Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 10:34, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | To jak ty skladaleas ta skrzynie ze nie nakreciles sprezyny od kopniaka???)) |
no czekam na tę podkładkę specjalną co trzyma sprężynę z drugiej strony.... bez tego ni rusz... A poza tym myślę, co zrobić z tym sprzęgłem półautomatycznym, wielu z Was ponoć zaślepiało otwór, ale nie wiem. Jak u Was macie? Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 10:38, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nie zaślepiaj, tylko reanimuj bo ten "gadżet", nie jest wcale zły.
Na alle, pojawia się po 30pln. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:09, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Zawsze denerwował mnie ten automat sprzęgła i miałem regulację tak wykręconą aby nie działał. Jak urwałem linkę to się na trasie z nim przeprosiłem, da się na nim samym jechać. Teraz ponownie unieruchomiłem bo przy nim z Emkowskiej klamki lubi linka wypadać. w zwykłej nie powinno być tego problemu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 21:08, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Z racji tego, iż jest to mój pierwszy ruski, półautomat brzmi jak coś w stylu syrena w automacie... Jednak po sprawdzeniu zasady działania, jednak go zostawię, albo ręka, albo noga-do wyboru. Jest to kolejna dziura do przecieku oleju, simeringi mam nowe, powinno byc ok, a z drugiej strony zawsze mozna dolewać. Dźwięki mojego sprzętu już niedługo zamieszcze na youtube, obroty wolne jak ta lala Przez tego ruska zdobyłem nowe odznaki usamodzielnienia... moja żona w szoku... Garaż dla niej, to ZŁO.... pozdro. Sylwek w domu, więc pewnie w garażu |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 21:31, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nic się nie martw, żona połapie się że taki silnik to nowa kanapa do salonu i będzie po problemie |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 21:42, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
czekam z niecierpliwością na filmik |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 21:43, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
ja pitolę. dobrze, że nie zna hasła do loginu |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Sob 21:13, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie. Mały "update". Silnik już w ramie, wszystko podłączone, pali od strzała, jestem zadowolony.. prawie.. Pulsuje mi tylko kontrolka ciśnienia oleju. Szukałem trochę o tym, może to dlatego, że olej nowy, ale nie sądzę. Pytanie mam takie- coś mi brakuje kabelka od tego czujnika ciśnienia, bo jest tam śrubka na końcu, ale kabelka znaleźć nie mogę nigdzie. Z drugiej strony nie przypominam sobie, żebym go miał przed remontem. Na kilku fotkach innych dnieprów dostrzegłem, że od czujnika idzie przewód. Tylko gdzie? Jutro będę dołączał wózek, więc koniec już prawie widzę Proszę o jakieś porady co z tym czujnikiem mam zrobić. Może dlatego mi świeci, ze nie podłączony? Kurcze już nie wiem. Pozdro Mirek |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:38, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To coś dziwnego. Czujnik daje masę do kontrolki. Ciśnienie oleju powoduje rozwarcie. Odpięcie kabla powoduje zgaśnięcie kontrolki. Dopnij zewnętrzną kontrolkę. Kabel od czujnika do żarówki i od żarówki do akumulatora, tak będzie najprościej aby sprawdzić. Jak jest instalacja skopana to prościej zrobić nową jak dochodzić co jest nie tak.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Sob 22:42, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
no to teraz mam zagadkę. Przed remontem wszystko było ok, kontrolka gasła po odpaleniu silnika (przygazowaniu), jakoś tego kabla nie pamiętam wcześniej. Aha, to dlaczego w takim razie pulsuje mi lampka, raz słabiej raz mocniej(na niskich obr świeci ciągle)?Pozdro Mirek |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 22:48, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Bo to najwidoczniej lampka od ładowania a nie ciśnienia oleju.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 23:15, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
I tak zapewne bedzie ze to ładowanie.Od razu przypomniały się czasy komuny że aby ukryć dupowate smarowanie w samochodzie to handlarze podłączali je do ładowania ale to były czasy!!!! Hakin sprawdz skąd idzie kabel do tej mrygającej kontrolki ,pewnie od reglera,bo napewno nie od czujnika smarowania skoro go tam nie ma,tak ja zauważył Cyrograf 15 !, chyba że masz potęzne zwarcie w co wątpie.Sprawdz na krótko w/g wskazówek Cyrografa, a jak będzie ok to sobie pociągniesz kabel jak należy lub zrobisz nowa porzadną instalacje |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23:32, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jest faktycznie celowo przepięta kontrolka. To mało że za spore pieniądze gość sprzedał Dnipra jako Kaczke to jeszcze z pełną świadomością że sprzedaje syfa. Coś mi się zdaje że ktoś powinien po mordzie dostać.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Nie 9:50, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Macie chłopy rację. To lampka od ładowania, mam tylko dwie kontrolki przy stacyjce. Coś nie łączy chyba z prądnicy, to już wiem co szukać. dzięki i pozdro Mirek |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 10:50, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mam do Emy wstawiony silnik z skrzynią Dniepra. W tym układzie przydają się cztery kontrolki: ładowanie, ciśnienie, luz i długie. Tę ostatnią można olać, jadący z na przeciwka będą za nią robić
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|