Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:03, 28 Sie 2015 Temat postu: K750 gaźniki - pomocy |
|
|
kupiłem gaźniki k302 i mam problem z regulacją w/g opisów nic nie daje do tego troszkę dymi na czarno ( silnik po remoncie ) , lewy cylinder bardziej się nagrzewa i więcej paliwa połyka . |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:18, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak stwierdziłeś, ze łyka więcej paliwa? |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:34, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
do każdego gaźnika podłączyłem oddzielną butelkę z taką samą ilością paliwa |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:10, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli kolejny motocykl po remoncie palony bez obciążenia. Tez fajnie.
Jakąś świeczkę sprawdzałeś? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 8:40, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdź kompresję, czy jest równa na obu piecach. Sprawdź zapłon na obu piecach, czy równo wypada przed ZZ. Dopiero wtedy można zajmować się gaźnikami.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
maszpol
Dołączył: 03 Kwi 2014 Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:46, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
prawy 5,4 a lewy 5,9 ', ja zainstalowałem elektroniczny moduł zapłonowy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:10, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No to zrób 300-500 km, nie się dotrą pierścienie i wzrośnie kompresja. Na razie słaba aby dało się gaźniki dobrze ustawić. Jak masz odczucie że to jednak źle z gaźnikami to je zamień miejscami.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Czw 22:03, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Chińskie gaźniki to można o kant dupy potłuc. Sprawdź czy śrubka regulacji składu mieszanki po wkręceniu do oporu blokuje całkowicie kanał. Często gniazdo jest źle wykonane i pomimo dokręcenia śrubki paliwo się przedostaje. Za bogata mieszanka i problemy z pracą silnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
jany
Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Nie 15:35, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
ja właśnie miałem problem z wolnymi,były wżery w kanale i nie blokowała śruba regulacji wolnych całkowicie , do tego jeszcze luz na gwincie .Rozwierciłem całość na większą średnicę, dorobiłem wkładkę ze śrubą ,wkleiłem na loctite i dopiero gaźnik zaczął reagować na regulację ,na drugim gaźniku też chyba tak zrobię żeby było git |
|
Powrót do góry |
|
|
|