Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 15:44, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
W co strzela? W tłumik czy w filtr? |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 19:33, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jak dasz iglicę do dołu to zmniejszysz przepływ paliwa |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 19:47, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
W dół o jedną dziurke da rade a w góre że hej!!! w/g twojego opisu to iglica jest prawie na dole ,a ma być na górze na bogato !!,zapinka na iglicy na drugim rowku od dołu,wtedy iglica jest podniesiona tak jak pisze Dawid.Nie wiadomo o czym piszesz ,o zapince na iglicy/ dół -góra/ czy o położeniu iglicy, |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:43, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no tak , dwojako można rozumieć , spinka jest w piewszej dziurce od góry iglicy, powinna być niżej w tych gaźnikach ? a strzela w tłumik |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 12:26, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Spinka ma być na drugim rowku OD DOŁU a ty masz w pierwszej od góry co znaczy że masz najniżej iglice z możliwych, a tym samym ubogą mieszanke.Im spinka niżej to iglica wyżej.Przełóz na drugi od dołu i ustawiaj tak jak pisze Dawid powinno byc ok.Pisałeś też że jak wkręcisz śrube mieszanki do konca i wykrecisz od przepustnicy to gar "chodzi",troche to dziwne .Może przepustnica nie zamyka do konca ,podwiesza się na lince?.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Nie 12:36, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:50, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie podwiesza się, myślisz że lewe powietrze może zasysać ? linki wiszą sobie spokojnie. dzisiaj batalia dalej będzie się toczyć z gaźnikami, iglice podniosę , zdejmę jeszcze raz kolektory ssące żeby sprawdzić czy na pewno przepustnice się domykają. Dam znać jak postępy |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 15:12, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kolega napisał, że strzela mu w tłumik, to powody główne mogą być dwa:
- albo ma zbyt późny zapłon cały czas
- albo ma za bogato, a nie za ubogo, jak sugerujecie. Za bogato może mieć, bo np. ma ogólnie zbyt wysoki poziom wachy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 16:00, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Albo głowica do dupy |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 18:35, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
O racja. . |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pon 23:20, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Macie racje ,napewno nie trzyma zawór wydechowy w głowicy dolniaka!!! .Pojechaliście równo. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 8:59, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Macie racje ,napewno nie trzyma zawór wydechowy w głowicy dolniaka!!! .Pojechaliście równo. |
Hahahhaa dobre:)))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:44, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Może i nie w głowicy ale wydechowy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 21:09, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Mam urala i cięzko się przestawić na inne myślenie |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:49, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dziekuję wszystkim za pomoc , problemy poniekąd zostały rozwiązane ale tylko na chwilę, już nawet kilka razy udało mi się znaleźć czas na jazdę i naszło mnie jeszcze na zmianę świec na Iskry, wcześniej kupiłem NGK i nie do końca dobrze to chodziło. Wsadziłem iskry F65, odpalam, chodzi jak żyleta z tym że na wysokie obroty wskoczył od razu, zaczynam regulację a on jak nie zacznie mi dzwonić , no coś strasznego. Na wolnych obrotach stuki jak by tłoki w coś waliły, na średnich niby ustaje to walenie, na wyższych dzwoni i to chyba gdzieś w okolicy górnego koła rozrządu. Czy ktos się spotkał już z czymś takim ??
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 6:06, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Luźna odma często tam dzwoni.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|