Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 14:19, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Groszek napisał: | Łożyska i tulejki są prawidłowo raczej bo składane według schenatu, a nie ma szans zeby zabierak się cofnął podczas dystansowania ? Bo tulejka nie ma w ma w przypadku tego tarcia o oslone krzyzaka nic wspolnego chyba, bo wchodzi w pustke a to wylowypust w kole wchodzi zbyt gleboko w zabierak ;/ |
Tak mi się wydawało z tego opisu, że nie ma tej tulejki.
Dlatego proponowałem popatrzeć na schemat.
Co do wkładania tulejki do dyfra bez rozbiórki - dziwna sprawa.
Może tak jak składają modele statków w butelce ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 14:37, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No racja pisałeś że masz MW, tu idzie ta długa przez cały dyfer, wkłada się ją tak jak Ci bimber mówi, a ze zdjęć to tak patrze i zapytam się: ta pierwsza część co widać ją w zabieraku to łożysko czy simmer? |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pią 17:57, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ta tuleja ma długość 154mm i jest uszczelniana przez zimering.Tak jak pisali poprzednicy wkładasz ją od strony zabieraka nic nie trzeba rozbierać.Ważne aby ją właściwą stroną zamontować.Część poszerzona z bieżnią pod zimering idzie od strony koła. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 18:38, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
A to jeszcze z napedem hahhaha to zmienia postać rzeczy............. |
|
Powrót do góry |
|
|
Groszek
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:51, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Michał zerkne i napisze hmm ale w Ktory zimmering ? Musze jakis kupowac czy jest szansa ze on juz siedzi ?:)nie no skoro jest bieznia to chyba musze dopiero osadzic na niej czy jak? I czy znacie kogos kto moglby miec taka nowa tulejke na stanie w rozsadnej cenie ? Bo w sowiet moto chcą 3 razy tyle co bimber a bimber nie jest pewny i ma urlop do czwartku
Ostatnio zmieniony przez Groszek dnia Sob 0:55, 21 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 10:50, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] .Zimering jest w zabieraku koła.Jak go tam nie ma to masz super złożone .Tylko rozbieranie dyfra. Zimering ma rozmiar ten sam co wkrętka koła 25x38x7 ,że by się do niego dostać musisz rozkręcić obudowy wyciągnąć mechanizm różnicowy i również rozkręcić go .Wyjmujesz zabierak wybijasz łożysko i masz dostęp do zimeringu .
Teraz tulei dotocz nową to 5min roboty.
Długość już znasz 154mm
sr.otw. w środku 20.2mm oska ma swobodnie przechodzić
sr zewn25mm na odcinku72mm na gładko pod zimering i łożysko dalej do końca tulei 24mm
Atu se popatrz na fotki Kaza:
Widok na tuleikę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Resztę dyfra:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Groszek
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:46, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za zdjęcia i wymiary ! Jutro zabieram się do pracy Zimmer jest na miejscu, zrodziło się jeszcze jedno pytanie o lagi, czy to jest normalne bez obciążenia ? Widzę że jak kupiłem zaprzęg to nakrętki które widać na zdjęciach były schowane, ale potem przy rozbieraniu widzę że już były widoczne i nie wiem co z tym fantem zrobić, za bardzo sie tego dokręcić po widocznym gwincie nie da, czy to się schowa gdy przyjdzie silnik i reszta ? [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pon 17:37, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jest dobrze wszystko wróci do normy |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 8:49, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
W sprawnym przodzie, tuleje są widoczne, w sprawnym motocyklu z koszem, gotowym do jazdy. Możesz podnieść przód, poprzez większe naprężenie sprężyn, lub ich wymianę nie zmęczone. |
|
Powrót do góry |
|
|
Groszek
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:33, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja znowu z problemem tzn, mam tulejkę do dyfra, wszystko mi już działa, okazało się że to również szprycha jedna lekko wyciągnięta haczyła, zamieniłem koło i gra ale niepokoi mnie odległość szprych od nakrętki krzyżaka tej osłaniającej, wychodzącej na wałek, mianowicie szprychy są praktycznie na 4mm czasami 3mm od tej nakrętki, u was też jest tak ciasno ? |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pon 21:41, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nie przejmuj się, tam jest naprawdę ciasno a grubsze szprychy to nawet trzeba liznąć . |
|
Powrót do góry |
|
|
Groszek
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:56, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki, uspokoiłeś mnie . Składałem składałem dziś sprzęta aż nagle musiało coś wyskoczyć i wprawić mnie w rozmyślanie na temat prawidłowości złożenia. Chodzi o reduktor na wózku, dzisiaj przy zamienianiu kół podniosłem wózek w górę i wtedy wyciekł olej, jakby po wałku, bo cały krzyżak pod osłoną był mokry, czytałem na forum że powinien być uszczelniacz od środka (simmering) i choć wydaje mi sie że go dawałem to jutro to sprawdzę, ale myślę nad resztą nieprawidłowości technicznych których mogłem dokonać przy składaniu, a ponieważ sprzęt był trochę "wybrakowany" w niektórych miejscach, założenie tego co było i tak jak było nie zawsze wystarcza. Czy na zabieraku reduktora jest jakaś tulejka ? Taka jak w napędzie przez którą został założony ten temat ? Czy w środku powinny być rolki czy igły jakieś takie jak w głównym dyfrze ? Pytam bo dyfrze głównym po kupnie ich nie było i późno ale jednak zorientowałem się że być powinny a tutaj też takich nie ma a na schemacie nawet w głównym dyfrze ich nie widzę
Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Groszek dnia Pon 23:02, 30 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Groszek
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:55, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Podpowie ktoś coś ? |
|
Powrót do góry |
|
|
ygor
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: prace duże
|
Wysłany: Wto 22:16, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
really? Źródło wiedzy trzy posty wyżej...
Ostatnio zmieniony przez ygor dnia Wto 22:18, 31 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Groszek
Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:20, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Cholera przepraszam, dwa razy sprawdzałem po linkach czy reduktora czasem nie ma i chyba nie klikałem w ten właściwy bo trafiałem na dyfer główny za każdym razem.. dzięki za nakierowanie ale mam kolejny dziwny problem z przedmiotem zakupionym w sowiet moto. Jako że mw miało mocno wybrakowaną lampę wpadłem na pomysł żeby kupić całą nową i dziś się okazało że to co miało być docelowo przełącznikiem świateł (długie krótkie) jest chyba jakimś żartem i atrapą, jeśli możecie to proszę o zerknięcie na zdjęcia bo jestem pewny że tam w środku powinno coś być, coś co miałoby być przesuwane przez linkę ale nie wiem co i czy w ogóle muszę kupować cały moduł czy mogę coś dorobić lub kupić samą brakującą część : [link widoczny dla zalogowanych] jakby ktoś miał problem z przerzucaniem zdjęć to nad zdjęciem jest (next,prev)
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
|