Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

k750 po remoncie
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:34, 08 Sty 2015    Temat postu: k750 po remoncie

witam mam mały problem silnik w mojej kaście jest po kapitalnym remoncie , nowe tłoki Almot , nowe pierścienie , mam przedmuchy pomiędzy cylindrem a głowicą ( co z tym zrobić ) oraz kapie mi olej pomiędzy cylinder a głowica i leje olejem z lewego tłumika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 21:48, 08 Sty 2015    Temat postu:

I kopci jak lokomotywa?????????????.Chodzi normalnie??
Cos nie bardzo jest zrobione jak tak od razu naparza olejem Smile))).
Te aluminiowe uszczelki zawsze natlusc jakims silikonem conajmniej i dociagaj odpowiednio glowice po przekatnej na dynamometr .Chyba ze juz masz mega krzywe:))).
Oj cos ten remont nie wypalil Smile)))
Powrót do góry
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 21:58, 08 Sty 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
I kopci jak lokomotywa?????????????.Chodzi normalnie??
Cos nie bardzo jest zrobione jak tak od razu naparza olejem Smile))).
Te aluminiowe uszczelki zawsze natlusc jakims silikonem conajmniej i dociagaj odpowiednio glowice po przekatnej na dynamometr .Chyba ze juz masz mega krzywe:))).
Oj cos ten remont nie wypalil Smile)))


Nie wiem skąd w narodzie ta mania smarowania uszczelek pod głowice silikonem..

Po mojemu to krzywa głowica, albo niesprawna jedna z przylgni, albo ktoś dokręca śruby głowicy śrubokrętem ;]

Ja temu zaradzić? Na tym poziomie problemu lepiej oddać do mechanika. Bo widać słabo z najpierwotniejszą mechaniką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:38, 08 Sty 2015    Temat postu:

Zwykłe uszczelki okuwane miedzią większą krzywiznę tolerują. Kiedyś ratowałem się na wakacjach zakładając dwie aluminiowe ma jeden garnek, z tego samego powodu.
Wojtek

PS
Jak widzę silikon pod głowicą to znak że trzeba uciekać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 22:52, 08 Sty 2015    Temat postu:

Stad napisalem ze silikonem bo jest ogolnie dostepny a ja smaruje szczeliwem specjalnym pod uszczelki pod glowice dostepnym tylko i wylacznie w serwisie opla i dzieki temu moje silniki w samochodach czy motocyklach zardzewialy predzej na zewnatrz niz sie spocily olejem wlasnie spod uszczelki pod glowice gdzie inni mechanicy zaliczali czesto z tym porazke szczzegolnie w dieslach gdzie jest 3-4 warstwowa stalowa.
Pomijam juz ruska bo nie jest chlodzony ciecza ale jak sie lekko posmaruje to przy malej nieszczelnosci na glupiej srubie nie pojawi sie olej.
Pomijam juz grubsze uszczelki co wiadomo ze wypelnia nierownosci przy poteznym sprezaniu jakie ma rusek hahaha ale są dla mnie porazka bo sporo odsuwaja glowice od tloka i sa straty na sprezaniu i w zycu jej nie zaloze do mojego silnika.Dobre sruby,wyrownana glowica i aluminiowa uszczelka na tym szczeliwie i 10 tys km nie tykam silnika w tym miejscu.

Zreszta ja nie mam takich problemow i podszedlem jak do osoby slabo smigającej w temacie .Tyle na temat.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 7:16, 15 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pią 0:21, 09 Sty 2015    Temat postu:

Ja mam w swojej Kaśce uszczelki jakie jak są zaprezentowane w dziale Mechanika -uszczelki pod głowice rys. nr.2, mi sie sprawdzają i korygują niewielkie nierówności.Dociągnięte równo kluczem dynamometrycznym .Jak się lekko spoci dociągam o 0,5 i mam spokój .Aluminium wyrzuciłem, i nie biore pod uwagę ze niby aluminiowa lepiej przewodzi ciepło, i jest lepsze chłodzenie głowica cylinder !!!.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:47, 09 Sty 2015    Temat postu:

remont wykonałem prawidłowo lecz musiałem wymienić lewą głowicę i do tego prawy cylinder a teraz zaczynają się schody , może ma ktoś pomysł czego szukać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 13:54, 09 Sty 2015    Temat postu:

Cytat:
remont wykonałem prawidłowo lecz musiałem wymienić lewą głowicę i do tego prawy cylinder


Shocked Laughing

w trakcie czy po?

a jak Ci leje olej z tłumika to może źle pierścienie założyłeś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 14:01, 09 Sty 2015    Temat postu:

Prawidlowo i koniec kropka SmileSmile)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Powrót do góry
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:54, 09 Sty 2015    Temat postu:

w trakcie remontu okazało się że prawy cylinder i lewa głowica są pęknięte więc wymieniono je , był zrobiony szlif , remont wału i zawory . Silnik po remoncie pracował 2 godziny i zaczęły się przedmuch na jednej śrubie i na około obu głowic i z lewego wydechy leci olej , pierścienie zamontowałem prawidłowo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 17:24, 09 Sty 2015    Temat postu:

A prawidłowe były te pierścienie? bo o przylgniach nie wspominam, nawet zrypane dają rade na aluminiowej uszczelce, tylko trzeba prawidłowo dokręcić. cuda bywają za rzadko...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:49, 09 Sty 2015    Temat postu:

pierścienie i tłoki zamawiał wykonawca szlifu cylindrów i regeneracji wału , robiłem to w Łodzi w firmie Jar Mot Zakład Mechaniki Pojazdowej Marek Jarmoliński
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 18:34, 09 Sty 2015    Temat postu:

czyli nie masz pojęcia co masz.
Jak tak krótko, co piszesz silnik się kręcił to rozbieraj (cylindry) i wrzucaj foty na forum, bo wróżek to tu niewiele.

btw: ruski dolniak to jest taki silnik że naprawdę trzeba być prawidłowo wybitnym aby spartolić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:42, 09 Sty 2015    Temat postu:

laikiem nie jestem ale może coś nie tak poszło w poniedziałek rozbiorę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:24, 09 Sty 2015    Temat postu:

Silnik po remoncie chodzil 2 godziny na postoju????????
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin