Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikołaj2016
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:36, 29 Sie 2017 Temat postu: Kaśka przerywanie, dymienie i brak mocy |
|
|
Witam Panowie, mam problem z moim dolniakiem, mianowicie od paruset kilometrów zauważyłem spadek mocy, a teraz olbrzymie problemy z rozruchem. Jeśli w ogóle uda się go odpalić, to trzeba trzymać gaz do końca, a silnik strzela w tłumik i od razu po odpuszczeniu gazu gaśnie. Sprawdziłem zapłon, przerwe, wymieniłem kondensator, iskra jest mocna na obu garach. Gaziole także wyczyściłem, ale brak efektów. Próbowałem na kązdym ustawieniu iglic, dodam, że gaźniki k302. Czy ktoś może wie co może być przyczyną? Luzy zaworowe także są dobrze ustawione. Proszę o pomoc
Pozdrawiam Mikołaj 
Ostatnio zmieniony przez Mikołaj2016 dnia Wto 21:37, 29 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 22:17, 29 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Brak tłoka (może obu) lub innego(typu zawory) detalu. Kompresja jaka?
Wotek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mikołaj2016
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:53, 29 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Nie no tłoki i zawody sa na miejscu;)kompresja 6 bar na obu, na prawym ciut więcej, bo 6,3. Jakis 1000km temu zdejmowalem głowice i czyściłem z nagaru, zauważyłem wtedy lekki przeciek oleju na pierscieniach, czy to one mogą byc problemem, czy celować bardziej w zawory?
Ostatnio zmieniony przez Mikołaj2016 dnia Wto 23:56, 29 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 5:42, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź zapłon i instalacje zapłonową jeszcze raz.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 423 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 6:42, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
A może zacznij od rzeczy najprostrzych- zapchany filtr powietrza? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mikołaj2016
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:33, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Filtr powietrza wyczyściłem, próbowałem z założonym i na chwile bez, ale żadnej różnicy, jeśli chodzi o zapłon to obie iskry na swoim miejscu, ani opóźnianie ani przyspieszanie nie daje nic |
|
Powrót do góry |
|
 |
brydziulka spryciulka
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podbeskidzie
|
Wysłany: Śro 16:48, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Zerknij na swiece jesli tlusta i czarna...->olej... .ostatnio mialem podobny problem z dymieniem.. Moze dysze za duze otworki maja ale tez przychodzi mi do glowy taka mysl, ten olej w garnkach moze ci robic taka kompresje. Problem moze byc wiec w pierscieniach... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 17:02, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Skoro kompresja jest i strzela w tłumik to zapłon za późny. Ile jest ustawiony zapłon? Powinien być 8-9 mm przed ZZ. Kopułka. palec w jakim stanie? Nie ma tam przebicia?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Filip
Dołączył: 19 Lis 2013 Posty: 92 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:10, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
od kiedy w dolniaku ustawia się zapłon? myślałem że tylko przerwę na przerywaczu. zapłon można ustawić tylko przy składaniu silnika jak widać koło bo nie ma dziury jak w uralu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 19:16, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Miałem podobnie -cewka, o ile oczywiście zawór któryś nie nadpalony. Pzdr |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 23:08, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Filipie z konopi, wielkość przerwy ma wpływ na ustawienie zapłonu, od niej ustawianie się zaczyna. W dolniaku nie ma żadnych znaków na kole, tak i otwór w bloku jest zbędny. Trzeba zdjąć głowice, najlepiej obie i ustawić zapłon. Wypośrodkować dla obu cylindrów bo krzywki na wałku nie są równe. Nikt nie obiecywał że będzie łatwo, wręcz przeciwnie
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
brydziulka spryciulka
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podbeskidzie
|
Wysłany: Czw 3:09, 31 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli musisz sprawdzic prawie wszystko  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mikołaj2016
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:27, 05 Wrz 2017 Temat postu: Problem znany |
|
|
Rozwiązałem już problem, świece łapały za dużo oleju, przez to iskra była słabiutka i silnik nie się nie nagrzewał. Wymieniłem świece i kopułki, wtedy iskra poszła, ustawiłem uboższą mieszankę i zaskoczył. Jednak nadal na świecach osadzają się resztki oleju. Pierścienie szykują się do wymiany, polecacie jakieś? |
|
Powrót do góry |
|
 |
szatan34
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 70 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ
|
Wysłany: Nie 20:30, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Polecam Blus pierścienie mam założone w moim dolniaku i sprawują się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
 |
|