Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 21:46, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zdejmij pierścień/ pierścienie, włóż do cylindra i spójrz pod światło czy jest szczelina między pierścieniem a gładzią. Jeśli jest to masz odpowiedź. Pierścienie do almotu dostarcza chyba teraz motus, jednak nie zaryzykowałem i do mojego zestawu kupiłem sowieckie pierścionki w myśl zasady: ruska tuleja- ruskie pierscienie - tam przynajmniej nie da się pomylić górnego i dolnego |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 21:53, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno - piszesz, że nie kopci, a leje się olej z lewego tłumika - może przed remontem nabrał oleju w tłumik, a teraz go po prostu wyrzuca? |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:55, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ale skąd miał tam byc olej skoro zamontowałem nowe tłumiki i kolana |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:55, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem nie jest ślad po osełkach honownicy, to są ślady papieru ściernego. Albo Kolega czyścił rozmazany tłok, albo zakład zrobił imitację honowania. Ktoś tu w kulki leci.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 22:00, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ok 2-³ miesiecy almot ma innego dostawce pierscieni. Na tych nowych są napisy top lub znaczek. Słyszałem ze sa dobrej jakości. Co do siatki honowniczej to jak w moim oplu zmienialem pierścienie przy 200tyś wyglądała dużo lepiej. Cycle trzeba dać do holowania wlbo papier ścierny i kręcisz ósemki a później mycie wodą z mydłem a później zmywacz do hamulców. |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:03, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ja przy cylindrach nic nie robiłem są takie jak odebrałem ze szlifu a pierścienie maja znaczki i napisy i na 100 % almot |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Wto 22:21, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Przecie to jak wół używany cylinder, honowanie to dawno temu widział, teraz założony bez jakiejkolwiek obróbki.
A olej to Ci wywalało bo jak sam piszesz źle poskładałeś te pierścienie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 22:24, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Cos kolega sciamnia!!!!!!!!!!!!!!!! Po co nam zdjecia denka i spodu tloka i to mega kiepskiej jakosci????????
Plaszcz tloka z boku na sworzniu i z boku tloka ma byc na focie.
JA sie wylanczam bo to jakas porazkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 422 Przeczytał: 14 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 22:30, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno mi przychodzi na myśl. Wracając do pierwszego posta - wyrzuca olej między cylindrem a głowicą oraz leci olej z lewego tłumika, ale mimo tego motor nie kopci. Zacznijmy od spraw najprostszych - jest w ogóle iskra na tym garze? |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:44, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ściemniam a niby w jakim celu ja chcę tylko aby zaczął pracowac tak jak powinien , uzywany cylinder - tak może godzinę , zamontowałem cewkę od Punta 2 |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:48, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 23:43, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Włóż same pierscienie do cylindr i zrób zdjecie pod swiatło...A skad Ty kolego w ogóle jestes? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 8:28, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
To czemu od razu nie dajesz odpowiednich zdjec ????????? Juz Ci 6 osoba pisze zebys wlozyl pierscienie i pod swiatlo.
Te cylindry wygladaja gorzej niz moje po przebiegu 11 tys km.
Sa tulejowane w sposób tuleja w tuleje i ciekawe czy te tuleje sa żeliwne czy jakis magik dal stalowe bo juz 2 razy na takie trafilem .
Ponizej fota jaka kolejnośc w zakladnaiu pierscieni.Oczywiscie ten na samym dole olejowy tak samo jak ten wyżej.I jak sa napisy na pierscionkach typu TOP to zawsze napisem w góre.A jak zamieniles uszczelniajacy(kompresyjny) z uszczelniająco zgarnijącym(kompresyjno zgarniajacym) -------------to porazka na calej lini.
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak dla sprawdzenia wez skrobaczka takiego z trójkątnego pilnika zaoszczonego i przejedz na tole dylindra po rancie tej srodkowej tulei i sprawdz czy ci sie zwija wiórek w sprezynke bo jak tak to moga to byc stalowe tuleje bo cos mi sie to za bardzo blyszczy na tych trzech otworach przewierconych pod smarowanie )))))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 8:40, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:32, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
pierścienie mają szczelinę ( prześwit ) 0,35 było to mierzone szczelinomierzem |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:36, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a o co chodzi z iskrą na tej swiecy ? |
|
Powrót do góry |
|
|
|