Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K750 po remoncie i dupa blada
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Pon 22:58, 27 Maj 2013    Temat postu:

Odsłuchałem - chodzi jak kupa..
a obstawiam obluzowane koło zamachowe na stożku Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 23:21, 27 Maj 2013    Temat postu:

Jejku silnik po kapitalce a tyle klopotów ehhhhh ja bym chyba osiwial:)))).Ja zrobilem raz 10 tys temu i zamiata do dzisiaj ciagle na pelnym ogniu:)))) i nic mu nie dolega - oczywiscie kasy nie zalowalem na nic:))).
Juz dawno bym go rozgrzebal bo by mi spac nie dalo Smile))
Ruski niby prosty jak budowa cepa ale trzeba wiedziec co mu dac do srodka i jak to zalozyc bo pozniej on sam pokaze co bylo zle w szybkim czasie hehehe.
Powrót do góry
mariuszbzo




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:30, 28 Maj 2013    Temat postu:

no dobra rezerwuję w następnym tygodniu kilka dni na rozbiórkę i sprawdzenie, bo spać nie mogę po nocach a jeździć tak nie zamierzam, żeby się coś nie urwało przypadkiem. Dam znać co zobaczyłem po rozbiórce. W każdym razie dziękuję wszystkim za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Wto 15:28, 28 Maj 2013    Temat postu:

Nie wiem jak w dolnym ale w uralu jest mozliwe zahaczenie wału o tuleję cylindra jak nie ma dobrego podebrania
Kurcze spróbuj na wolniutkich obrotach posłuchać na wyższych sie gubi.
Dlatego musze sobie sprawic kamerę inspekcyjną wkładasz kręcisz i widać co i jak począwszy od dyfra na silniku kończąc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 17:23, 28 Maj 2013    Temat postu:

Eee, chciałem odkupić od szefa taka kamere bo kupil kiedyś i raz uzyl i lezy w firmie niepotrzebna, pozyczylem sobie na weekend do domu i stwierdziłem ze to taki niepotrzebny gadzet, w ciasne miejsce nie zajrzysz bo nie da się jej wlozyc, a tam gdzie ja wlozysz to i normalnie jakos zajrzysz.. Oczywiście twój wybor ale mi już przeszla kamerka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 21:58, 28 Maj 2013    Temat postu:

Endoskop gietki -fiberoskop który uzywa sie do badan spawów,odlewów,operacjach,badaniach i mechanice ,jest na swiatlowodach i da sie zajrzec w ciasne miejsca.Ale jak ktos ma troszke doswiadczenia to poslucha pokopie na sucho i juz wie wiec nie przesadzajmy:))
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 11:06, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ketling




Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 12:31, 29 Maj 2013    Temat postu:

Witam, wszystkich tak czytam ten wątek i w trące swoje trzy grosze. Odnośnie walki z nie pracującym i zalanym olejem cylindrem to zalecałbym przyjrzeć się zaworom a zwłaszcza wydechowemu. Możliwe że w momencie przypadkowego zapłonu sadza z mieszaniny benzyny i oleju została na przylgniach i minimalnie ale jednak podparła zawór i można szukać kręcić, regulować a prozaiczna usterka potrafi doprowadzić do szału.
Natomiast co metalicznego "napierniczania" może sprawdzić najpierw czy nie ma kolizji z głowicą(przyznaje nie oglądałem filmiku) następnym krokiem sprawdziłbym czy się, jak tu jeden z przedmówców zauważył, koło zamachowe nie odkręciło mogło by to wyjaśnić poniekąd blokadę startera to tyle co tak z opisu mi się nasunęło na myśl.
Życzę owocnych poszukiwań i w końcu radości z jazdy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 21:37, 29 Maj 2013    Temat postu:

Prądnica , czy altek wyje jak skurwy.....yn.nie pomijam jajowatych kół nierządu.Jak wyeliminujesz jedno to poszuka się drugiego efektu, tego walenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 22:22, 29 Maj 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
da sie zajrzec w ciasne miejsca.


Ale nie w tak ciasne jak myslalem nie majac tego w rece-sama glowica z kamerka i podświetleniem jest dość dużej średnicy (chyba 17 mm) i dość dluga-wiec w silnikach motocyklowych a nawet samochodowych za wiele się nie da zajrzeć. Może w silniku parowozu czy okretu daloby rade;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 22:35, 29 Maj 2013    Temat postu:

cyborg napisał:
Dawid1981 napisał:
da sie zajrzec w ciasne miejsca.


Ale nie w tak ciasne jak myslalem nie majac tego w rece-sama glowica z kamerka i podświetleniem jest dość dużej średnicy (chyba 17 mm) i dość dluga-wiec w silnikach motocyklowych a nawet samochodowych za wiele się nie da zajrzeć. Może w silniku parowozu czy okretu daloby rade;)

Pialem o fiberoskopie na swiatlowodach ktorego gietka sprezyna ma srednice nawet 4 mm wiec ?????? Sprawdzalem takim czyms spawy ogladajac gran spoiny w cienkich rurkach i nieduzych zbiornikach Smile))
Odnosnie wycia to tak jak pisze j35 to ewidentnie slychac pradnice .Wez ja wyciagnij i zapal najlepiej .Ja niedawno poskladalem silnik na rozrzadzie niby nowym ktorego nie chcialem zakladac bo kosztowal 120 zl haha ale kolega chcial zaryzykowac i bylo ladnie glosno hehehe .Zmienilismy na stare kola kmz i jest mega super cicho i pieknie.
A odnosnie nagarow i odkrecenia sie kola to prezciez ten silnik jest po remoncie i prawie nic nie przejechal wiec to malo mozliwe zeby sie nagary juz takie nawarstwily i odkrecilo kolo (chyba ze zostalo dokrecone palcami )))
pozdro


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 9:07, 30 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 11:48, 30 Maj 2013    Temat postu:

Cytat:
Pialem o fiberoskopie na swiatlowodach ktorego gietka sprezyna ma srednice nawet 4 mm

No ale takiego fiberoskopu raczej nikt sobie nie kupi do domu żeby zagladac w ruska bo to nie ten przedzial cenowy, ja pisałem o realnej kamerce Boscha, Hius pewnie tez miał cos takiego na myśli a nie fiberoskop który opisujesz. Niewazne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 12:52, 30 Maj 2013    Temat postu:

Wiem ze cena kosmos ale jak ktos tym pracuje to moze sobie zobaczyc:)))
Powrót do góry
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 12:54, 30 Maj 2013    Temat postu:

A dyskusja była o zakupie takiego sprzętu do domu.. Wiem ze firmy maja rozne bajery ale przeciętnego zjadacza chleba ani na takie cuda nie stać, ani nie byłoby sensu kupować żeby zajrzeć 3 razy w roku w jakas dziure
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 13:31, 30 Maj 2013    Temat postu:

cyborg napisał:
A dyskusja była o zakupie takiego sprzętu do domu.. Wiem ze firmy maja rozne bajery ale przeciętnego zjadacza chleba ani na takie cuda nie stać, ani nie byłoby sensu kupować żeby zajrzeć 3 razy w roku w jakas dziure

hahaha dokladnie .Do ruska tym bardziej zbyteczne sa tego typu bajery:)))
Powrót do góry
mariuszbzo




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:04, 14 Cze 2013    Temat postu:

Witam,
udało mi się wyrwać do garażu, silnik prawie rozebrany i spostrzeżenia:
- tłoki i pierścienie wyglądają ładnie, nie są przytarte nic im się nie dzieje
- w cylindrach nie ma nic niepokojącego co mogło by wskazywać że coś tam nap...rza.
- głowice troche okopcone ale nic poza tym
- koło zamachowe na swoim miejscu , przykręcone ładnie się trzyma
- co mnie wczoraj mocno wkurzyło to fakt że nie mogę za cholere wyciągnąć wałka rozrządu, jak jest wsadzony do końca to ładnie się kręci, wychodzi około 2 cm i się zacina, dalej nie idzie i się nie kręci, jak by się gdzieś zaklinował, zaglądałem w każdą możliwą dziurę, nie wiem co jest, jakiś pomysł ?
- kolejne zmartwienie to luz osiowy korbowodów, lewy 0,1mm prawy 0,25mm, nie wiem czy się tym zamartwiać czy raczej nie ma to większego znaczenia.
W poniedziałek powinny dojść nowe koła rozrządu i odma odpowietrzająca, ale może ktoś ma pomysł na co jeszcze zwrócić uwagę co to mogło tak walić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin