Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rychu
Dołączył: 26 Sty 2014 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Pon 15:36, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że to korbowód ponieważ dzwoni tylko na czwartym biegu pod obciążeniem(jazda pod górę),ale pewności nie mam.Proszę szanowne grono o jakąś podpowiedz. |
|
Powrót do góry |
|
|
michalz26
Dołączył: 11 Lut 2013 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:00, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem z tymi stukami. Pojawiają się one po rozgrzaniu silnika i występują tylko w prawym cylindrze. Dodam że wał jest po regeneracji więc zero luzów, cylindry po szlifach i nowe tłoki. Pierwszy raz stuki pojawiły się podczas pierwszej jazdy próbnej po remoncie. Zaraz po tym zdjąłem cylinder i zauważyłem rysy. Czy ktoś ma jakiś pomysł? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 7:28, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Przyciera sie i pezez to stuki. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 8:23, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Róbcie dalej na 7-8 setek hahahahha:))))).Zycze powodzenia )) |
|
Powrót do góry |
|
|
michalz26
Dołączył: 11 Lut 2013 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:03, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
zatem sugerujecie kolejny szlif na prawidłowy wymiar? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Śro 22:14, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Honowanie wystarczy jak nie nabroiło |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 22:45, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Zrob na 10-12 setek luzu i bedzie gadać. |
|
Powrót do góry |
|
|
michalz26
Dołączył: 11 Lut 2013 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:12, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Znacie kogoś z podkarpacia kto miał by trochę pojęcia o tych sprzętach? Mam jeszcze mały problem z regulacją gaźników i zapłonu. Stacjonuję w okolicach Mielca i Dębicy. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 7:25, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja jestem z Jasła jak coś. Byłeś ostarnio w dębicy na pokazie sprzętów zabytkowych? |
|
Powrót do góry |
|
|
michalz26
Dołączył: 11 Lut 2013 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:33, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
tak nie mogłem tego przegapić |
|
Powrót do góry |
|
|
michalz26
Dołączył: 11 Lut 2013 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:36, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
znasz może w okolicy jakiś zakład który mógłby sprawdzić pasowanie tego tłoka i ewentualnie je poprawić? |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 21:05, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdze ci w domu bo mam srednicówkę i mikrometr a i nowego kolege poznam. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Czw 21:06, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
506102572 zadzwon pogadamy. |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Czw 13:16, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ktoś wspomniał wyżej że miał problemy z dzwoniącym silnikiem w k750, dokładnie słychać delikatne dzwonienie w prawym cylindrze, mocniejsze jak się doda gazu.
Na tym filmiku Pawła dokładnie słychać ten specyficzny dźwięk.
https://www.youtube.com/watch?v=mnxQ4Nn22Rk&feature=youtu.be
Co najlepsze ten dokładnie objaw potrafi występować u innych osób w k750.
Moze ktoś się z tym spotkał, znalazłem kilka postów o prawym cylindrze i dzwonieniu ale nikt na końcu nie podał rozwiązania problemu.
Moj silnik jest w dobrym stanie, tłoki almot, szlif 3, zawory luzy, pasowanie w prowadnicach w normie, nigdzie nie widać żadnych śladów, wał bez luzu, silnik po rozebraniu wygląda dobrze a złożony dobrze pracuje poza tym specyficznym dzwonieniem.
Nic nie rzuca się w oczy.
Myślę ze to jest specyficzny problem tego silnika który lubi się powtarzać i na pewno jest jego rozwiązanie, może komuś ten problem się skojarzy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 122 Przeczytał: 37 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:40, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, sam to przerabiałem. Rezonują ci żeberka głowicy, polecam zimowe (ładne i całkiem dobrze oddają ciepło) albo Mkowe (nie polecam mniejsza stopnień sprężania).
Po zmianie głowicy usłyszysz tylko cykanie rozrządu. Polecam filmik z mojej kachy https://www.youtube.com/watch?v=BE2Dy-0UrcY
A rezonują bo takie trafiłeś, trafiłem na głowice które rezonują i które nie rezonują, zależy od grubości odlewu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|