Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Czw 11:51, 26 Lis 2015 Temat postu: korek studzienki filtra oleju Ural |
|
|
Jak ma wyglądać korek studzienki filtra oleju, ten od spodu Ural m66? ja miałem stalowe płaskie wieczko ktore się wkręcało w studzienkę-coś podobnego jak nakretka zebatki napędu pompy oleju-tylko wiekszej średnicy. Oddałem do ocynku i się skurczyło, szukam teraz odpowiedniego korka do tej pokrywy ale niewiem jaka tak naprawde powinna byc tam oryginalnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 17:48, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jak to skurczyło się przecież to nie dżinsy
A może było ze znalu i się rozpuściło |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Czw 18:12, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
niewiem co to bylo, pan od ocynkow (z Jasionki) powiedzial ze to musial byc jakis dziwny stop / mix metali i jeden ze składu ktoregoś zorpuściło. Korek wygląda teraz jak skurczony |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 19:10, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jasne bo w Jasionce mają galwanizernię ogniową tam można dać słupki ogrodzeniowe a nie części do moto |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Czw 19:12, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
ups.. jest w okolicy inna jakaś galwanizernia nie ogniowa? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 21:40, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Znal na banka:))))) najlepiej sie spawa:)))) hhahahhaaha tak samo jak najtwardsze drzewo to lipa:)))hahahhaa.Wytocz nowy stalowy i daj do cynku ale galwanicznego bo ogniowo to sie konstrukcje stalowe robi a nie takie rzeczy .Sruby tez sa ogniowo cynkowane ale jak to wyglada:)))) haha.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 13:59, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 8:22, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak czym się różni od m67 ale może da się zastosować od niego. Od m67 czasem pojawiają się na allegro , a jak nie to toczenie Ja mój toczyłem z aluminium - chodziło o wagę - stalowy bardzo ciążył by na gwincie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 18:15, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
W Łańcucie jest ocynkownia |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 20:44, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Z alum mysle ze bedzie najlepsze rozwiazanie ))) |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Pon 20:24, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mniejsza o to czy z alu czy ze stali tylko interesuje mnie fakt jak ma wyglądać czy coś podobnego jak ten górny od tryba napędu pompy oleju tylko ze wiekszy czy ma być jakis taki z otworami przez które leci olej z kanałów w obudowie silnika? ja miałem ten pierwszy ale sie skurczył, a spotkałem się też z tym drugim no i teraz niewiem który jest właściwy. Dla podglądu podaję zdjęcie korka tego drugiego w galerii |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:30, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Trochę nie rozumiem , jak się skurczył to taki sam z wyglądu , tylko większy. |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Pon 20:36, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
zabool napisał: | Trochę nie rozumiem , jak się skurczył to taki sam z wyglądu , tylko większy. |
A może nie był oryginalny , co? No i obawiam się ,że może zasłaniac przeloty/ kanały oleju. Bo ten na zdjęciach ma otwory. SWam juz niewiem ktory jest właściwy
Ostatnio zmieniony przez leszek dnia Pon 20:38, 07 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:45, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli mówimy o tym elemencie
To mogę podać Ci wymiary z M67 (jeśli jest taki sam , a tego nie wiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Śro 16:50, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
spoko, byłbym wdzięczny za wymiary tego "korka". jeszcze jedno pytanie co to za alu rurka/czy cóś jakiś element wychodzi ze studzienki filtra widac go na zdjęciu? ja takiego czegos nie mam
Ostatnio zmieniony przez leszek dnia Śro 16:51, 09 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Śmigiel T
Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 21:53, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ta "rurka" to element korka na który nadziewa się filtr oleju (jeszcze gumowa uszczelka na to jest).
Nie opłaca się tego dorabiać bo to złożony element.
Widziałem coś takiego nowego na all na 20-40zł, jako w tym roku.
Tylko nie mogę tego teraz znaleźć za cholerę i zapomniałem jak ten korek był nazwany.
Na pewno to było u któregoś handlarza za niewielkie pieniądze, rzuciło mi się w oczy bo miałem o z tym kombinować. Więc da się to kupić jakby popytać.
Jeśli w m66 jest taki sam jak w m67.
Ostatnio zmieniony przez Śmigiel T dnia Nie 22:06, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|