Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pią 21:29, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Oj Boże widzisz a nie grzmisz..... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 21:46, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie nabijajcie się
ty się maszpol nie przejmuj tylko dotrzejdobrze i prawidłowo bo co tam taki mały problem że z tłumika olej leci.
a ja stawiam jednak na to że Ci źle zgarniający założyli... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:49, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
JAk kolega odpalil silnik i chodzil na postoju 2 godziny i myslal ze sie dotrze to prytarlo niezle tloka i zaciaglo aluminium na pierscionki i dlatego taki objaw z olejem w wyedechu:)))).Tyle na temat.
Mam nadzieje ze nie na postoju bo jak na postoju to niech juz to sciaga i zapyta sie jeszcze fachowca ile mu luzu na tloku zrobil )) bo domyslam sie ze tloki almot. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4062 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 22:11, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jak to chodziło na postoju to nie ma co pytać o luz, tylko który szlif robić. O ile jeszcze jakiś wyjdzie.
wojtek |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:51, 09 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
wielu was mądrych tu widze jest pomoc polega na nabijaniu postów , nosiło mnie to i rozebrałem jednak dziś właśnie z garażu wróciłem głowica i cylinder zdjęty , w cylindrze było troszkę oleju i 0 śladów zużycia pierścieni ( pierścienie zamontowane znaczkami do góry tłoka ) więc może coś z zaworami jest ? bo skąd tam może być olej , szlif jest 1 tłoki almot
PS ( silnik pracował może 2 godziny ale to trwało ponad tydzień czasu - był odpalany i gaszony ) |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Sob 6:39, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Weź wymyj dobrze cylinder wsadz sam pierścień po kolei dopchnij tłokiem by sie zrownał i popatrz przez światło czy nie ma prześwitów. Słyszałem że te nowe pierścienie z almotu są ok. Do tego zrób foty czy wogóle masz siatkę honowniczą. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 11:21, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tym ze sie nabijaja to sie nie przejmuj , juz tak maja...choc czasami maja racje...
Tak jak ktos wyżej napisał , żeby skopac remont dolniaka trza byc wybitnie zdolnym....Wiec cudów niema...Albo pierscienie-cylinder nieszczelne , albo i to bym spradził zle złożona odma...W zawory nie wierze , bo żeby w dolniaku szły takie ilosci oleju przez prowadnice to ten który je składał mosiał by byc albo slepy , albo niewidomy...
Tez tak kiedys walczylem z dnieprem , nawymieniałem sie pierscieni , na cudowałem i tez byłem pewien że odma jest prawidłowo złożona...nie była prawidłowo złożona.
Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Sob 21:10, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4062 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 12:14, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A uszczelniacze zaworowe ktoś robił? Wątpię, wielu nawet nie wie że są. Luzy na zamkach pierścieni ktoś sprawdzał? Silnik prosty, ale wszystko da się zpi... .
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:00, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
luzy na zamkach są prawidłowe ( dziś przyjechał znajomy twierdzi że wszystko oki ) dzwoniłem też do warsztatu który wykonał remont elementów silnika uszczelki zaworów wymienione i prowadnice też . O co chodzi z tą odmą źle zamontowaną |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 18:45, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Cyrograf o uszczelniaczach do dolniaka słyszałem ale nie widziałem , i czy naprawdę się sprawdzają ? przez dziesiątki lat ich nie było i to chodziło.Uszczelki w dolniaku przy zaworach to tylko pod sprężynami korkowe !! ale że gość na warsztacie wymienił prowadnice !!! które stanowią jedność z cylindrem ?? , daje do myślenia.Tak samo jak mi daje do myślenia czy z lekko zajechanego cylindra gościowi wydał I szlif !!. Ciekawe czy cylinder to nie jest jajowaty !!.Odmę też warto sprawdzic , z tym że jakby była żle złożona to olej się będzie pchał wszędzie a nie na jeden cylinder.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 18:46, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4062 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 19:12, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem na myśli właśnie te pod talerzykami sprężyn. Mało kto o nich pamięta, a to się wyciera i twardnieje. Dodatkowe gumowe da się zrobić, nie mam co do konieczności przekonania. Prowadnice żeliwne trzeba wstawiać, mosiądz się nie sprawdza z uwagi na inną rozszerzalność. Jest to ostateczność, lepiej trzonki nad wymiarowe.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Sob 20:20, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Bardzo mało wiesz o swoim silniku. Kto ci to robił i ileś za robocizne zapłacił bo się może podniosę. |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:52, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mechanicznie obrabiał mi zakład który się w tym specjalizuje , składałem sam |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:57, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a na marginesie - na większości for jak masz problem pytasz i starają ci sie pomóc a tu jakoś za każdym razem pełno cwaniaków i dogadywaczy może wielu z was składało te motory , silnik dla was to pikuś , ja osobiście z samochodami w mechanice sobie radze taki motocykl jest mój pierwszy i robię go całego sam od 0 więc może odrobinę tolerancji dla kogoś kto zaczyna w tym temacie . Na codzień zajmuję się budową dróg samochodowych i mostów i nie mam zamiaru was pytać w tym temacie dzięki za serdeczną pomoc CWANIAKÓW z tego forum ide na inne może więcej się dowiem |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 21:12, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Miłej podróży.... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subTrail/images/spacer.gif) |
|