Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

k750 po remoncie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Wto 21:46, 13 Sty 2015    Temat postu:

Zdejmij pierścień/ pierścienie, włóż do cylindra i spójrz pod światło czy jest szczelina między pierścieniem a gładzią. Jeśli jest to masz odpowiedź. Pierścienie do almotu dostarcza chyba teraz motus, jednak nie zaryzykowałem i do mojego zestawu kupiłem sowieckie pierścionki w myśl zasady: ruska tuleja- ruskie pierscienie - tam przynajmniej nie da się pomylić górnego i dolnego Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Wto 21:53, 13 Sty 2015    Temat postu:

Jeszcze jedno - piszesz, że nie kopci, a leje się olej z lewego tłumika - może przed remontem nabrał oleju w tłumik, a teraz go po prostu wyrzuca?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:55, 13 Sty 2015    Temat postu:

ale skąd miał tam byc olej skoro zamontowałem nowe tłumiki i kolana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:55, 13 Sty 2015    Temat postu:

Moim zdaniem nie jest ślad po osełkach honownicy, to są ślady papieru ściernego. Albo Kolega czyścił rozmazany tłok, albo zakład zrobił imitację honowania. Ktoś tu w kulki leci.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto 22:00, 13 Sty 2015    Temat postu:

Ok 2-³ miesiecy almot ma innego dostawce pierscieni. Na tych nowych są napisy top lub znaczek. Słyszałem ze sa dobrej jakości. Co do siatki honowniczej to jak w moim oplu zmienialem pierścienie przy 200tyś wyglądała dużo lepiej. Cycle trzeba dać do holowania wlbo papier ścierny i kręcisz ósemki a później mycie wodą z mydłem a później zmywacz do hamulców.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:03, 13 Sty 2015    Temat postu:

ja przy cylindrach nic nie robiłem są takie jak odebrałem ze szlifu a pierścienie maja znaczki i napisy i na 100 % almot
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Wto 22:21, 13 Sty 2015    Temat postu:

Przecie to jak wół używany cylinder, honowanie to dawno temu widział, teraz założony bez jakiejkolwiek obróbki.

A olej to Ci wywalało bo jak sam piszesz źle poskładałeś te pierścienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 22:24, 13 Sty 2015    Temat postu:

Cos kolega sciamnia!!!!!!!!!!!!!!!! Po co nam zdjecia denka i spodu tloka i to mega kiepskiej jakosci????????
Plaszcz tloka z boku na sworzniu i z boku tloka ma byc na focie.
JA sie wylanczam bo to jakas porazkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Powodzenia
Powrót do góry
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 422
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Wto 22:30, 13 Sty 2015    Temat postu:

Jeszcze jedno mi przychodzi na myśl. Wracając do pierwszego posta - wyrzuca olej między cylindrem a głowicą oraz leci olej z lewego tłumika, ale mimo tego motor nie kopci. Zacznijmy od spraw najprostszych - jest w ogóle iskra na tym garze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:44, 13 Sty 2015    Temat postu:

ściemniam a niby w jakim celu ja chcę tylko aby zaczął pracowac tak jak powinien , uzywany cylinder - tak może godzinę , zamontowałem cewkę od Punta 2
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:48, 13 Sty 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Wto 23:43, 13 Sty 2015    Temat postu:

Włóż same pierscienie do cylindr i zrób zdjecie pod swiatło...A skad Ty kolego w ogóle jestes?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 8:28, 14 Sty 2015    Temat postu:

To czemu od razu nie dajesz odpowiednich zdjec ????????? Juz Ci 6 osoba pisze zebys wlozyl pierscienie i pod swiatlo.
Te cylindry wygladaja gorzej niz moje po przebiegu 11 tys km.
Sa tulejowane w sposób tuleja w tuleje i ciekawe czy te tuleje sa żeliwne czy jakis magik dal stalowe bo juz 2 razy na takie trafilem .
Ponizej fota jaka kolejnośc w zakladnaiu pierscieni.Oczywiscie ten na samym dole olejowy tak samo jak ten wyżej.I jak sa napisy na pierscionkach typu TOP to zawsze napisem w góre.A jak zamieniles uszczelniajacy(kompresyjny) z uszczelniająco zgarnijącym(kompresyjno zgarniajacym) -------------to porazka na calej lini.
[link widoczny dla zalogowanych]

I tak dla sprawdzenia wez skrobaczka takiego z trójkątnego pilnika zaoszczonego i przejedz na tole dylindra po rancie tej srodkowej tulei i sprawdz czy ci sie zwija wiórek w sprezynke bo jak tak to moga to byc stalowe tuleje bo cos mi sie to za bardzo blyszczy na tych trzech otworach przewierconych pod smarowanie Smile)))))).


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 8:40, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:32, 14 Sty 2015    Temat postu:

pierścienie mają szczelinę ( prześwit ) 0,35 było to mierzone szczelinomierzem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:36, 14 Sty 2015    Temat postu:

a o co chodzi z iskrą na tej swiecy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin