Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motór
Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:37, 15 Maj 2012 Temat postu: K750 solówka jaki dyfer lepszy 9 czy 10?? |
|
|
witam chodzi mi o to który dyfer bedzie lepiej pracował na silniku kaśki, motocykl tylko do jazdy solo. jakie można osiągac prędkości na 9 a jakie na 10?? jak z obrotami silnika i spalaniem. czy to prawda że smarowanie wału jest za słabe przy dyfrze 10?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:42, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Do dolnego silnika "9". Jest za słaby do szybszego przełożenia.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
motór
Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:58, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
nawet jeśli bedzie jeżdżony tylko solo bez wózka?bo chodzi mi o uzyskanie prędkości podróźnej ok 100km/h przy normalych jakichś obrotach silnika... |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 6:30, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Obawiam się że kupiłeś zły motocykl, jeśli chcesz się przemieszczać z prędkością 100km/h... |
|
Powrót do góry |
|
 |
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 15:52, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jezdzilem na wszystkich 3 dyfrach , fakt ze Uralem ale uwazam ze do Kaski maksymalnie 9. Ural na 10x36 nie rozpedzal sie szybciej niz 120/h bo nie mial sily osiagnac wiekszych obrotow silnika, Kaska nie da rady. Swoja droga-ja takie pomysly mialem 8-9 lat temu-kiedy jakakolwiek japonia kosztowala na pewno wiecej niz zrobiony rusek, wiec mialo to jakis tam sens-dzis bym juz tak sie nie odwazyl przy tych hamulcach.. Moze faktycznie zmien motocykl jak chcesz tak podrozowac? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 16:27, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dla czego zły? Wystarczy wymienić silnik na BMW i już spokojnie da się jechać nawet ponad 100km/h. Do tego gdyby mieć zamiar zatrzymać się trzeba wymienić hamulce. A gdyby ktoś jeszcze chciał uprowadzić z tą prędkością pojazd wystaczy wymienić zawieszenie i już gotowe
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 16:35, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Dla czego zły? Wystarczy wymienić silnik na BMW i już spokojnie da się jechać nawet ponad 100km/h. Do tego gdyby mieć zamiar zatrzymać się trzeba wymienić hamulce. A gdyby ktoś jeszcze chciał uprowadzić z tą prędkością pojazd wystaczy wymienić zawieszenie i już gotowe
Wojtek |
tak to sobie wyobraziłem:
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
motór
Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:19, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zły motocykl kupiłem kilka lat temu a teraz drugi zły motocykl chcę "przerobić" tak żeby mozna było nim solo nieco szybciej się przemieszczać nie zarzynając silnika wysokimi obrotami. silnik bmw nie wchodzi w gre bo nie chce przerabiać "serca" mógłby ktoś coś mądrego napisać z doświadczeń swoich a nie jakieś teorie o złych motocyklach:D bo nie wszystkie ruski muszą jeździć 80km/h dyfer 8 nie nadaje się wg mnie na dłuższe trasy solówką. co do chamulców to bębny będa przetoczone i myśle że to załatwi sprawę przynajmniej powinno, a zawieszenie tył na amortyzatorach z malucha a przód uszczelniony i wymieniony olej. nie wiem moze racja że 10 bedzie niedobre... ale nie wiem duża jest różnica między 8 a 9 ?? bo chcę jechać np 90km/h a silnik mieć na sensownych obrotach(nie na wysokich) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:04, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Prosze bardzo.
kaska solo na elektronicznym zapłonie. Przekładnia 9, wolna jedynka, szybka czwórka w skrzyni. Oczywiście wyrazie gorzej sie zbiera po zmianie z ósemki. Na szybkiej czwórce pod górę zdycha w męczarniach. Udręka w na lekko pagórkowatej szosie. Szybkiej czwórki Miejscami nie było gdzie wbić. Po zmianie aparatu na mechaniczny w ogóle porażka. W mieście mułowata, na trasie widziała górę zanim ja ją zobaczyłem.
Miejsko zdecydowanie wolałem ósemkę.
Plusy- jak juz było płasko to śmigała lekko ponad stówą ( na elektroniku ) aż milo. Spalanie chyba poniżej 5 l.
Moim skromnym zdaniem solo 9tka daje rade. Ale czuje że we dwie osoby byłoby już ciężko. Chyba ósemka i "szybka czwórka" byłaby lepszym rozwiązaniem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 19:19, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
I stanęła pod Jędrzejowem na dobre |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 23:14, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Na samym początku napisałem że "9" nadaje się do solówki z dolniakiem i nic więcej. Obecnie mam takie przełożenie. Tyle że przykreciłem wózek i jest fiasko, w związku z czym zmieniam silnik na górny. Z resztą od ponad roku.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Czw 15:04, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mój tata mówi że emką smigał na 9 i nie narzekał na brak mocy. miał skrzynie kaśkową. |
|
Powrót do góry |
|
 |
skrzydlaty
Dołączył: 16 Lut 2010 Posty: 116 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 20:18, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
hej!
Mój kasztan: solo, dyfer 9, gażniki K65, prądy 12V PF126p, tłoki almoty, piec po totalnym remoncie. Przelotowa na trasie ok. 100 km/h, bez bekania pod górki itp. Spalanie ok. 6/100
W zeszłym roku podpiąłem pożyczony kosz.
Z pasażerem w koszu, trzeba troche kręcić, ale rozbujany zestaw przelotowa 80-90 km/h. W 3 osoby słabo już zdecydowanie, na spacer po polnych drogach już się nie nadaje
Uważam to za optymalny kwazi-zabytek do regularnego ujeżdżania.
Dobrze zrobiony cieszy i daje satysfakcję z jazdy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
motór
Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:20, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedzi. szybką czwórke miałem na 8 dyfrze i w sumie solo jako tako ale z wózkiem tak śrenio mi sie jeździło własnie przez "przepaść" miedzy 3 a 4 w 3 osoby było już maskrycznie pod górki. chyba założę tą dziewiątkę dyferek |
|
Powrót do góry |
|
 |
|