Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:41, 24 Kwi 2010 Temat postu: Kolektory dolotowe do dolniaka |
|
|
Czy M-72 miało jeden rodzaj kolektorów dolotowych ? Spotkałem się z dwu i trzy częściowymi . Może jedne z nich są od K750 ? Znalazłem na aukcji takie : [link widoczny dla zalogowanych] . Z jakiego motocykla pochodzą ? Z góry dzięki za info . |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 7:48, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Trzy częściowe to Ural.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Nie 10:00, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
kolektory 3 czesciowe byly w m-72 i uralu m-61.
wystepowaly wtedy 4 opaski i gumy uszczelniajace.
pozniejsze kolektory w k-750 mialy tylko dwie opaski gumowe zakladane tuz przy gaznikach. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:46, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wczesne trzy częściowe. Późne są łączone. Występowały w zależności od gaźnika/silnika jeszcze różne średnice. |
|
Powrót do góry |
|
|
klocek
Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:59, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ok. dzięki za podpowiedź. Czy konkretna średnica przypisana była do rodzaju gaźnika ? |
|
Powrót do góry |
|
|
cyk0
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Wto 14:04, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj u siebie znalazłem 2 rodzaje kolektorów łączone z dwóch części.Jeden o średnicy 38 mm , a drugi 33 mm.Czy założenie do m 72 tego węższego nie będzie ostrą porażką , czy dalej mam szukać-może gdzieś znajdę 3-częściowy w swoich gratach(środek mam , brakuje mi lewej i prawej rurki) :Daję link z foto dwuczęściowych: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:41, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jak nasuniesz gumy to nawet najbardziej zboczony na punkcie oryginału sie nie kapnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
cyk0
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: Wto 20:14, 03 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Nie o taką odpowiedz mi chodziło,ale ...Widuje się na zdjęciach w necie z różnymi "kombinacjami" kolektorów dolotowych emki z lat 50-tych to znaczy 2 lub 3 elementy , a ja po prostu nie mam takiej wiedzy i zasięgnełem porady na forum .W miarę możliwości finansowych i czasowych buduję , reanimuję , remontuję motocykl i czasami potrzebuję pomocy i dla tego odświeżyłem ten post , a to nie jest ostatni bo to nie koniec mojej "męki" |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 303 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Czw 14:05, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Pytanie mam i jak gdyż od niedawna odświeżyłem temat mojej kaśki. Jakie oryginalnie powinny być doloty w kaśce w długiej ramie, skrzynia ze wstekiem i gaźniki z płaskimi przepustnicami?? Tzn. wiem że 2 częściowe ale jaka fi. Może coś upoluję na MWB za 2 dni
Ostatnio zmieniony przez Roy dnia Czw 14:15, 05 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 14:18, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Roy napisał: | Pytanie mam i jak gdyż od niedawna odświeżyłem temat mojej kaśki. Jakie oryginalnie powinny być doloty w kaśce w długiej ramie, skrzynia ze wstekiem |
Coś takiego nie występowało w naturze w K-750. Chyba że mowa o K-650. |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 303 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Pią 8:27, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
A sory za małe faux pass, miałem na myśli rzecz jasna MT-9. Pomyliłem się ze względu na fakt, iż mam swapa na dolny silnik ale kolekcjonuję graty pod oryginał. Więc w MT-9 jaka fi tych dolotów? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:34, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamietam to duze rury szły do duzych gazników a małe do małych. Tak wiec jak masz "szufladki k-302 " to małe rury. |
|
Powrót do góry |
|
|
Roy
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 303 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Pią 8:46, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki Prince |
|
Powrót do góry |
|
|
|