Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 7:23, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Hahahhaha moze walneli na szlifierce do otworów )))) .Almota skladalem nawet na 14 setkach luzu i olej sie nie lal z wydechu i smigal ma pierscieniach derdy.
Nie kapuje jednej rzeczy -bo jak olej wali z wydechu to przeciez sie tam będzie spalac i musi kopcic:))))).Mialem takiego junaka kiedys to malowal olejem z wydechu ale pierscienie mialy chyba na zamku po 7mm jak rozebralem hahahahha.
Ponizej masz zdjęcia jak ma wyglądać gładz cylindra po szlifie .Jezeli nie masz takich rys tylko na okrąglo bez krzyżowania się zrobione na szlifierce do otworów a nie honownicy to porażka.Ma być honowanie na ostro ))).
Na ostro czyli z glebszymi rysami bo pieknie wtedy siadaja pierscionki a olej siada w tych rysach i ladnie sie silnik dociera.Jezeli masz wygladzone na lustro na szlifierce do otworów to pierscionki albo sie wogole nie dotra i nie uszczelnia jak nalezy albo dotra ale bardzo ciezko i po dlugim przebiegu wiec tu jest loteria ale bez honowania nie wróże temu silnikowi dobrej przyszlosci.Zrób zdjęcie srodka cylindra po dokladnym wytarciu sucha smatka to od razu Ci napisze jak to bylo zrobione i czy jest oki )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Odnośnie warsztatu który Ci to mierzyl i powiedzial ze to jest nieprawidlowy luz to tylko swiadczy o ich braku doświadczenia i niewiedzy na temat tych silników i mysle ze wielu innych ))).Dlatego po wielu profesionalnych niby warsztatach sie poprawia takie byki hehehehhee.
Niektore silniki maja nawet pasowanie 15setek na tloku:)))) bo zalezy to glownie od srednicy cylindra ale tez od stopnia wyzylowania jednostki napedowej ))).Tak jak sa polaczenia tloka z korbowodem poprzez sworzen-jednostki wysilone bardzo maja tak robiobne ze sworzen sie obraca i w glowce korbowodu i w tloku a w innych jest albo ciasno w tloku albo na cieplo na stale w korbie osadzajac poprzez podgrzanie glowki korbowodu.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 7:45, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 5 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 12:00, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A moze pierscienie pompuja olej nad tłok?bo skoro troche pokopie i juz jest olej nad tłokiem...tylko dlaczego?i dlaczego nie spala tego?Oj bedziemy tak długo wrózyc z tych fusów.... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 12:26, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Marcin-organizator napisał: | A moze pierscienie pompuja olej nad tłok?bo skoro troche pokopie i juz jest olej nad tłokiem...tylko dlaczego?i dlaczego nie spala tego?Oj bedziemy tak długo wrózyc z tych fusów.... |
Twierdzi ze dobrze zalozone ).
Jak na brzegu pierscienia olejowego masz ukosik taki maly to tym ukosem w góre . |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:28, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
? założyłem 1 pierścień jako drugi a drugi jako pierwszy ????????????????????? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 18:31, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Mysle kolego ze bez zdjec nie bedziemy Ci wstanie pomóc. |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:32, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ale teraz sam to stwierdziłem zasugerowałem się jak były zapakowane w te folie ponumerowane a na zdjęciach w necie widze że są źle |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:38, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
tylko czy zamienione pierścienie będą przyczyną ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Wto 18:42, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
zle założone i zamienione moga byc przyczyna , ale rózniez moze to byc zle zrobiony szlif , ale róznierz i kilka innych przyczyn...zdjecia.... |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:45, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dodam zdjęcia |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:57, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:12, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Te gary dziwnie zrysowane ale honowanie jest ))).A gdzie fota tloka z pierscieniami?????????Sadze ze troszke go tez ugotowales tym chodzeniem na postoju. |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 21:17, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czy jak odebrałeś cylindry to ślady po honowaniu/ te ryski na gładzi/ były podobne do tych jak u Dawida ? bo tu w tej chwili to cienko wyglądają , być może już się starły. Mogłeś jeszcze zapodać zdjęcie tłoka z założonymi pierścieniami. I nie myśl na przyszłość ! że w paczce będzie spakowane tak jak masz założyć ! bo to ty zakładasz na tłok a nie pakowacz pierścieni w fabryce.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 21:19, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:19, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
pierścienie bez śladu - nie zrobiłem zdjęć
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 21:29, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dawid coś tam widać po tym honowaniu, ale to nie to co u ciebie czy było u mnie .Nie chce mi się czytać od początku czy było napisane jakie tam były pierścienie? almotowskie co były razem z tłokami, czy jakies inne. Bo ja osobiście za Almotowskimi nie przepadam z racji ich wykonania. |
|
Powrót do góry |
|
 |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:32, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
pierścienie są almot jak i tłoki |
|
Powrót do góry |
|
 |
|