na zdjęciach ma otwory. SWam juz niewiem ktory jest właściwy


Ostatnio zmieniony przez leszek dnia Pon 20:38, 07 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 20:45, 07 Gru 2015    Temat postu:

Jeśli mówimy o tym elemencie


To mogę podać Ci wymiary z M67 (jeśli jest taki sam , a tego nie wiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leszek




Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.podkarpackie

PostWysłany: Śro 16:50, 09 Gru 2015    Temat postu:

spoko, byłbym wdzięczny za wymiary tego "korka". jeszcze jedno pytanie co to za alu rurka/czy cóś jakiś element wychodzi ze studzienki filtra widac go na zdjęciu? ja takiego czegos nie mam

Ostatnio zmieniony przez leszek dnia Śro 16:51, 09 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Śmigiel T




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 21:53, 20 Gru 2015    Temat postu:

Ta "rurka" to element korka na który nadziewa się filtr oleju (jeszcze gumowa uszczelka na to jest).
Nie opłaca się tego dorabiać bo to złożony element.
Widziałem coś takiego nowego na all na 20-40zł, jako w tym roku.
Tylko nie mogę tego teraz znaleźć za cholerę i zapomniałem jak ten korek był nazwany.
Na pewno to było u któregoś handlarza za niewielkie pieniądze, rzuciło mi się w oczy bo miałem o z tym kombinować. Więc da się to kupić jakby popytać.

Jeśli w m66 jest taki sam jak w m67.


Ostatnio zmieniony przez Śmigiel T dnia Nie 22:06, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin