|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 9:07, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Hej. No i silnik przeszedl gruntowna odbudowe Wal pekniety wymieniony plus inne czesci, sprzeglo (klejone z grubsza podkladka), ale... staram sie ustawic zaplon znow, pewnie mnie zjecie,bo jest tego na forum od groma (czytalem wszystko), co zrobic jak brakuje skali krecac w lewo aparatem, a styki po ustawieniu przerwy wczesniej dalej sie nie rozwieraja (brakuje ze 1-2mm). Wymienilem nawet mloteczek z oprzyrzadowaniem.Sprawdzalem GMP, 7cm przed jest P, wszystko jak nalezy. Jakie macie patenty na ustawienie w dnieprze gdy brakuje skali? Upilowac mocowania? Ze wszystkim poszlo mi w miare sprawnie,tutaj poleglem na polu walki :-)Aha, z cewki 101 z pin nr 1 kabel idzie do aparatu? Macie jakies pomysly? Dzieki i pozdro! |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 9:24, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nie może brakować skali... Jaki masz aparat zapłonowy?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 9:50, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
taki jak na aukcji. Pozycja na max w kierunku przeciwnym do wsk zegara, platynki nadal sie nie rozwieraja (przy sprezynach oczywiscie rozciagnietych. Ponoc platynki ktos pilowal 2mm, ale czy tak jest w kazdym dnieprze? Dzieki Klapek za foto. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 10:07, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Aparat ustawiasz przy maxymalnie rozwartym przyśpieszaczu. Tego nie da się źle złożyć.
Ustawiaj na żarówkę.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pią 10:09, 13 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 11:00, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Wiem, ze powinno byc prosto, ale chyba nie u mnie. Dawid1981 cos wspominal, ze jak aparat na max w lewo i nie ma regulacji, zeby zwiekszyc przerwe, tylko czy zwiekszenie przerwy o jakas tam czesc mm nie spowoduje innej pracy silnika? Przyspieszacz na max rozchylony. Tak w ogole to chce odpalic silnik poza rama, poki mam mozliwosc regulacji wszystkiego w latwy sposob. Tylko ten zaplon nie daje mi spokoju. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 17:05, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Może to aparat zapłonowy gdzie się da źle poskładać mechanizm przyśpieszający?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 18:57, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Wojtek, nie za bardzo. Zewnętrzny "płaskownik", nachodzi na wałek rozrządu i jest dokręcony śrubką M6. Nie da się go inaczej zamontować.
Hakin1, nie patrz na znaki na kole - ustaw na żarówkę + śrubokręt w miejscu świecy. Musi być dobrze! |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 23:02, 13 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety da sie ten plaskownik obrocic i nie bedzie chodzil on ma tak dwie cechy wybite i patrz zeby sie pokrywaly .Jak walniesz wieksza przerwe to moze na wolnych pyrkac nierowno.
Zrob 12V i prameti i po klopotach |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Sob 10:37, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Kurka, chciałbym spróbować go zrobic z 6V, mam nową cewkę, akumulator.. Postaram się jakoś ustawić ten zapłon, najwyżej spiłuję mocowania aparatu żeby móc przekręcić kilka stopni więcej. Jako ciekawostkę powiem Wam, że jak kupiłem moto, to płaskownik wyjęty był z tych dwóch bolców i przekręcony,żeby chodził. Może to jest metoda? trzeba tylko fest te śrubkę dokręcić, żeby płaskownik się nie ruszał. Wiem, ze to lipa totalna,postaram się zrobić jak w oryginale. Na razie czekam na olej do silnika i skrzyni z PL, pewnie dotrze na wtorek, wiec mam czas na zabawe przy zapłonie. Pozdro wszystkich. Postaram się pozniej foto wrzucić |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 10:55, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Daj fotkę tego aparatu, to coś dziwnego. Może źle rozrząd poskładany, może aparat, może wałek do dupy. Za wiele tego może, zwłaszcza że ponoć poprzednik już coś kombinował.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Sob 13:20, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nr 1- aparat na maxa w prawo, czasami udaje mi si, że lampka się zaświeca, ale jak dokręcam to już się nie świeci i tak w kółko. Na zdj.1 widoczna przerwa pomiędzy krzywką wałka a "szurającym" elementem, jednak jak dam na max, to wynosi ona 1mm, troszeczke mniej, tak ze styk minimanie się rozwiera..
Nr 2- może rozpiłować mocowania z tej blokującej strony trochę, żeby aparat ruszył się odrobinę w prawo. Rozrząd złożłem "toczka w toczkę" jak było,drugi znak na kole się pokrywa. Chyba zdejmę jeszcze głowicę z jednej strony i sprawdzę położenie tłoka, niby na znaku GMP na kole, może tu dali d... i wtedy ten drugi 7cm przed jest zły również.Chyba, że Wy też macie w Dnieprach aparaty na maxa w prawo... HELP |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 14:03, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bym osobiście sprawdził jak jest rozrząd ustawiony. I nie patrz na znaki, bo mogą być źle nabite. A jak coś, to przestaw o ząb i z głowy. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Sob 15:10, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Sprzęt chodził do momentu awarii (pęknięcia wału) ok, wkręcał się na obroty, tylko gdy go rozbierałem, płaskownik był poza bolcami(bolce nie były w środku), wtedy pewnie "ktoś"miał możliwość regulacji tego, bo pewnie też mu brakowało. Mogę przestawić o ząb rozrząd, tylko czy to nie wpłynie na pracę zaworów inną? A druga sprawa, z tym Biazetem101, znalazłem schemat, że od 1ki kabel idzie do aparatu (a od 16+ do zasilania), racja to? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 15:16, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Na początek obrócił bym ten płaskownik i sprawdził co się dzieje.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 15:36, 14 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ta blaszka z przodu ma byc przykrecona i przyspieszacz ma sie rozwierac.Jak plaskownik zle wlozony to nie bedzie chodzil.a regulacji w Dnieprze naprawde brakuje i wtedy daje sie wielka przerwe.Robielem kiedys dniepra i byly takie jajca. |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|