Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:14, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Może ściął tylko klina i sie obraca. Ten cichy od kogo? |
|
Powrót do góry |
|
 |
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 21:15, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No właśnie teraz masz cichy rozrząd. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:26, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Popieram! To jest na prawdę cichy rozrząd. W dodatku jestem gotów przyjąć zakład że dymienie ustało. Same plusy
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:00, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
To prosze rowniez o zdjecie tego dymiacego cylindra wewnatrz i tloka z pierscieniami.
No i druga swieca. |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 23:16, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Princu ten cichy mam z tego samego żródła czyli od Pawła,niby nie dużo ale 4 tys przeleciałem.Po wekendzie zdejmuje dekiel aby ocenić stan uzębienia ,nie chce stanąć w terenie przy braku zasięgu komórki.A Wicher miał nowszej generacji ,niby lepszy niż mój!!Oby to klin się upier.....lił
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Nie 23:17, 09 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 20:44, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
no to się klin nie upierd..ł. zeżarło zęby na kole. przyczyny: zębatka od alternatora takiego syfu narobiła, i wydaje mi się że odma. Przyznam się do błędu bo w silniku rzęziło po odpaleniu ale myślałem że to właśnie ta odma a to zęby rozrządu się śrutowały haha. zakupię jeszcze jedno ciche koło bo te z allegro to loteria. rzadko trafiają się dobre bez bicia a takie koło może dopiero bałaganu narobić.
link do zdjęć odmy i rozrządu: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 21:34, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Moje pierwsze ciche kwiczało jak zarzynana świnia,powiem tak te koła z tego materiału to strata kasy po pierwsze pływa materiał jak gówno w klozecie , luzy międzyzębne do 0,5 mm stanowczo za dużo no ale jak się da mniej to obróci kilka razy i po ptakach.
Tylko z PEEK koło wytrzyma ja mam już jakieś 15 tyś i problemu nie ma
Ból jest tylko przy zakupie 3 lata temu 504 zł na jedno koło i to sam materiał
na dzień dzisiejszy 820 zł na jedno koło,bolesne jak diabli
Możesz kupić zwykłe stalowe wyślij do Radomia to Ci je dotrą na igłę będzie zero bicia chyba że masz krzywy wałek rozrządu docieranie kosztuje 50 zł max |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:11, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Na razie to rozbieraj silnik do czyszczenia. Magnesy tego nie wyłapią a odśrodkowe filtry na wale już są zapchane podobnie jak i magistrala olejowa.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 22:44, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A nie wymieniles sobie czasami nowych srub na deklu na nowe???? )).
Rozrzad ma byc cicho i zadnego wycia nie ma byc nigdy.JAk tylko jest jakiekolwiek to jest zle spasowane i poskladane.Takie cos sie pasuje i ustawia jak silnik jest na stole i pradnice sie zaklada zanim klapniesz dekiel na rozrzadzie.Nigdy nie mialem z tym problemów jak sie zalapie o co chodzi.Pozatki bywaja rozne:))) wiec dasz rade.Ruski niby prosty ale swoje knify ma:) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Pon 22:58, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
no to ja Wam powiem że tak to robiłem. Silnik był na stole jak wszystko ustawiałem. Luzy były zachowane odpowiednie tj.0,45 mm. Nawet dzisiaj jeszcze sprawdzałem tam gdzie się całe zęby zachowały. Na początku nic nie rzęziło. Z resztą jakby był za mały luz to od razu by zęby zeżarło a tu jednak 70 km przejechałem i jakiś czas na postoju też chodził. Przyczyną zeżarcia kół było poluzowanie się nakrętki zębatki alternatora. Jak dziś rozebrałem to jak za nią złapałem to pływała sobie przód-tył jakieś 0.7 mm. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23:16, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zębatka ma być nabita, nakrętka to tylko dla dobrego samopoczucia.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 23:25, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
JA dalem samokontrująca nakretke ale ta zagniatana a nie z plastikiem,do tego na kleju,na dnie zabezpieczenie z noskiem w nawierconym na 3 mm otworku i zagiete na nakretke i na koncu zawleczke zaraz nad nakretka hahahahhaha:))))).Nie ma sily zeby kiedykolwiek drgnela bo wyjolem pradnice po kilku tys km i ani rusz:))).
Wiem ze przesadzilem ale robie wszystko na wyrost w ruskim zeby zmiejszyc awaryjność )) hahaha. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:31, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie zrobiłeś podstawowej sprawy do tych rozrządów. Czyli wykonania im warunków do pracy tak by przez cały czas pracowały w oleju.
Ile taka cicha radość kosztowała? |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Śro 19:14, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zdjałęm swój dekiel nierzadu, aby sprawdzić stan cichego nierzadu po ok 4 tys.Kamien z serca spadł jak go zobaczyłem w takiej kondycji, mogę śmiało latać dalej bez obawy że polecę dalej, a wróce na lince z taką awarią jaka spotkała kol. Wichra, odma wytulejowana na samym poczatku w super stanie.Magnesik pod kołami wyłapał trochę syfu.Tak jak pisze Princu praca w kąpieli olejowej musi być ,jest chłodzenie kół i smarowanie.A tym pipcykiem do smarowania to nie wiadomo jak leci i ile leci na zęby.Do końca tygodnia zdejmę jeszcze miske i wyczyszcze magnesy.Bo skoro trochę było pod nierządem to i tam trochę będzie.Zaleje nowym olejem i można śmigać. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Wto 22:26, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
póki co naprawione. silnik wyczyszczony z pozostałości po cichym nierządzie, odma po regeneracji, wyosiowana, praca w oleju dla cichego rozrządu zapewniona. luzy międzyzębne zachowane na 0,25 - 0,3 mm. zębatka od altka pływała sobie bo wchodziła poniżej gwintu na nakrętkę i mimo dokręcenia nakrętki miała luz osiowy. podkładka pod zębatkę załatwiła sprawę. moto poskładane i pierwsza jazda była także trzymajcie kciuki aby się coś znowu nie sypnęło hahaha:) |
|
Powrót do góry |
|
 |
|