Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

k750 po remoncie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 7:23, 13 Sty 2015    Temat postu:

Hahahhaha moze walneli na szlifierce do otworów Smile)))) .Almota skladalem nawet na 14 setkach luzu i olej sie nie lal z wydechu i smigal ma pierscieniach derdy.
Nie kapuje jednej rzeczy -bo jak olej wali z wydechu to przeciez sie tam będzie spalac i musi kopcic:))))).Mialem takiego junaka kiedys to malowal olejem z wydechu ale pierscienie mialy chyba na zamku po 7mm jak rozebralem hahahahha.

Ponizej masz zdjęcia jak ma wyglądać gładz cylindra po szlifie .Jezeli nie masz takich rys tylko na okrąglo bez krzyżowania się zrobione na szlifierce do otworów a nie honownicy to porażka.Ma być honowanie na ostro Smile))).
Na ostro czyli z glebszymi rysami bo pieknie wtedy siadaja pierscionki a olej siada w tych rysach i ladnie sie silnik dociera.Jezeli masz wygladzone na lustro na szlifierce do otworów to pierscionki albo sie wogole nie dotra i nie uszczelnia jak nalezy albo dotra ale bardzo ciezko i po dlugim przebiegu wiec tu jest loteria ale bez honowania nie wróże temu silnikowi dobrej przyszlosci.Zrób zdjęcie srodka cylindra po dokladnym wytarciu sucha smatka to od razu Ci napisze jak to bylo zrobione i czy jest oki Smile)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odnośnie warsztatu który Ci to mierzyl i powiedzial ze to jest nieprawidlowy luz to tylko swiadczy o ich braku doświadczenia i niewiedzy na temat tych silników i mysle ze wielu innych Smile))).Dlatego po wielu profesionalnych niby warsztatach sie poprawia takie byki hehehehhee.
Niektore silniki maja nawet pasowanie 15setek na tloku:)))) bo zalezy to glownie od srednicy cylindra ale tez od stopnia wyzylowania jednostki napedowej Smile))).Tak jak sa polaczenia tloka z korbowodem poprzez sworzen-jednostki wysilone bardzo maja tak robiobne ze sworzen sie obraca i w glowce korbowodu i w tloku a w innych jest albo ciasno w tloku albo na cieplo na stale w korbie osadzajac poprzez podgrzanie glowki korbowodu.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 7:45, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Wto 12:00, 13 Sty 2015    Temat postu:

A moze pierscienie pompuja olej nad tłok?bo skoro troche pokopie i juz jest olej nad tłokiem...tylko dlaczego?i dlaczego nie spala tego?Oj bedziemy tak długo wrózyc z tych fusów....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 12:26, 13 Sty 2015    Temat postu:

Marcin-organizator napisał:
A moze pierscienie pompuja olej nad tłok?bo skoro troche pokopie i juz jest olej nad tłokiem...tylko dlaczego?i dlaczego nie spala tego?Oj bedziemy tak długo wrózyc z tych fusów....


Twierdzi ze dobrze zalozone Smile).

Jak na brzegu pierscienia olejowego masz ukosik taki maly to tym ukosem w góre .
Powrót do góry
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:28, 13 Sty 2015    Temat postu:

? założyłem 1 pierścień jako drugi a drugi jako pierwszy ?????????????????????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Wto 18:31, 13 Sty 2015    Temat postu:

Mysle kolego ze bez zdjec nie bedziemy Ci wstanie pomóc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:32, 13 Sty 2015    Temat postu:

ale teraz sam to stwierdziłem zasugerowałem się jak były zapakowane w te folie ponumerowane a na zdjęciach w necie widze że są źle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:38, 13 Sty 2015    Temat postu:

tylko czy zamienione pierścienie będą przyczyną ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Wto 18:42, 13 Sty 2015    Temat postu:

zle założone i zamienione moga byc przyczyna , ale rózniez moze to byc zle zrobiony szlif , ale róznierz i kilka innych przyczyn...zdjecia....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:45, 13 Sty 2015    Temat postu:

dodam zdjęcia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:57, 13 Sty 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 21:12, 13 Sty 2015    Temat postu:

Te gary dziwnie zrysowane ale honowanie jest Smile))).A gdzie fota tloka z pierscieniami?????????Sadze ze troszke go tez ugotowales tym chodzeniem na postoju.
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 21:17, 13 Sty 2015    Temat postu:

Czy jak odebrałeś cylindry to ślady po honowaniu/ te ryski na gładzi/ były podobne do tych jak u Dawida ? bo tu w tej chwili to cienko wyglądają , być może już się starły. Mogłeś jeszcze zapodać zdjęcie tłoka z założonymi pierścieniami. I nie myśl na przyszłość ! że w paczce będzie spakowane tak jak masz założyć ! bo to ty zakładasz na tłok a nie pakowacz pierścieni w fabryce.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 21:19, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:19, 13 Sty 2015    Temat postu:

pierścienie bez śladu - nie zrobiłem zdjęć

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 21:29, 13 Sty 2015    Temat postu:

Dawid coś tam widać po tym honowaniu, ale to nie to co u ciebie czy było u mnie .Nie chce mi się czytać od początku czy było napisane jakie tam były pierścienie? almotowskie co były razem z tłokami, czy jakies inne. Bo ja osobiście za Almotowskimi nie przepadam z racji ich wykonania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:32, 13 Sty 2015    Temat postu:

pierścienie są almot jak i tłoki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin