Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:19, 02 Maj 2013 Temat postu: K750 po remoncie i dupa blada |
|
|
Witam,
Pomóżcie , jak ktoś ma jakiś pomysł. Całą zimę po nocach siedziałem, odpalam wczoraj, odezwała się Katarzyna kilka razy po kilka sekund i tyle, a nakopałem się chyba ze 100 razy. Nic na dłużej. Zapłon Prameti, cewka od malucha dwustrzałowa, gaźniki chińskie repliki K-37 czyli PZ-28D. A jeszcze na dodatek dzisiaj po kolejnych próbach zblokował się kopniaczek, może jakieś pomysły ?
Z góry dziękuję za pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Czw 21:26, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
...jaką masz
skrzynie??? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:58, 02 Maj 2013 Temat postu: Re: K750 po remoncie i dupa blada |
|
|
mariuszbzo napisał: | Witam,
Pomóżcie , jak ktoś ma jakiś pomysł. Całą zimę po nocach siedziałem, odpalam wczoraj, odezwała się Katarzyna kilka razy po kilka sekund i tyle, a nakopałem się chyba ze 100 razy. Nic na dłużej. Zapłon Prameti, cewka od malucha dwustrzałowa, gaźniki chińskie repliki K-37 czyli PZ-28D. A jeszcze na dodatek dzisiaj po kolejnych próbach zblokował się kopniaczek, może jakieś pomysły ?
Z góry dziękuję za pomoc. |
Okej. Iskra jest? paliwo dostaje? Przecież tego za ciebie nikt nie sprawdzi ;]
Piszesz jakby to były klocki lego. |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:19, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
skrzynia ze wstecznym, iskra jest, rozkręcałem gaźniki, dysze przedmuchałem więc paliwo powinno dochodzić teoretycznie |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Czw 22:38, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
uogólniając świece mokre mają być jak paliwo dochodzi, pewnie właśnie paliwka Ci brak bo jak się nakopiesz to coś tam zassie i piernie dopiero, zacznij próby od mocno wkręconych śrubek od mieszanki, przelewaj komory, próbuj na podniesionej przepustnicy... cudów nie ma w końcu trafisz... |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:48, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ja już cuda wyprawiałem z tą mieszanką. powkręcałem na maksa obie śruby regulacyjne , później powoli wykręcałem, próbowałem na ubogiej mieszance i chyba w każdy możliwy sposób. Może miał ktoś przejścia z tymi gaźnikami ? Może jest na nie jakiś magiczny sposób ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Czw 22:49, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no a mokre te świece były? zakładając że dobrze zarziganije ustawione.
Ostatnio zmieniony przez Michal_ dnia Czw 23:05, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 23:22, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
)) lojjjjjjjjjj od kopa powinien gadac )).Jak masz wlasnie wysokie obroty ustawione to tak sie moze dziac .Wez ustaw sruby od przepustnic tak zeby byly luzne i ewentualnie lekko dodaj gazu ale minimalnie.
A odnosnie zaplonu to tak tylko wspomne ze tarczka regulacyjna trzeba krecic w lewo az zgasnie dioda -po wczesniejszym ustawieniu tloka przed gornym polozeniem.Ale pewnie tak zrobiles soro pyknol.Jednak dla pewnosci czy paliwo dostaje czy nie ,wez strzykawke wykrec swiece i daj mu paliwa na tloki ,wkrec swiece i pal.
A jak masz skrzynie dniepra ze wstekiem i sterter sie zacina to typowe )).Na walku w skrzyni jak masz te dwie zebatki zapadkowe na ktorych jest sprezyna to trzeba ladnie dopasowac zabki ktore zachodza na siebie bo czesto to lipa jest jezeli je wymieniales ,po drugie pod tymi zebatkami i nad nimi powina byc podkladka z zabkiem na walku a jak wymieniales jeszcze polksiezyc zakupiony na allleee to juz masz odpowiedz bo twardosc sprzedawanych tam polksiezycow wynosi od 8 do 16 HRC czyli glinianka hahaha i zabki scina na polksiezyciu po kilku kopach )))).Najlepiej jak zakupisz jeszcze taki jeden to wez palnik i grzej do czerwonosci ale nie jasnej czerwonosci tylko taka wisnia i wrzucaj do wody bo najlepiej lapie.Po ostudzeniu w wodzie nawet nie odpuszczaj bo ten mega material lapie kolo 46 HRC wiec to zostaw.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 23:33, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:04, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no dobra, chyba jednak nie dostaje paliwa , przyjrzałem się dokładnie i powiem szczerze że swiece to wręcz suchutkie były, raz jak wykręciłem to było kilka małych kropelek na jednej, ale nawet benzyną nie śmierdziała, obie okopcone były za to. czyli można by było założyć że to wina gaźników, ale paliwo w gaźnikach jest, dysze przeczyściłem , może z tymi gaźnikami coś nie tak jest, moze jakiś magiczny sposób jest na nie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:15, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Przelej gaźniki. Nie pomogło> Przymknij dolot powietrza od filtra. Nie pomogło? > zdejmij rury dolotu i przytkaj dłonią dolot w gaźniku.
Nie pomogło? Łapie lewe powietrze. Za każdym razem wykręć świecę- zobacz czy jest mokra. |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:44, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ok, popróbuję jak kopniaczka jakoś odblokuje, może rzeczywiście skądś zasysa jakąś lewiznę.
A co z tym kopniakiem zrobić ? Nie wymieniałem nic, siedzi w środku właściwie oryginalna skrzynia biegów, no może poza łożyskami, zębatki kopniaka były tylko delikatnie przytarte i bez problemu za każdym razem kopniak łapał ładnie, a teraz ani rusz.
A co do zapłonu to może ja źle rozumuje ale skoro wałek kręci się w lewo , to tarczą sterującą kręcimy w prawo do zgaśnięcia diody, czy źle myślę ??? |
|
Powrót do góry |
|
|
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Pią 10:18, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
...też właśnie zamontowałem taki zapłon i takie gaźniki jak w temacie , u mnie wina leży w skrzyni biegów (dlatego pytałem jaką masz ) mam kaśkowską , gdy miałem dnieprowską potrafiłem odpalać moją kasie, na kaskowskiej zauważyłem , że jak kopę to to kółko od zapłonu robi około 120 stopni do przodu i wraca na swoje miejsce. Mogę tak kopać 50 razy a wał nie zrobi całego cyklu pracy i tu chyba tkwi przyczyna dolegliwości mej kaski. Dodam , że jak wykrece świece i nie ma kompresji to po kopnieciu wał zrobi cały obrót. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 10:25, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a jak wrzucisz bieg i ruszysz moto przód-tył, to kopka dalej zablokowana? |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:15, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jak by się coś zblokowało , nie chce się ruszyć na biegu, może dzisiaj spróbuję z jakąś pomocą z większą siłą go ruszyć chociaż na czwórce, ale wydaje mi się że na czwórce powinno się bez problemu koło zakręcić, czyż nie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 11:22, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jak się dobrze zblokowało to nie zakręcisz, ja miałem tak że jak się półksiężyc kończył to też kopniaka blokowało ale jak wrzucałem bieg i przód-tył, a głównie do tyłu i kopniak sam wracał... |
|
Powrót do góry |
|
|
|