Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K-750 Tulejowanie cylindrów
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwawy




Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:11, 28 Sie 2016    Temat postu: K-750 Tulejowanie cylindrów

Witam niechce zakładac nowego tematu typu kupilem kaske i od czego zacząc, w skrucie piec juz rozebrany i najwiekszym problemem są cylindry.
Tuleje są uszczerbione i wymagają tulejowania, ale gdzie?
Moze ktos mi podac konkretny adres, telefon do pewnego warsztatu tak jak z wałem wszyscy polecają Iławę i jest git dzwoniłem Pan Henryk zrobi 400zł
Tylko niewiem jaki tłok/swozen to na razie niewysyłam.
I jeszcze jedno pytanie jak tłoki od poloneza to czy uszczerbiona tuleja przeszkadza? (czy moze wystarczy skrucic centymetr tuleje i zrobic szlif?)
Czy tłok od poldka się jakos obrabia, czy głowice?
Z góry dziękuje za porady Łukasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 22:09, 29 Sie 2016    Temat postu:

Jak juz zatulejujesz to zrob na tlokach malucha 650 srednicy 77mm i sworznie tloka 20mm z luzem na tloki 0,10-0,11mm i pierscienie prima i masz ogien.
Ja mialem dolniaki zatulejowane na polonezie i maluchu z odciążonymi sworzniami i powazone i malines.Zero dyma moc,gaz w deske na trasie przez 100km w upale na zaplonie prameti i ogiennnnnnnnn.
Powrót do góry
siwawy




Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:46, 30 Sie 2016    Temat postu:

dzwoniłem do goscia co tulejuje i ma kaskę ale stanowczo poleca almoty i za
jeden gar sama tuleja 450zł
Jutro zadzwonie do Legnicy tam kolega tulejował ale do traktorka kosiarki zapłacił 200
Dwa gary + tłoki + gniazda, zawory to wyjdzie z 2000 za same cylindry?
Panowie nikt nic nie poleci czy tak się tu nowych traktuje co się nawet nie przedstawili ? Wink
Dawid ja własnie myslałem o takiej opcji gruba tuleja ktos juz kiedys o tym pisał, najpierw malcowe tłoki, potem almoty a na deser majonezowskie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pietroni




Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wa-wa

PostWysłany: Wto 20:01, 30 Sie 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:20, 30 Sie 2016    Temat postu:

W dolniaku tuleja > ilość szlifów to nie problem. Żywotność cylindrów ograniczają zawory/prowadnice. Można dać nad wymiarowe bo wstawiane gniazda i prowadnice bardzo często się nie sprawdzają. Pękają lub wypadają, są problematyczne. Z nad wymiarem owych nie poszalejesz bo mało miejsca, tulejuj takie cylindry gdzie prowadnice i gniazda są zdrowe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwawy




Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:54, 30 Sie 2016    Temat postu:

prowadnice są dobre tylko gniazda nadpalone, zawory wogule tragedia az dziw ze palił na dotyk. Nic bede musiał podjechac do znajomego co robi głowice i pomęczyc go zeby zajoł się gniazdami
Kurcze miałem kiedys dniepra i bardzo chciałem dolniaka, jak juz go mam
to się zastanawiam czy nie rozsądniej bedzie kupic i piec od wieprza Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwawy




Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:08, 30 Sie 2016    Temat postu:

pietroni dzieki lutro dyrne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 3:47, 31 Sie 2016    Temat postu:

Zaoszczędź sobie kasy i nerwów i kup np. coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 11:43, 31 Sie 2016    Temat postu:

marcello napisał:
Zaoszczędź sobie kasy i nerwów i kup np. coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]


Napisz mi tylko ile zrobiłeś remontów kapitalnych silników w radzieckich boxerach i ile przejechałeś na nich kilometrów??????
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 16:24, 31 Sie 2016    Temat postu:

Nie ma znaczenia kto ile wypił, wyruchał czy wyremontował. W opisie aukcji nie ma słowa który to szlif, jaki wymiar zaworów. Zestaw pewnie do jazdy, tyle że ostatniej. Jak coś padnie to nie będzie już czego remontować, i tego bym się obawiał.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:01, 31 Sie 2016    Temat postu:

Chłopcy na Was zawsze można liczyć Smile, obawiam się, że terapia już nie wystarczy musicie zacząć brać psychotropy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwawy




Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:04, 31 Sie 2016    Temat postu:

Oglądałem uzywane ale większość tez ma uszczerbione tyleje
Te z aukci pierwsze zdjecie lewy cylinder tez jest lekko poszczerbiony
moj lewy wyglada tak samo a prawy jest uszcerbiony na centymetr.
Czy jakosc tych tuleji jest taka kiepska czy moze za wschodnią granicą mechanicy masowo je upuszczają na ziemie? Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roy




Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 302
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ZAWIERCIE

PostWysłany: Śro 23:00, 31 Sie 2016    Temat postu:

Odnośnie podmiany tłoków. Jeśli do powietrzaka wsadzamy tłoki z silnika chłodzonego ciecza, to zachowujemy pasowanie wg silnika powietrznego czy wg silnika z chłodzeniem cieczą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 13:03, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Roy napisał:
Odnośnie podmiany tłoków. Jeśli do powietrzaka wsadzamy tłoki z silnika chłodzonego ciecza, to zachowujemy pasowanie wg silnika powietrznego czy wg silnika z chłodzeniem cieczą?


Zawsze według warunków w jakich pracuje fizycznie czyli jak powietrze chlodzi to pasowanie jak w oryginale.
Np tloki cc700 stosowane oryginalnie w silniku fiata cc700 chlodzonego ciecza maja pasowanie 4 do 6 setek a w uralcu juz daje np 11 setek na te same tłoki.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 13:03, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Puzel




Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolp

PostWysłany: Sob 11:53, 03 Wrz 2016    Temat postu:

A ja przestrzegam przed lubińskim. Kilkukrotnie regenerowałem u niego wały - o ile wał od WSKi i od AWO zrobił bardzo dobrze to z wałem od dolniaka dwukrotnie sterzelił babola , raz to pęknięte wiertło podczas wiercenia otworów w główce korbowodu i owe pęknięte wiertło tam zostawił. drugi raz to główki korbowodów na tyle ciasne, że nie idzie sworznia wcisnąć. Kolejna sprawa to montaż innych korbowodów, obecnie mam zamontowane dwa różne korbowody. Ja lubińskiemu mówię stanowcze NIE
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin