Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 127 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:07, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ciekawe jest to że ona tak klekotała od zawsze, przed i po robieniu silnika. Zrobiła ponad 25 tyś z tym klekotem i nic się nie urwało. Ale troche to męczy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
nowoa
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 96 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: darłowo
|
Wysłany: Czw 21:14, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Chyba w rometach na cylindrze montowali właśnie takie gumowe wężyki bo bez tego podobne dzwieki wydawały żeberka cylindra |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 0:03, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
nie tylko rometach, mztki, nawet bmw r2v po86 i wiele innych miały podobne rzeczy,
ale jak 25tys to samo i czytamy że nowe wały i inne cacka to trop Steegena bym w pierwszej kolejności sprawdził... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4065 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 6:11, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Korbowód ma rację, trzeba przydrutować rękawicę, lub inaczej wytłumić drgania żeberek głowicy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:52, 20 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie chciałem powiedzieć, że to brzmi jak jakiś dwusuwowy silnik. Radą na to były takie gumowe grzebienie stabilizujące żeberka - jak tu w Emzetce
Więc przywiązanie rękawicy najlepiej gumowej - to jest rozwiązanie |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 127 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:48, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem głowice na Mkową, nie stuka, pięknie pracuje. cichutko cykają zawory podczas jazdy. Co ciekawe stukanie nawet wyciszyło sie nawet na stetoskopie. Kto mi wytłumaczy czemu spadły obroty silnika na luze po wymianie głowic, tak z 800 na 650 obr/min i zmienił się dźwięk wydechu (tak jakby miał opóźnony zapłon). Jak Mkowa głowica wpłynie na jazde po szosie z koszem? Będzie się przegrzewać? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:50, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jak zmieniłeś jedną to lipa. Mają inną objętość. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 127 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:53, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
oczywiście że zmieniłem parę. Znaczy stopień kompresji będzie mniejszy w mkowych? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:56, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No to masz odpowiedz. Dane znajdziesz w każdej instrukcji i katalogu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|