Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:34, 08 Sty 2015 Temat postu: k750 po remoncie |
|
|
witam mam mały problem silnik w mojej kaście jest po kapitalnym remoncie , nowe tłoki Almot , nowe pierścienie , mam przedmuchy pomiędzy cylindrem a głowicą ( co z tym zrobić ) oraz kapie mi olej pomiędzy cylinder a głowica i leje olejem z lewego tłumika |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 21:48, 08 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
I kopci jak lokomotywa?????????????.Chodzi normalnie??
Cos nie bardzo jest zrobione jak tak od razu naparza olejem ))).
Te aluminiowe uszczelki zawsze natlusc jakims silikonem conajmniej i dociagaj odpowiednio glowice po przekatnej na dynamometr .Chyba ze juz masz mega krzywe:))).
Oj cos ten remont nie wypalil ))) |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:58, 08 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | I kopci jak lokomotywa?????????????.Chodzi normalnie??
Cos nie bardzo jest zrobione jak tak od razu naparza olejem ))).
Te aluminiowe uszczelki zawsze natlusc jakims silikonem conajmniej i dociagaj odpowiednio glowice po przekatnej na dynamometr .Chyba ze juz masz mega krzywe:))).
Oj cos ten remont nie wypalil ))) |
Nie wiem skąd w narodzie ta mania smarowania uszczelek pod głowice silikonem..
Po mojemu to krzywa głowica, albo niesprawna jedna z przylgni, albo ktoś dokręca śruby głowicy śrubokrętem ;]
Ja temu zaradzić? Na tym poziomie problemu lepiej oddać do mechanika. Bo widać słabo z najpierwotniejszą mechaniką. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:38, 08 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zwykłe uszczelki okuwane miedzią większą krzywiznę tolerują. Kiedyś ratowałem się na wakacjach zakładając dwie aluminiowe ma jeden garnek, z tego samego powodu.
Wojtek
PS
Jak widzę silikon pod głowicą to znak że trzeba uciekać. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 22:52, 08 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Stad napisalem ze silikonem bo jest ogolnie dostepny a ja smaruje szczeliwem specjalnym pod uszczelki pod glowice dostepnym tylko i wylacznie w serwisie opla i dzieki temu moje silniki w samochodach czy motocyklach zardzewialy predzej na zewnatrz niz sie spocily olejem wlasnie spod uszczelki pod glowice gdzie inni mechanicy zaliczali czesto z tym porazke szczzegolnie w dieslach gdzie jest 3-4 warstwowa stalowa.
Pomijam juz ruska bo nie jest chlodzony ciecza ale jak sie lekko posmaruje to przy malej nieszczelnosci na glupiej srubie nie pojawi sie olej.
Pomijam juz grubsze uszczelki co wiadomo ze wypelnia nierownosci przy poteznym sprezaniu jakie ma rusek hahaha ale są dla mnie porazka bo sporo odsuwaja glowice od tloka i sa straty na sprezaniu i w zycu jej nie zaloze do mojego silnika.Dobre sruby,wyrownana glowica i aluminiowa uszczelka na tym szczeliwie i 10 tys km nie tykam silnika w tym miejscu.
Zreszta ja nie mam takich problemow i podszedlem jak do osoby slabo smigającej w temacie .Tyle na temat.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 7:16, 15 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Pią 0:21, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam w swojej Kaśce uszczelki jakie jak są zaprezentowane w dziale Mechanika -uszczelki pod głowice rys. nr.2, mi sie sprawdzają i korygują niewielkie nierówności.Dociągnięte równo kluczem dynamometrycznym .Jak się lekko spoci dociągam o 0,5 i mam spokój .Aluminium wyrzuciłem, i nie biore pod uwagę ze niby aluminiowa lepiej przewodzi ciepło, i jest lepsze chłodzenie głowica cylinder !!!. |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:47, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
remont wykonałem prawidłowo lecz musiałem wymienić lewą głowicę i do tego prawy cylinder a teraz zaczynają się schody , może ma ktoś pomysł czego szukać |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 13:54, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Cytat: | remont wykonałem prawidłowo lecz musiałem wymienić lewą głowicę i do tego prawy cylinder |
w trakcie czy po?
a jak Ci leje olej z tłumika to może źle pierścienie założyłeś |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 14:01, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Prawidlowo i koniec kropka ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:54, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
w trakcie remontu okazało się że prawy cylinder i lewa głowica są pęknięte więc wymieniono je , był zrobiony szlif , remont wału i zawory . Silnik po remoncie pracował 2 godziny i zaczęły się przedmuch na jednej śrubie i na około obu głowic i z lewego wydechy leci olej , pierścienie zamontowałem prawidłowo |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 17:24, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A prawidłowe były te pierścienie? bo o przylgniach nie wspominam, nawet zrypane dają rade na aluminiowej uszczelce, tylko trzeba prawidłowo dokręcić. cuda bywają za rzadko... |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:49, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
pierścienie i tłoki zamawiał wykonawca szlifu cylindrów i regeneracji wału , robiłem to w Łodzi w firmie Jar Mot Zakład Mechaniki Pojazdowej Marek Jarmoliński |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 18:34, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
czyli nie masz pojęcia co masz.
Jak tak krótko, co piszesz silnik się kręcił to rozbieraj (cylindry) i wrzucaj foty na forum, bo wróżek to tu niewiele.
btw: ruski dolniak to jest taki silnik że naprawdę trzeba być prawidłowo wybitnym aby spartolić. |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:42, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
laikiem nie jestem ale może coś nie tak poszło w poniedziałek rozbiorę |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:24, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Silnik po remoncie chodzil 2 godziny na postoju???????? |
|
Powrót do góry |
|
|
|