Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K 750 Gaźniki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klimas_89




Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:38, 31 Mar 2011    Temat postu: K 750 Gaźniki

witam, mam spory problem z ustawieniem gaźników typu k 302 albo k 68, czy jest jakaś instrukcja jak to ustawić?

Ostatnio zmieniony przez klimas_89 dnia Czw 16:40, 31 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 18:47, 31 Mar 2011    Temat postu:

Tylko cierpliwość
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor




Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:41, 31 Mar 2011    Temat postu:

Jest też tu Wojtuś w pobliżu taki jeden- niezastąpiony na takie kłopoty!
Nie dalej jak u ostatnie wakacje pięknie mi w Emce ustawił gaźniki-K-37 oryginały,a wydmuchane jak stara ku...Very Happy Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
storm007




Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 10:10, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Doktor napisał:
Jest też tu Wojtuś w pobliżu taki jeden- niezastąpiony na takie kłopoty!
Nie dalej jak u ostatnie wakacje pięknie mi w Emce ustawił gaźniki-K-37 oryginały,a wydmuchane jak stara ku...Very Happy Cool

Tak, co robi przecietny polak w niedziele? Idzie do kosciola, a co robi Wojtek zwany Proboszczem? Reguluje gazniki Wink
Ma sluch absolutny, lepiej mu to wychodzi niz na wakumetrach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 13:45, 21 Lut 2015    Temat postu:

Moj dolniak na Pekarach k68
https://www.youtube.com/watch?v=w3pzBaIKl0M&feature=youtu.be

Dniepr z BMW
https://www.youtube.com/watch?v=KylB6USmEnE
Powrót do góry
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie 14:14, 22 Lut 2015    Temat postu:

tutaj masz fajną instrukcję do k-750, szukałem trochę jest sporo publikacji ale po rusku.

[link widoczny dla zalogowanych]

w moim sprzęcie z obydwu gaźników kapie wacha na postoju, żeby nie wykapała cała wyciągam poprostu przewody paliwowe i zatykam je. I teraz pytanie: poprzedni właściciel powiedział mi żebym sobie kupił dwa nowe i tyle (widziałem chodzą po 100-120zł), czy ew. naprawiać je? ale to chyba nie ma sensu, zresztą na czym miała by polegać ta naprawa? Chyba kupić nowe ustawić i śmigać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 15:12, 22 Lut 2015    Temat postu:

Może wystarczy po prostu iglice dotrzeć. Tak wiem, lepiej chińskie gówno kupić jak skalać się pracą.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie 15:40, 22 Lut 2015    Temat postu:

no właśnie dlatego pytam a nie stwierdzam. jakbym wiedział to bym nie zaśmiecał forum. Możesz, rozwinąć myśl z tym dotarciem iglic? czytałem kilka wątków o gaźnikach i Dawid1981 pisał że chinole sprawują się mu idealnie ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 17:25, 22 Lut 2015    Temat postu:

Pływaki w K 37 mają zaworki iglicowe, jeżeli nie trzymają to da się to regenerować.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie 19:00, 22 Lut 2015    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Pływaki w K 37 mają zaworki iglicowe, jeżeli nie trzymają to da się to regenerować.
Wojtek
hehe ja rozumiem, że dla ciebie jest to oczywiste i może nawet takie pytania dla kumatych wydają się wku.... ale czy jesteś w stanie mi powiedzieć jak to się robi, ew. czy jest to już gdzieś opisane krok po kroku? rozkładałem w swoim życiu gaźniki ale to była mz, simson... i tylko w celach czyszcząco - regulacyjnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 19:40, 22 Lut 2015    Temat postu:

Marcinnn6 napisał:
no właśnie dlatego pytam a nie stwierdzam. jakbym wiedział to bym nie zaśmiecał forum. Możesz, rozwinąć myśl z tym dotarciem iglic? czytałem kilka wątków o gaźnikach i Dawid1981 pisał że chinole sprawują się mu idealnie ...


Obecnie mam oryginalne k68 PEKAR radzieckie a nie chinole i jest jak na filmiku ktory dolączylem.
Chinole tez sie tak dalo ustawic bez wiekszych problemow ale silnik muso byc igla zeby dobrze gazniki ustawic bo jak masz nieszczelne zawory ,zle ustawiony zaplon lub zawory,zajechane cylindry to nie ustawisz super takiego silnika.

JEzlei ten zaworek jest metalowy bez jakis tam gumek to dajesz na niego paste do docierania zaworów lub jakiegos auto maxa do lakieru i krecisz nim centralnie albo bierzesz jakas zakretarke w ktora wkrecasz na koncu wezyk cienki gumowy do przelewów na wtryskach diesla i sciszksz lekko w uchwycie dociskasz wezyk do zaworka osadzonego w siedzeniu razem z pastą i krecisz po lekku.Po dotarciu myjesz ladnie w benzynie.
Powrót do góry
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie 20:22, 22 Lut 2015    Temat postu:

ok dzięki za wskazówki, w tygodniu jak praca i rodzina pozwoli będę działał (ew. najpóźniej łikend), zobaczymy jak mi pójdzie. z tą igłą to raczej słabo prawy cylinder trochę hałasuje, nie jestem pewien ale to chyba zawory klepią. lewy na moje niewprawione ucho nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków.

Ostatnio zmieniony przez Marcinnn6 dnia Nie 20:25, 22 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 23:02, 22 Lut 2015    Temat postu:

Cytat:
ale silnik muso byc igla zeby dobrze gazniki ustawic


Bzdura, ustawiasz optymalnie do możliwości danej jednostki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 6:54, 23 Lut 2015    Temat postu:

Hahahhaa pisze o rownej pracy w każdym zakresie obrotów Smile)))).A bzdury to moze Ty piszesz bo ja mam wszystko poparte praktycznie i nie zmyslam ani gdybam bo jak nie jestem czegos pewny to to wyraznie zaznacze.A dla niektórych silników i osób optymalna praca to praca kieratu .
Tak samo jak bzdurą jest ze sie nie da pekarów k68 ustawic:)))) -------nie da sie jak sie nie potrafi i nie wie sie czego silnik chce sluchając jego pracy.
To jest tak jak z lekarzem który Cie osłuchuje i satawia odpowiednia diagnoze.Dobry lekarz zrobi to trafnie hahahah.
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 7:29, 23 Lut 2015    Temat postu:

Kompresja i ustawiony zapłon musi być aby poprawnie ustawić gaźniki, tego się nie przeskoczy. Kiedyś poległem mimo tego, w końcu wymyśliłem o co chodzi. Nie zgadzały się czasy na wałku rozrządu.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin