Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klimas_89
Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:38, 31 Mar 2011 Temat postu: K 750 Gaźniki |
|
|
witam, mam spory problem z ustawieniem gaźników typu k 302 albo k 68, czy jest jakaś instrukcja jak to ustawić?
Ostatnio zmieniony przez klimas_89 dnia Czw 16:40, 31 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 18:47, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko cierpliwość |
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:41, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jest też tu Wojtuś w pobliżu taki jeden- niezastąpiony na takie kłopoty!
Nie dalej jak u ostatnie wakacje pięknie mi w Emce ustawił gaźniki-K-37 oryginały,a wydmuchane jak stara ku... są |
|
Powrót do góry |
|
|
storm007
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 10:10, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Doktor napisał: | Jest też tu Wojtuś w pobliżu taki jeden- niezastąpiony na takie kłopoty!
Nie dalej jak u ostatnie wakacje pięknie mi w Emce ustawił gaźniki-K-37 oryginały,a wydmuchane jak stara ku... są |
Tak, co robi przecietny polak w niedziele? Idzie do kosciola, a co robi Wojtek zwany Proboszczem? Reguluje gazniki
Ma sluch absolutny, lepiej mu to wychodzi niz na wakumetrach |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie 14:14, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
tutaj masz fajną instrukcję do k-750, szukałem trochę jest sporo publikacji ale po rusku.
[link widoczny dla zalogowanych]
w moim sprzęcie z obydwu gaźników kapie wacha na postoju, żeby nie wykapała cała wyciągam poprostu przewody paliwowe i zatykam je. I teraz pytanie: poprzedni właściciel powiedział mi żebym sobie kupił dwa nowe i tyle (widziałem chodzą po 100-120zł), czy ew. naprawiać je? ale to chyba nie ma sensu, zresztą na czym miała by polegać ta naprawa? Chyba kupić nowe ustawić i śmigać? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:12, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Może wystarczy po prostu iglice dotrzeć. Tak wiem, lepiej chińskie gówno kupić jak skalać się pracą.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie 15:40, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
no właśnie dlatego pytam a nie stwierdzam. jakbym wiedział to bym nie zaśmiecał forum. Możesz, rozwinąć myśl z tym dotarciem iglic? czytałem kilka wątków o gaźnikach i Dawid1981 pisał że chinole sprawują się mu idealnie ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 17:25, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Pływaki w K 37 mają zaworki iglicowe, jeżeli nie trzymają to da się to regenerować.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie 19:00, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Pływaki w K 37 mają zaworki iglicowe, jeżeli nie trzymają to da się to regenerować.
Wojtek | hehe ja rozumiem, że dla ciebie jest to oczywiste i może nawet takie pytania dla kumatych wydają się wku.... ale czy jesteś w stanie mi powiedzieć jak to się robi, ew. czy jest to już gdzieś opisane krok po kroku? rozkładałem w swoim życiu gaźniki ale to była mz, simson... i tylko w celach czyszcząco - regulacyjnych. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:40, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Marcinnn6 napisał: | no właśnie dlatego pytam a nie stwierdzam. jakbym wiedział to bym nie zaśmiecał forum. Możesz, rozwinąć myśl z tym dotarciem iglic? czytałem kilka wątków o gaźnikach i Dawid1981 pisał że chinole sprawują się mu idealnie ... |
Obecnie mam oryginalne k68 PEKAR radzieckie a nie chinole i jest jak na filmiku ktory dolączylem.
Chinole tez sie tak dalo ustawic bez wiekszych problemow ale silnik muso byc igla zeby dobrze gazniki ustawic bo jak masz nieszczelne zawory ,zle ustawiony zaplon lub zawory,zajechane cylindry to nie ustawisz super takiego silnika.
JEzlei ten zaworek jest metalowy bez jakis tam gumek to dajesz na niego paste do docierania zaworów lub jakiegos auto maxa do lakieru i krecisz nim centralnie albo bierzesz jakas zakretarke w ktora wkrecasz na koncu wezyk cienki gumowy do przelewów na wtryskach diesla i sciszksz lekko w uchwycie dociskasz wezyk do zaworka osadzonego w siedzeniu razem z pastą i krecisz po lekku.Po dotarciu myjesz ladnie w benzynie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcinnn6
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie 20:22, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
ok dzięki za wskazówki, w tygodniu jak praca i rodzina pozwoli będę działał (ew. najpóźniej łikend), zobaczymy jak mi pójdzie. z tą igłą to raczej słabo prawy cylinder trochę hałasuje, nie jestem pewien ale to chyba zawory klepią. lewy na moje niewprawione ucho nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków.
Ostatnio zmieniony przez Marcinnn6 dnia Nie 20:25, 22 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 23:02, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ale silnik muso byc igla zeby dobrze gazniki ustawic |
Bzdura, ustawiasz optymalnie do możliwości danej jednostki. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 6:54, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Hahahhaa pisze o rownej pracy w każdym zakresie obrotów )))).A bzdury to moze Ty piszesz bo ja mam wszystko poparte praktycznie i nie zmyslam ani gdybam bo jak nie jestem czegos pewny to to wyraznie zaznacze.A dla niektórych silników i osób optymalna praca to praca kieratu .
Tak samo jak bzdurą jest ze sie nie da pekarów k68 ustawic:)))) -------nie da sie jak sie nie potrafi i nie wie sie czego silnik chce sluchając jego pracy.
To jest tak jak z lekarzem który Cie osłuchuje i satawia odpowiednia diagnoze.Dobry lekarz zrobi to trafnie hahahah. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 7:29, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Kompresja i ustawiony zapłon musi być aby poprawnie ustawić gaźniki, tego się nie przeskoczy. Kiedyś poległem mimo tego, w końcu wymyśliłem o co chodzi. Nie zgadzały się czasy na wałku rozrządu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|