Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kaśka po remoncie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 21:14, 09 Mar 2014    Temat postu:

Może ściął tylko klina i sie obraca. Ten cichy od kogo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 21:15, 09 Mar 2014    Temat postu:

No właśnie teraz masz cichy rozrząd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4080
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:26, 09 Mar 2014    Temat postu:

Popieram! To jest na prawdę cichy rozrząd. W dodatku jestem gotów przyjąć zakład że dymienie ustało. Same plusy Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:00, 09 Mar 2014    Temat postu:

To prosze rowniez o zdjecie tego dymiacego cylindra wewnatrz i tloka z pierscieniami.
No i druga swieca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 23:16, 09 Mar 2014    Temat postu:

Princu ten cichy mam z tego samego żródła czyli od Pawła,niby nie dużo ale 4 tys przeleciałem.Po wekendzie zdejmuje dekiel aby ocenić stan uzębienia ,nie chce stanąć w terenie przy braku zasięgu komórki.A Wicher miał nowszej generacji ,niby lepszy niż mój!!Oby to klin się upier.....lił

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Nie 23:17, 09 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 20:44, 10 Mar 2014    Temat postu:

no to się klin nie upierd..ł. zeżarło zęby na kole. przyczyny: zębatka od alternatora takiego syfu narobiła, i wydaje mi się że odma. Przyznam się do błędu bo w silniku rzęziło po odpaleniu ale myślałem że to właśnie ta odma a to zęby rozrządu się śrutowały haha. zakupię jeszcze jedno ciche koło bo te z allegro to loteria. rzadko trafiają się dobre bez bicia a takie koło może dopiero bałaganu narobić.
link do zdjęć odmy i rozrządu: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 21:34, 10 Mar 2014    Temat postu:

Moje pierwsze ciche kwiczało jak zarzynana świnia,powiem tak te koła z tego materiału to strata kasy po pierwsze pływa materiał jak gówno w klozecie , luzy międzyzębne do 0,5 mm stanowczo za dużo no ale jak się da mniej to obróci kilka razy i po ptakach.
Tylko z PEEK koło wytrzyma ja mam już jakieś 15 tyś i problemu nie ma
Ból jest tylko przy zakupie 3 lata temu 504 zł na jedno koło i to sam materiał
na dzień dzisiejszy 820 zł na jedno koło,bolesne jak diabli
Możesz kupić zwykłe stalowe wyślij do Radomia to Ci je dotrą na igłę będzie zero bicia chyba że masz krzywy wałek rozrządu docieranie kosztuje 50 zł max
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4080
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:11, 10 Mar 2014    Temat postu:

Na razie to rozbieraj silnik do czyszczenia. Magnesy tego nie wyłapią a odśrodkowe filtry na wale już są zapchane podobnie jak i magistrala olejowa.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 22:44, 10 Mar 2014    Temat postu:

A nie wymieniles sobie czasami nowych srub na deklu na nowe????Smile)).
Rozrzad ma byc cicho i zadnego wycia nie ma byc nigdy.JAk tylko jest jakiekolwiek to jest zle spasowane i poskladane.Takie cos sie pasuje i ustawia jak silnik jest na stole i pradnice sie zaklada zanim klapniesz dekiel na rozrzadzie.Nigdy nie mialem z tym problemów jak sie zalapie o co chodzi.Pozatki bywaja rozne:))) wiec dasz rade.Ruski niby prosty ale swoje knify ma:)
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 22:58, 10 Mar 2014    Temat postu:

no to ja Wam powiem że tak to robiłem. Silnik był na stole jak wszystko ustawiałem. Luzy były zachowane odpowiednie tj.0,45 mm. Nawet dzisiaj jeszcze sprawdzałem tam gdzie się całe zęby zachowały. Na początku nic nie rzęziło. Z resztą jakby był za mały luz to od razu by zęby zeżarło a tu jednak 70 km przejechałem i jakiś czas na postoju też chodził. Przyczyną zeżarcia kół było poluzowanie się nakrętki zębatki alternatora. Jak dziś rozebrałem to jak za nią złapałem to pływała sobie przód-tył jakieś 0.7 mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4080
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 23:16, 10 Mar 2014    Temat postu:

Zębatka ma być nabita, nakrętka to tylko dla dobrego samopoczucia.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 23:25, 10 Mar 2014    Temat postu:

JA dalem samokontrująca nakretke ale ta zagniatana a nie z plastikiem,do tego na kleju,na dnie zabezpieczenie z noskiem w nawierconym na 3 mm otworku i zagiete na nakretke i na koncu zawleczke zaraz nad nakretka hahahahhaha:))))).Nie ma sily zeby kiedykolwiek drgnela bo wyjolem pradnice po kilku tys km i ani rusz:))).
Wiem ze przesadzilem ale robie wszystko na wyrost w ruskim zeby zmiejszyc awaryjnośćSmile)) hahaha.
Powrót do góry
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 23:31, 10 Mar 2014    Temat postu:

Nie zrobiłeś podstawowej sprawy do tych rozrządów. Czyli wykonania im warunków do pracy tak by przez cały czas pracowały w oleju.

Ile taka cicha radość kosztowała?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 19:14, 12 Mar 2014    Temat postu:

Dzisiaj zdjałęm swój dekiel nierzadu, aby sprawdzić stan cichego nierzadu po ok 4 tys.Kamien z serca spadł jak go zobaczyłem w takiej kondycji, mogę śmiało latać dalej bez obawy że polecę dalej, a wróce na lince z taką awarią jaka spotkała kol. Wichra, odma wytulejowana na samym poczatku w super stanie.Magnesik pod kołami wyłapał trochę syfu.Tak jak pisze Princu praca w kąpieli olejowej musi być ,jest chłodzenie kół i smarowanie.A tym pipcykiem do smarowania to nie wiadomo jak leci i ile leci na zęby.Do końca tygodnia zdejmę jeszcze miske i wyczyszcze magnesy.Bo skoro trochę było pod nierządem to i tam trochę będzie.Zaleje nowym olejem i można śmigać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Wto 22:26, 25 Mar 2014    Temat postu:

póki co naprawione. silnik wyczyszczony z pozostałości po cichym nierządzie, odma po regeneracji, wyosiowana, praca w oleju dla cichego rozrządu zapewniona. luzy międzyzębne zachowane na 0,25 - 0,3 mm. zębatka od altka pływała sobie bo wchodziła poniżej gwintu na nakrętkę i mimo dokręcenia nakrętki miała luz osiowy. podkładka pod zębatkę załatwiła sprawę. moto poskładane i pierwsza jazda była także trzymajcie kciuki aby się coś znowu nie sypnęło hahaha:)Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin