|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Czw 9:41, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
tak, spoko, juz mam gotowe do wysylki, tylko jest szansa na wizyte kogos z DVLA osobiscie zeby to sprawdzic... A tak w ogole, to gosc na przegladzie techn w UK zobaczyl znaczek BMW na zbiorniku i juz wypisywal papiery na BMW Ot Brytole... Przegladu nie przeszedl,bo facet od razu powiedzial, ze dobrze by bylo wymienic opone tylna, wiec wszystko przede mna. Teraz to ja juz ruski odrozniam :-)Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 10:01, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Gdzie w ogóle siedzisz? |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Czw 10:12, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ashford, Kent, 20min z Dover. Chcialbym na wakacje 'wystapic' na najwiekszym zlocie w UK w Folkestone @PEACE and WAR@. Bylem w tym roku jako zwiedzajacy, potezny zlot wszystkiego, sporo osob z Polski z towarem roznej masci. Jezeli ktos bylby zainteresowany wizyta ze swoim sprzetem na ten zlot, dajcie znac, pomoge we wszystkim a i razniej mi bedzie Nocleg tez sie znajdzie A kolega skad pisze? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 10:22, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Z PL - Kwidzyn - siedziałem kilka lat w Redditch. Dlatego pytałem. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Sob 22:28, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
No chłopaki, wielkie dzięki za wszystkie rady! Powalczyłem parę godzin z moim dnieprem, wyregulowałem zawory, wstawiłem nowy pływak do gaźnika, ustawiłem zapłon.. Pierwszy kopniak- śmiaga jak marzenie :)Wszystko okazało się w miarę proste. Uszczelki już idą pocztą, więc mam w planach uszczelnić silnik, wymienić olej itp. NIc tak nie cieszy, jak coś sie samemu zrobi.. Odezwe się pewnie niebawem, jak coś nawali znów, no i ta rejestracja w uk. Troche to potrwa zanim wyjadę na drogi. |
|
Powrót do góry |
|
|
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Sob 22:58, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
to będziesz kiere przekładał
a nie lepiej w Polsce zarejestrować ??? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 23:05, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
koltun_m napisał: |
a nie lepiej w Polsce zarejestrować ??? |
Po 6-ciu miechach mają prawo Cię wyprosić... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23:20, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wystarczy co pół roku wyjechać za granicę na kilka godzin. Znajomy ma auto na białoruskich numerach, coś pięknego. Wszelkie mandaty z fotoradarów czy stref parkowania mogą wysyłać do Łukaszenki lub w kosmos, skutek ten sam.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 23:31, 23 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
To nie tak Wojtek - nie wystarczy. Jak Cię sąsiadka podpierdzieli i zaświadczy to nie przejdzie... Mi wprost powiedział sąsiad, że jak nie będę płacił taxu, to on mnie podpieprzy - trafił się patriota... |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Nie 20:02, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Hej. To jeszcze inaczej jest. Jeżeli jesteś rezydentem UK, nie wolno ci jeździć pojazdami na obcych nr. Musisz pojazd zarejestrowac. Ja jestem rezydentem, przerabiałem temat nawet na Policji. Moto mam zarejestrowane juz na polskich blachach, wystarczy tylko zrobic przegląd techn w UK i wysłać papiery do DVLA (55GBP). JEżeli moto jest wyprodukowane po 1983, wózek musi być po lewej stronie Niestety moja radość nie trwała długo po zrobieniu zaworów i zapłonu... Zapala od pierwszego kopa, ale nie wchodzi na obroty i słychać metaliczny dźwięk z silnika. Okazało się również, że cewka chyba jest do d.., bo jednej iskry prawie nie ma, wiec cewke musze dziś kupić i od razu kable( świece na 100% ok, bo kilka sprawdziłem). CZy wg Was te metaliczne stuki (rytmiczne) mogą być od złej cewki, czy może zapłon źle ustawiłem? Po prostu nie wchodzi na obroty i strasznie hałasuje jak dodaje gazu. PEwnie części dojdą do mnie za tydzień, więc postanowiłem rozbebeszyć silnik i zobaczyć, czy nie ma jakiś luzów i urwanych części Dziś zdemontowałem wózek i solówka jest przygotowana do wyprucia. Ze względu, ze jest to moje hobby, nie tracę nerwów (jeszcze). Pozdro. Jak nasuwa Wam się jakiś pomysł na te stuki i nie wchodzenie na obroty dajcie znać. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Nie 20:15, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wojtek1981- faktycznie zapłon jest na maxa na aparacie, musiałem przerwę zwiększyć, żeby się styki rozwarły, na wszelki słuczaj zamówiłem też nowe platynki z tym plastikiem co "szura" po wałku, może on sie wyrobił. Sorry za drugi post, ale mi się przypomniało |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:36, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Pojazd możesz mieć pożyczony od kogokolwiek, do tego notarialny akt użyczenia potwierdzający owe. Pojazd oczywiście nie może być rejestrowany na ciebie. Orginalną dnieprowską cewkę szkoda zakładać. Poszukaj dwubiegunowej od starej Japoni, takiej z mechanicznym przerywaczem. Nie wiem czy jakieś Angole nie miały takich. Na pewno można kupić takie nowe cewki bo są produkowane jako części zamienne z tym że drogie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 2:59, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Angole takich nie mialym ale w Anglii ze zlomu jakas japonska tanio dostaniesz.
I one zwykle dzialaja bez pudla. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Wto 9:04, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
No dziéki za porady, jednak chyba go zarejestruje tu, bo podatku drogowego i tak placic nie musze bo stary,a zawsze problemow mniej jak na ang blachach. Jak doradzaliscie, juz jedzie do mnie cewka biazet101 z kablami od Tico. Wczoraj wyciagnalem caly silnik wiec od dzisiaj ostry remont. Do tego wszystkiego okazalo sie, ze mam przytkany kranik z jednej strony i pokapuje tylko z lewego. Sa lekkie luzy tez na kole zamachowym... moze dlatego te stuki?Silnik pierun ciézki, ledwo wyciagnalem. Ogolnie wszystkie czesci szukam w PL, tu jak sa, to cena kosmos. Moj znajomy Angol naprawia stare moto tylko angielskie(ma ich 38szt swoich , to jak sie dowiedzial, ze cewka uzywka 7funtow,to zbaranial. Zdjecia remontu robie w razie co, na pamiatke i w razie jak sie zamotam ze skaldaniem Pozdro Mirek// |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 9:10, 26 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Stuki mogły być od zamachu - zwal go i zrób zdjęcie stożka...
Możliwe że czeka Cię szukanie nowego wału lub napawanie tego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|