Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 12:03, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
maszpol napisał: | pierścienie mają szczelinę ( prześwit ) 0,35 było to mierzone szczelinomierzem |
Aaaaaaaaaaaaa nie na zamku!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miedzy tuleja cylindra a pierscieniem po wlozeniu na prosto i dobiciu na srodek cylindra tlokiem najlepiej zeby bylo prosto......................... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Śro 12:55, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Oj maszpol, jak ty nie wiesz o co chodzi z iskrą na świecy i patrząc na to jak traktujesz nasze sugestie to zaczynam wątpić w powodzenie twojej misji aby " zaczął pracować tak jak powinien".
W tym temacie masz zwróconą uwagę na chyba wszystko co powinno rozwiązać twoje problemy, poczytaj, jak czegoś nie kumasz to się dokształć (wiele tej wiedzy nie będzie, a tylko zaprocentuje), bo z całej tej dyskusji wychodzi że jednak jesteś laikiem, a przez kabel to nic miłego tak się szarpać. |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 13:26, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
maszpol napisał: | , uzywany cylinder - tak może godzinę , zamontowałem cewkę od Punta 2 |
Ten cylinder wygląda, jakby miał przejechane 5000km...
1) Gdy założyłeś cewkę od Punto, to iskra była na obu świecach?
2) Gdy go odpaliłeś na ~1 godzinę (sic!), to oba cylindry były gorące?
Nie spinaj się - powoli dojdziemy do ładu. To nie japonia, gdzie jak nie pali, to albo nie ma paliwa albo padł moduł  |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:09, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
silnik po każdym odpaleniu pracował tyle co się w gaźnikach paliwa mieści ) to nie było odpalenie na godzinę tyle w sumie przepracował na kilka razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 15:24, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Kurcze, naprawdę chcemy pomóc, ale nie pozwalasz.
Odp. 1. bla, bla, bla
Odp. 2. bla, bla, bla
I jedziemy dalej.
Czemu tyle co z gaźnikach - zbiornik był zdjęty? |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 424 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 15:56, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Skoro silnik bylby nieszczelny i bierze olej do komory spalania, to powinien sie tam spalic co skutkowaloby chura siwego dymu. Jesli bierze olej do cylindra a nie ma iskry to po prostu wyrzuca go przez tlumik nie kopcac. Sprawdzales czy jest ta iskra? Silnik pracowal rowno? Mial moc? A moze to nie olej, tylko gaznik niewyregulowany, benzyna sie nie dopala i wywala ja przez tlumik. Juz nie wiem gdzie szukac dziury jesli cylinder tlok i pierscienie sa ok. Moze najlepiej bylo sprawdzic najprostsze rzeczy- iskra, sklad mieszanki, bo moze niepotrzebnie zrzucales gar do zdjec. |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:49, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dzieki wszystkim za pomoc -już wiadomo co jest przyczyną ???? pęknięta tuleja ???? i brak iskry ( końcówka do cewki była źle zaciśnięta ) trochę to trwało ale już wiem wszystko |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 424 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 16:59, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Chlopie... jak Ty nie odrozniles pracy na jednym garze od prawidlowej to... kto wie czy wlasnie nie przez to pekla tuleja. Narobiles sobie kosztow przez niesprawdzenie podstawowych rzeczy |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:04, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
czemu wy się dziwicie ja pierwszy raz w życiu robię taki motocykl wpakowałem już tyle że nawet lepiej nie mówić mam tylko nadzieję że efekt będzie taki jak miał być
Dla większości was to jest składanie z zamkniętymi oczami - przykre ale tak jest i też rozumiem wasze zachowanie ( śmiechy i kpienie ) ale ja to robię pierwszy raz nigdzie nie widziałem ani nie ma mi kto pomóc - i to są fakty |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:08, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a gdzie tu jeszcze reszta wszystko w książkach nie piszą
1. jak dokręcić koła ????? słabo czy mocno
2. regulacja gaźników ( wymieniałem całe kpl naprawcze ) ?????????
3. wysuwa mi się wałek napędu ( czegoś brakuje ) ?????????
4. nie moge sobie poradzić ze złożeniem siedzeń ???
jest tego sporo a gdzie skończyć kosz |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 424 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 17:30, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja tez skladam pierwszego ruska, w pracach jestem nieco za Toba. Piszesz, ze robiles przy samochodach i pojecie masz co daloby powody do myslenia, ze tak podstawowe rzeczy jak iskra i paliwo zostaly sprawdzone. Spoko, tez wladowalem sporo kasy, prognozuje, ze z zakupem i rejestracja na Pl zamkne sie w 9-10 tys i nie ma sie co oszukiwac, rusek tyle ma kosztowac. Jesli myslales, ze kupisz strucla, wlozysz tysiaka i bedzie malina to niestety... teraz dawaj cylka na tulejowanie na 78, 50 lub 55 - to bedzie koszt 200zl porownywalny z zakupem i szlifem uzywanego, a w tym masz juz chociaz zawory ogarniete |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 18:48, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Maszpol --------> wild-sovietboxer.pl zapoznaj się ze WSZYSTKIM ck tam jest napisane i narysowane w katalogach i wówczas stwierdzisz, że 100% Twoich problemów miało prawk być wyszydzanych. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:10, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zdjecia tlokow kolego, musza byc robione z boku tloka, pokazujace jego plaszcz.
Ja tam przez 4 oczy zadnej siatki w cylindrach nie widze, jesli honowanie bylo to za delikatne. |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 424 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 23:00, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: | Zdjecia tlokow kolego, musza byc robione z boku tloka, pokazujace jego plaszcz.
Ja tam przez 4 oczy zadnej siatki w cylindrach nie widze, jesli honowanie bylo to za delikatne. |
Teraz to i tak już dupa, bo kolega pisze, że tuleja pęknięta |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:25, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
maszpol napisał: | dzieki wszystkim za pomoc -już wiadomo co jest przyczyną ???? pęknięta tuleja ???? i brak iskry ( końcówka do cewki była źle zaciśnięta ) trochę to trwało ale już wiem wszystko |
[link widoczny dla zalogowanych]
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
|