|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 22:15, 18 Lis 2013 Temat postu: Kaśka z 69r i brak pomysłów |
|
|
Witam wszystkich posiadaczy K750tek. Przejdę do rzeczy. Wątek założyłem nowy, gdyż spędziłem juz kilka godzin czytając różne posty (moze z 30% a i tak nie znalazłem odpowiedzi. Proszę więc wtajemniczonych o chociażby drobne pomysły. Kupiłem Kaśkę od gościa, miała być cudem, i jest,ale silnik niestety już nie. Po przejechaniu 20km moto zgasło, ledwo odpaliłem na pych. W domu już niestety nie, po próbie pchnięcia usłyszałem metaliczne dźwięki z prawego cylindra. Rozebrałem gażniki, przeczysciłem, przedmuchałem, iglica lewa na 2 od dołu, prawa na 3cim. Dodam, ze wczesniej odpalał ok, wkręcał się na obroty w miarę. Okazało się, że prawy pływak jest dziurawy i nie domyka zaworu.(gażniki k301) Za kilka dni dojdzie nowy pływaczek(od wsk-i-bo był taki poprzednio z zaworem kulkowym, w lewym gaźniku oryginalny z igliczką). Okazało się tez ze iskry nie ma na jednej swiecy. Świece dzis zamontowałem, po kilku próbach odpalił i chodził, jednak nie tak jak powinien, dalej twardo i troche dymił z prawego wydechu. NIe strzelał, ale tez nie reagował na manetke, chodził twardo ale na obrotach troche wyzszych od wolnych:-) Nie katowałem silnika i go wyłączyłem. Nie regulowałem gaźników, bo w sumie dobrze chodził. Czy pływak aż tak moze wpłynąć na prace prawego cylindra? Do próby na nowych świecach po prostu nalałem paliwa do zbiorniczka, gdzie był pływak. Kompresje ma w miarę, zakwasy od kopania przez pare dni już mi minęły. Teraz odpala, za 2-3-5 razem, ale nie tak łatwo i trzeba minnimalnie gaz trzymac bo gasnie. Plus te metaliczne klekotanie. I jeszcze jedno-po lewej stronie BYŁ opoźniacz, bo jest dźwigienka. Linki nie ma, nie wiem nawet gdzie powinien isc i jak sprawdzic, czy jest on ustawiony na stałe... To tyle na razie w moim pierwszym poście.... Mam nadzieję, ze mi wybaczycie, ale oczy zalewają mi się tak jak mój prawy gaźnik od szukania na forum... Normalnie to bym zaprosił znajomego mechaniora, ale jestem tu sam z moją Kaśką (mieszkam w UK)a angole niestety nie mają pojęcia o niczym. Chciałbym już wyjechać na miasto i narobić trochę szumu(mam wersję militarną z pełnym wyposażeniem, łącznie z granatami u boku) Pozdrawiam wszystkich i proszę o jakieś wskazówki. Mirek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 22:53, 18 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jak 20 km przejechales to naprawde cud hahahhaa.Przez takich mechaników co Ci to sprzedal sa pozniej takie opinie ze ruski nadaja sie do jazdy po piwo .
Zajrzyj do zaplonu jaki wogole jest czy mechaniczyny czy elektronik,jaka instalacja 6 czy 12V ,jaka cewka,zobacz zawory czy moze grzybek śrubki regulacji sie nie ulamal bo juz tez takie cos przerobilem.Ojjj duzoooooooooo pisania i trzeba zaczac od poczatku i ustawic wszystko po kolei.Ale skoro masz problem z okresleniem zaplonu itd to moze poszukaj jakiegos kolegi co ma pojecie i Ci pomoze bo tak to syzyfowe prace będą a moze byc zupelnie drobiazg.Moze kopcic jak ma za duzo paliwa albo plywak nie zamyka iglicy na odpowiednim poziomie i przelewa i wtedy nie bedzie chodzil i tez bedzie kopcil.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 23:08, 18 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Wto 6:40, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Przez takich mechaników co Ci to sprzedal sa pozniej takie opinie ze ruski nadaja sie do jazdy po piwo .
Prawdę pisze Dawid..ruski to są kochane maszyny, ale najlepiej się sprawują jako zestaw do samodzielnego montażu...Trzeba rozebrać i samemu (z pomocą kolegów z forum min.)złożyć na dobrych częściach. Wtedy gra. Powodzenia!! |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 6:47, 19 Lis 2013 Temat postu: Re: Kaśka z 69r i brak pomysłów |
|
|
hakin1 napisał: | Witam wszystkich posiadaczy K750tek. Przejdę do rzeczy. Wątek założyłem nowy, gdyż spędziłem juz kilka godzin czytając różne posty (moze z 30% a i tak nie znalazłem odpowiedzi. |
Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 1
Przeczytał: 6 tematów
Witamy kłamczuszka!
nie wiedziałem że mamy tylko 18 tematów. Szukaj na forum to znajdziesz. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:03, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nie ma co sie przejmować. Granaty są? To wiesz co robić
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Wto 8:58, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Do KLAPEK1328..... nie taki klamczuszek, bo przed zarejestrowaniem sié strony przegladalem, a odwiedzane pokazuje dopiero po zalogowaniu . Wczesniej wpisywalem tylko w google.
Dzis wieczorem zerkne na zaplon i prawy cylinder,zdejme pokrywe, dam znac. Instalacja 6V. Moto kupione "na odleglosc", bo inaczej sie nie dalo i tak to wyszlo. A co z tym opoznieniem zaplonu, ktore bylo, a go nie ma? Pozdrawiam Mirek. (sorry za brak polskich znakow, ale w pracy nie mam mozliwosci pisania poprawnie z tego kompa) |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 9:19, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Kup i PoTomek zapłon z cewką i daj sobie spokój z tym przyśpieszaczem.
Wyeliminujesz jeden problem, następnie kup gaźniki porządne i będziesz mógł rzucać granatami do cholernych kapitalistów!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 9:22, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
hakin1 napisał: | Do KLAPEK1328..... nie taki klamczuszek, bo przed zarejestrowaniem sié strony przegladalem, a odwiedzane pokazuje dopiero po zalogowaniu . Wczesniej wpisywalem tylko w google.
Dzis wieczorem zerkne na zaplon i prawy cylinder,zdejme pokrywe, dam znac. Instalacja 6V. Moto kupione "na odleglosc", bo inaczej sie nie dalo i tak to wyszlo. A co z tym opoznieniem zaplonu, ktore bylo, a go nie ma? Pozdrawiam Mirek. (sorry za brak polskich znakow, ale w pracy nie mam mozliwosci pisania poprawnie z tego kompa) |
Linka od przyspieszacza zaplonu idzie od dzwigienki do aparatu pod deklem na przodzie.Tu masz duzo linek:))) albo dorób z linki gazu jezeli masz regulacje wkręconą w aparat.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Wto 22:28, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
O ludzie, dopiero wróciłem z garażu. To jest mój pierwszy Rusek, wiec zaczynam go dopiero poznawać. Szumu narobiłem z wyprzedzaniem zapłonu, a ja już go dawno nie mam, jest za to zapłon z cewką... Wziąłem się za sprawdzenie zaworów i pierscieni na tłoku, lewy w porządku, prawy niby też, bo go za cholerę nie mogłem zciągnąć przez wózek z boku.. Ale w prześwicie tłok z pierścieniami wydawał się ok( cylinder wyszedł prawie cały, ale zabrakło 2-3cm).Jutro go złożę do kupy, ale odkryłem też dużą dziurę w rurce doprowadzającej powietrze do lewego gaźnika. Jak złożę wszystko do kupy, pozaklejam dziury i wsadzę nowy pływaczek do prawego dam znać, bo teraz tylko głowę zawracam. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Wto 22:29, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieję, ze teraz juz mogę wkleić zdjęcie, bo wczesniej nie mogłem (mniej niz 3 posty
Moje moto
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:02, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Brawo. Granaty sie zgadzają, a z cała resztą w tym marką i pojemnością znajdujesz sie w ciemnym otworze w okolicach okrężnicy. Może lepiej poczytaj. Dużo poczytaj.
Dużo za to coś dałeś?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 23:03, 19 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Wto 23:18, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Piękna kaśka
proponuję odbezpieczyć granaty i nakryć siatką maskującą - wszak jest w komplecie
może wówczas będzie lepiej odpalać
Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 23:32, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
To nawet koło Kaśki nie stało. Zdecydowanie łatwiej byłoby radzić gdybyś od razu napisał że masz Dniepra. W Dnieprze jest zupełnie inny aparat zapłonowy jak w Kaczce. Tu jest odśrodkowy i nie ma linki do ręcznego opóźniania.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 0:07, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ooooooooooo kaska jak marzenie:))))cud malina.Teraz juz wiem dlaczego 20km zrobila:)))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 0:10, 20 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 6:19, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
corsar napisał: | Piękna kaśka |
coś mnie ominęło?
corsar napisał: | proponuję odbezpieczyć granaty i nakryć siatką maskującą |
powinno rozwiązać problem |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|