Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubM-72
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Pon 7:19, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mam taki na zbyciu fabrycznie nowy, kupiłem dla siebie ale okazało się, że mam silnik bez filtra. Za 5 dych z przesyłką wyślę.Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Śmigiel T
Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 21:57, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
W m66 podobno był inaczej rozwiązany filtr oleju i korki m67 i m66 nie są zamienne.
W innym temacie o filtrach do Urala było napisane że w m66 filtr wchodził otworem do góry a w m67 wchodzi otworem do dołu. |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Śro 20:44, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Śmigiel T napisał: | W m66 podobno był inaczej rozwiązany filtr oleju i korki m67 i m66 nie są zamienne.
W innym temacie o filtrach do Urala było napisane że w m66 filtr wchodził otworem do góry a w m67 wchodzi otworem do dołu. |
Też podejrzewałem, że tak jest. No i teraz pozostaje mi dylemat od czego ja mam silnik czy m66 czy 67 , heh |
|
Powrót do góry |
|
|
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Śro 20:58, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
masz prądnice czy alternator? |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Czw 17:15, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
BALON napisał: | masz prądnice czy alternator? |
Prądnicę. Sprawdziłem też blok, 72 rok , czyli bedzie to napewno m66. W galerii zamiszczam zdjecie silnika złożonego "na sucho" |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 21:42, 26 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pytanie co idzie miedzy filtr a korek w m 67 jakiś filc czy oring?? Pilne |
|
Powrót do góry |
|
|
leszek
Dołączył: 02 Lut 2014 Posty: 71 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: woj.podkarpackie
|
Wysłany: Wto 23:12, 26 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
wciąż nie wiem jaki ten korek ma być ? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Śro 6:16, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wieczorem ci wysle foto bo mam oba rodzaje tylko w m 66 idzie filtr dzurą do góry, filc jako uszczelnie a od dolu sprezyna i korek. A w m 67 filtr dziura na dół i nie wiem jakie uszczelnienie idzie miedzy korek a filtr bo sprezyna chyba nie wystepuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 7:32, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Balu na wystającą rurkę zakłada się takiego grzyba który ją szczelnie obejmuje i idealnie wchodzi w dziurę w filtrze. Ja miałem to kiedyś dotoczone z jakiegoś tworzywa , pasuje filtr paliwa z białoruśki/mtz-ta i on już ma takie plastikowe tulejki. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Śro 8:34, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Masz może fotę? Jakie to grube jest? Dotne chyba z gumy olejoodpornej. |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 19:11, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Coś takiego jak na górze , nie pamiętam jakie wysokie , ze 2 mm
[img]http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/61/47/03/98/6147039868[/img]
[img]http://f.allegroimg.pl/s400/14/61/44/01/67/6144016719[/img]
Ostatnio zmieniony przez zabool dnia Śro 19:13, 27 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 20:41, 28 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Grzybek od mtz pasuje idealnie |
|
Powrót do góry |
|
|
|