|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:21, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
z kopniakiem sobie poradziłem , odblokował się , jeżeli natomiast chodzi o pyrkotanie to zapalił dopiero jak mu strzykawką prosto w cylindry zapodałem benzyny.
Po zdjęciu kolektorów ssących sprawdzałem ze znajomym czy zasysa powietrze przez gaźniki, ja kopałem a on przyłożył dłoń do wlotu powietrza gaźnika , w obu zasysało i niby świece były wilgotne, więc paliwo raczej dochodziło, nie wiem o co mu chodzi i czego nie chce dłużej popyrkotać. Jakieś jeszcze pomysły ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:28, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Masz tam jakies ssanie ???
Czy masz w tych gaznikach regulacje poziomu paliwa ?
Zassaj najpierw porzadnie na zamknietym zaplonie, zaciagnietym ssaniu i przykrytym filtrze do tego gazniki przelane tak zeby z nich lecialo paliwo ( do tego naciskasz zatapiacz i trzymasz az paliwo leci po gazniku na zewnatrz - 3/4 kopy, potem startujesz na lekkim gazie, 2 kopy, jak niec sie nie dzieje to dajesz pelen gaz i kopa ze 2 razy.
Przed proba startu regulacja na linkach i sruby podnoszace przepustnice musza byc zupelnie odpuszczone, tak ze zaczynasz od przepustnic lezacych na dnie gaznikow, jak silnik zagada to podkrecasz sruby przepustnic ( nie powietrza ) tak zeby silnik chodzil, na obrotach nisko srednich.
Jak to sie stanie to dopiero mozesz opuscic troche obroty, wyregulowac linki i jechac na docieranie.
Ostatnio zmieniony przez Adam M. dnia Pią 17:29, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 18:14, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mariuszbzo napisał: | ok, popróbuję jak kopniaczka jakoś odblokuje, może rzeczywiście skądś zasysa jakąś lewiznę.
A co z tym kopniakiem zrobić ? Nie wymieniałem nic, siedzi w środku właściwie oryginalna skrzynia biegów, no może poza łożyskami, zębatki kopniaka były tylko delikatnie przytarte i bez problemu za każdym razem kopniak łapał ładnie, a teraz ani rusz.
A co do zapłonu to może ja źle rozumuje ale skoro wałek kręci się w lewo , to tarczą sterującą kręcimy w prawo do zgaśnięcia diody, czy źle myślę ??? |
Bardzo zle myslisz:)))).Tarcza masz krecic w lewo az zgasnie dioda i w tym momencie skontruj blokade dokrecajac te dwa imbusiki.
Jak tak zrobisz to wtedy zapalaj.Zawsze sie kreci tarcza w tym samym kierunku co walek sie obraca.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 18:16, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:28, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ssania to w tych gaźnikach nie uświadczysz, ale jutro popróbuję może jeszcze ze starymi gaźnikami , mam jeszcze na stanie K68 które działały na pewno.
Dawid chyba się źle zrozumieliśmy ja myślałem że mówiąc tarcza sterująca to masz na myśli to co jest przykręcone do bloku silnika, a z tego co teraz mówisz to miałeś na myśli tą tarczkę nakładaną na wałek , tak ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 23:55, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mariuszbzo napisał: | ssania to w tych gaźnikach nie uświadczysz, ale jutro popróbuję może jeszcze ze starymi gaźnikami , mam jeszcze na stanie K68 które działały na pewno.
Dawid chyba się źle zrozumieliśmy ja myślałem że mówiąc tarcza sterująca to masz na myśli to co jest przykręcone do bloku silnika, a z tego co teraz mówisz to miałeś na myśli tą tarczkę nakładaną na wałek , tak ? |
Lojjjjjjj nio tą na walek bo nią sie steruje ustawieniem zaplonu a tą przykreconą do bloku nie robi sie nic tylko przykreca zeby kable wychodzily w kierunku wycięcia w deklu:))))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 23:57, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:54, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki wszystkim za pomoc, założyłem stare gaźniki K68 i chodzi, co prawda pali tylko na ssaniu, ale jeszcze ich nie ustawiałem bo są w opłakanym stanie i raczej będę próbował walczyć z nowymi chińczykami. Teraz rozbieram na czynniki pierwsze te chińczyki, wyczyszcze przemyję benzyną , może zaskoczą.
Pojawił się kolejny problem, może ktoś zna rozwiązanie:
W przypływie emocji i chęci ulepszenia mojej Katarzyny wsadziłem jej pompę oleju dnieprowską jak by nie patrzeć bardziej wydajną od kaśkowej, czy to może być powodem dosłownie rzygania z prawej rury wydechowej olejem ???
Z lewej ładnie wszystko wygląda, no może poza faktem, że do lewego cylindra nie można się dotknąć taki on gorący, i po kilku minutach pracy zaczyna się z niego dymić, prawy natomiast tylko cieplutki i nawet po 10 minutach pracy bez problemu całą dłonią można dotknąć do głowicy i cylindra
Dodam jeszcze że szlif cylindrów był robiony, tłoki mam z ALMOTu , a pierścienie z firmy BLUS M.K. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:44, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jak olej rzyga z rury wydechowej to dostaje sie do komory spalania - sciagaj cylinder i sprawdz co sie dzieje. Dla mnie wyglada na odwrotnie zalozony pierscien ( jesli to mozliwe ). Jak skladales cylindry z tlokami, czy cylindry byly honowane po szlifie ?
Nie rob za wielu prob na wolnych obrotach bez obciazania silnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 17:25, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Dlatego nigdy w zyciu nie zaloze do dolnika nic innego jak tylko tloki z malucha i pierscienie primy bo jak jest taki zestaw to sie zapomina o jakichkolwiek tego typu problemach .Koniec kropka:)))
A odnosnie pompy to jak juz by bylo cos nie tak to z lewego gara by plulo olejem bo prawy rozbryzgowo smarowany. |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Sob 17:59, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
chodzi CI tylko lewy garnek!!!
co też wpłynęło na problemy z uruchomieniem na nieregulowanych kitajcach
Ostatnio zmieniony przez Michal_ dnia Sob 18:02, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:28, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
raczej oba chodzą , jak wyłączam ssanie w prawym to słychać zmianę w obrotach, a pierścienie wsadziłem dokładnie tak i w takiej kolejności jak na zdjęciu:
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko akurat te to są z almotu.
Ostatnio zmieniony przez mariuszbzo dnia Sob 18:38, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 18:48, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Chłopie czytam i nie wierzę... Po 10ciu minutach na cylindrze jajka się smaży, a nie ręką głaszcze. Cylinder w ogóle Ci nie pracuje, a to co wypływa to na pewno benzyna z olejem... |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:02, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Chłopie czytam i nie wierzę... Po 10ciu minutach na cylindrze jajka się smaży, a nie ręką głaszcze. Cylinder w ogóle Ci nie pracuje, a to co wypływa to na pewno benzyna z olejem... |
ale jak dodaję gazu to poza olejem to i siwy dym leci z tego tłumika |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 19:21, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A łącznika nie masz wydechu czasem? Ściągnij sobie z lewego gara fajkę w trakcie pracy i ją zmasuj jakąś świecą, zobaczysz jak Ci prawy chodzi, bo jak dla mnie i Kolegów powyżej, to on wcale nie pracuje. |
|
Powrót do góry |
|
|
mariuszbzo
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:31, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ok, jutro popatrzę ten prawy garnek , może rzeczywiście on nie chodzi, ale dlaczego może nie działać , jakieś pomysły ? iskra jest na pewno, paliwo teoretycznie też jest, więc co ??? |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 19:42, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Olejowo zgarniający pierścień jest chyba odwrotnie założony albo mi gorzała mózg wypaliła ale podcięcie powinno być w stronę dołu czyli pierścieni olejowych.
Tak jakoś z tego zdjęcia wynika |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|