Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 9:51, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W zasadzie masz gniazdo do wymiany,ale jak chodzi to zostaw zrobisz to przy następnym remoncie głowic. |
|
Powrót do góry |
|
 |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 10:01, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kompresje mam 8.5 atm i glowice dopiero po remoncie:( |
|
Powrót do góry |
|
 |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 10:28, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Gniazdo w twojej głowicy było w makabrycznym stanie i żeby je wyprowadzić musieli je w warsztacie głębiej potraktować frezami.Po tej operacji zawór siadł głębiej,co za tym idzie śruba regulacyjna musi być bardziej wykręcona.Wadą tego jest to że zawór ten będzie niżej się otwierał co powoduje gorsze zasysanie mieszanki paliwowo powietrznej przy zaw. ssącym lub wydalanie gazów spalin na zaw.wydechowym co za tym idzie osadzanie się nagaru.Pretensji to zakładu co ci to robił to raczej mieć nie możesz ,bo zrobili co mogli żeby na koszt wymiany gniazd cię nie na razić,jest to raczej kosztowna operacja,a jak już robić to wszystkie gniazda na obydwu głowicach.Polega to na wyfrezowaniu starych gniazd,dorobieniu bądź dobraniu nowych nagrzaniu głowic i wklejeniu ich na specjalny klej i obróbka wszystkiego od nowa.Do tego ,aby zamontować głowice pod frezarką jeszcze trzeba dorobić uchwyt a do tego znowu trzeba czasu,a czas to pieniądz w takim zakładzie.Owszem jest to do zrobienia,ale to robota raczej dla rzeźbiarza amatora. |
|
Powrót do góry |
|
 |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 11:14, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rozumiem,ale troche pojezdze? |
|
Powrót do góry |
|
 |
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Sob 11:59, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
równie dobrze może być laska sklepana
jeździj i się nie przejmuj jak nie wydaje dziwnych odgłosów |
|
Powrót do góry |
|
 |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 12:51, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wlasnie moze byc laska bo jak zdjalem pokrywe to ta laska ma lekkie bicia w porownaniu do innych. Jak silnik pracuje. |
|
Powrót do góry |
|
 |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 17:53, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Fotka glowicy, srubki:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba ze zle ustawiam bo mam problem z tymi znakami i gmp.
Ostatnio zmieniony przez progress dnia Sob 17:55, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 18:04, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Może być i sklepana laska najłatwiej to porównać z drugą ,a może też i krzywka leżeć na wałku rozrządu.Może jedno i drugie.Spróbuj zamienić laski miejscami i zobacz jak to wtedy wygląda. |
|
Powrót do góry |
|
 |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 18:23, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zamowilem nowe laski,walek jest nowy od swiatka. |
|
Powrót do góry |
|
 |
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Sob 19:02, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
gmp masz jak tłok jest na górze
nie powinieneś mieć z tym problemów
krzywki nie widziałem żeby się tak różnie wytarły
popychacze też nie widziałem
wolałbym używane laski równe nie mam zaufania do "nowych" części |
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 19:18, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
progress napisał: | Fotka glowicy, srubki:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba ze zle ustawiam bo mam problem z tymi znakami i gmp. |
Jesli to zdjecie jest dobrze zrobione to zawory nie równo "siedza" , ssący według mnie wystaje prawidłowo , a wydechowy wystaje za mało...Albo w nieprawidłowym miejscu regulujesz te zawory....Zle masz założone sruby od koników . Według mnie powinny byc nakretka do dołu , a nie do góry... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:38, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wyjmij laskę popychacza i sprawdź czy nie kiwa się któraś stalowa nasadka na alu pręcie. Jest to nagminne, w takim wypadku nie da się ustawić luzu bo stale się zmienia w zależności od ustawienia nasadki względem pręta. Odkąd zamontowałem rurkowe laski od Garba to luzy dziwnym trafem nie zmieniają się.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
|