|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 10:38, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak w motocyklach, ale w samochodach jest obowiązek sprawnej kontrolki długich świateł, dostałem kiedyś za taką niesprawną kontrolkę mandat, potem w kodeksie sprawdzałem i rzeczywiście policjant miał rację... |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 11:02, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli motocykl fabrycznie nie był wyposażony w ową kontrolkę, to wiesz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 11:16, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mi kiedys sie doczepili do migaczy hahaha:))) I padlo pytanie gdzie Pan ma migacze???
To ja sie zapytalem -A znaja Panowie Rozporzadzenie Ministra Infrastruktóry z 31 grudnia 2002 roku????)))
A oni ze tylko chcieli poogladac hahaha:)) sprawdzili papiery i pojechali bo to drogówka nie byla:)))
Rozdzial 3 pisze wyaraznie:)))
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak ktos ma na zabytka to w rozdziale pierwszym punkt 3 pisze wyraznie:))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 11:35, 13 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
kris-tofer
Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 357 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Pon 11:23, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam taką kontrolkę na hondowskiej górnej półce od zawieszenia, więc ją wykorzystałem i ładnie mi pokazuje jak długie światełka włączę
A jeśli fabrycznie nie było, to chyba tak jak z kierunkami nie potrzeba, a Dawida Kaśka to chyba i tak zabytek tak? więc też nie potrzeba |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 14:56, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To w takim razie powiedzcie mi, jak sie ma hamulec wozka, a dokladnie czy sprawdzja Wam na przegladzie techniczym? Musze do niego zajrzec, bo nie odpuszcza po wcisnieciu, ale boje sie ze moga mi sprawdzic na przegladzie. Poza tym hamulce ogolnie sa slabe, mam nadzieje, ze na przegladzie maja inne zasady pomiaru niz nowszych moto. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 15:02, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A robiłeś kiedyś przegląd motocykla..?
Sprawdzenie świateł, numerów i kierunków.
Hamulec wózka to super sprawa - bierz się za naprawę bo warto.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 15:04, 13 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 15:11, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | A robiłeś kiedyś przegląd motocykla..?
Sprawdzenie świateł, numerów i kierunków.
Hamulec wózka to super sprawa - bierz się za naprawę bo warto. |
Przeglady w UK robilem wielokrotnie moich poprzednich motorow, ale kazde bylo duuuzzzoo mlodsze, wiec troche peniam jechac na MOT, z hamulcami do d..y. Chyba bede musial facetowi powiedziec, ze trzeba stanac calym cialem na stopke, wowczas kolo stanie |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:42, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
MOT bardzo sie rozni od polskiego przegladu proponuje zebys doprowadzil hamulce do porzadku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:47, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Niezależnie od przeglądu fajnie mieć działające hamulce
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pon 21:47, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ponownie wróciłem z drugiego domu (garażu). Stan hamulców: przód brzytwa, tył- lekko stępiona brzytwa, wózek- tępa łopata. . Kurna, próbowałem wszystkiego, jak za bradzo naciągnę, to hamuje, ale koło po puszczeniu stopki ledwo ciągnie, jak popuszcze, hamuje ledwo co. Plan mam taki, że w sobotę pojade na MOT (przegląd) i się wyjaśni co do poprawki, a co nie. Kranik już mi jedzie z PL, bo nie leci z jednej dyszy, a naczyściłem się już dziesiątki razy. Raz leci, raz blokada. Szlag już mnie trafia.Wymienię na nówka rosyjski. Pozdrawiam wszystkich MIrek |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:47, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wywal ruski kranik. Daj zwykły z odstojnikiem i trójnik.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Wto 12:56, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Wywal ruski kranik. Daj zwykły z odstojnikiem i trójnik.
Wojtek |
Troche za pozno, bo kranik juz zamowiony. Moja zona ktoregos dnia podliczyla, ile wlozylem w remont.... mnie to za bardzo nie interesowalo . Jak na razie okolo tysiaca zl, podejrzewam, ze Wasze maszyny, szczegolnie te 'dopieszczone' to koszt remontu rzedu kilku dobrych tys. No nic, chce sie jezdzic, trza naprawiac Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 13:01, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mi juz spokojnie ponad 15 tys poszlo a lakieru i blacharki nie tykalem jeszcze hahaha:)))
Jednak mam na zapas idealna skrzynie ,dyfer i koncze silnik:))) i w rucholku tez caly naped w super stanie:))). |
|
Powrót do góry |
|
|
szefostwo
Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 277 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skwierzyna/Poznań
|
Wysłany: Wto 14:35, 14 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Uważaj na ten kranik, wkręciłem go z uszczelką, nie używając wielkiej siły i cały gwint na nim się zrównał na gładko
Dlatego też skoro już będziesz go miał, uważaj przy tym i daj sztywna uszczelkę, ja wygrzebałem gdzieś taka czerwona wodna od jakiegoś kranu. Przy miękkiej nie czuć dokładnie z jaką siłą dokręcasz, a przy tym materiale możesz pozbyć się gwintu samą dłonią. |
|
Powrót do góry |
|
|
hakin1
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Czw 10:29, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
dzieki za dobre rady,kranik dotrze w sobote. JEdnak mam tez inne pytanie, dotyczace kontrolki ladowania,o czyw wczesniej tez wspomnialem. Przeszukalem google,schematy itp, jednak nie moglem znalezc odpowiedzi. Podczas uruchomienia silnika pali sie ladowanie(norma), przy dodawaniu gazu zaczyna mocniej swiecic i czasami pulsowac. Jade za 2 dni na przeglad (jak nie bedzie padac i bojé sié, ze aku nie dotrzyma. Od razu mowie, ze pradnicy nie sprawdzalem, dzis po pracy to zrobie, ale to swiecenie mocniejsze chyba mowi, ze dziala. Czy to swiecenie mocniejsze to wina regulatora? Moto stal pod dachem 3msc, podczas mojego remontu...Dzieki za wszelkie sugestie.Mirek |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|