Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolektory dolotowe do dolniaka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klocek




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:41, 24 Kwi 2010    Temat postu: Kolektory dolotowe do dolniaka

Czy M-72 miało jeden rodzaj kolektorów dolotowych ? Spotkałem się z dwu i trzy częściowymi . Może jedne z nich są od K750 ? Znalazłem na aukcji takie : [link widoczny dla zalogowanych] . Z jakiego motocykla pochodzą ? Z góry dzięki za info .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4041
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 7:48, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Trzy częściowe to Ural.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pepe




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Nie 10:00, 25 Kwi 2010    Temat postu:

kolektory 3 czesciowe byly w m-72 i uralu m-61.
wystepowaly wtedy 4 opaski i gumy uszczelniajace.
pozniejsze kolektory w k-750 mialy tylko dwie opaski gumowe zakladane tuz przy gaznikach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 14:46, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Wczesne trzy częściowe. Późne są łączone. Występowały w zależności od gaźnika/silnika jeszcze różne średnice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klocek




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:59, 15 Cze 2010    Temat postu:

Ok. dzięki za podpowiedź. Czy konkretna średnica przypisana była do rodzaju gaźnika ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyk0




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podlaskie

PostWysłany: Wto 14:04, 03 Wrz 2013    Temat postu:

Dzisiaj u siebie znalazłem 2 rodzaje kolektorów łączone z dwóch części.Jeden o średnicy 38 mm , a drugi 33 mm.Czy założenie do m 72 tego węższego nie będzie ostrą porażką , czy dalej mam szukać-może gdzieś znajdę 3-częściowy w swoich gratach(środek mam , brakuje mi lewej i prawej rurki) Question Confused:Daję link z foto dwuczęściowych: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 14:41, 03 Wrz 2013    Temat postu:

Jak nasuniesz gumy to nawet najbardziej zboczony na punkcie oryginału sie nie kapnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyk0




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podlaskie

PostWysłany: Wto 20:14, 03 Wrz 2013    Temat postu:

Nie o taką odpowiedz mi chodziło,ale Very Happy ...Widuje się na zdjęciach w necie z różnymi "kombinacjami" kolektorów dolotowych emki z lat 50-tych to znaczy 2 lub 3 elementy , a ja po prostu nie mam takiej wiedzy i zasięgnełem porady na forum Sad .W miarę możliwości finansowych i czasowych buduję , reanimuję , remontuję motocykl i czasami potrzebuję pomocy i dla tego odświeżyłem ten post , a to nie jest ostatni bo to nie koniec mojej "męki"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 303
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Czw 14:05, 05 Wrz 2013    Temat postu:

Pytanie mam i jak gdyż od niedawna odświeżyłem temat mojej kaśki. Jakie oryginalnie powinny być doloty w kaśce w długiej ramie, skrzynia ze wstekiem i gaźniki z płaskimi przepustnicami?? Tzn. wiem że 2 częściowe ale jaka fi. Może coś upoluję na MWB za 2 dni Smile

Ostatnio zmieniony przez Roy dnia Czw 14:15, 05 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 14:18, 05 Wrz 2013    Temat postu:

Roy napisał:
Pytanie mam i jak gdyż od niedawna odświeżyłem temat mojej kaśki. Jakie oryginalnie powinny być doloty w kaśce w długiej ramie, skrzynia ze wstekiem

Coś takiego nie występowało w naturze w K-750. Chyba że mowa o K-650.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 303
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Pią 8:27, 06 Wrz 2013    Temat postu:

A sory za małe faux pass, miałem na myśli rzecz jasna MT-9. Pomyliłem się ze względu na fakt, iż mam swapa na dolny silnik ale kolekcjonuję graty pod oryginał. Więc w MT-9 jaka fi tych dolotów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 8:34, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Z tego co pamietam to duze rury szły do duzych gazników a małe do małych. Tak wiec jak masz "szufladki k-302 " to małe rury.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 303
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Pią 8:46, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Dzięki Prince Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin