|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pon 12:46, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Widzę, że muso nawet drugiego posta napisać aby być zrozumiany ( choć poprzedni chyba nie taki trudny, nawet wyraźnie zaznaczone do czego się odnosze), oczywiście że się pewnych rzeczy nie przeskocz, z chińskimi k68 to większych problemów nie miałem, a wracając do tematu to napiszę to samo ale troche inaczej:
silnik wcale nie muso być igła żeby dobrze gaźniki ustawić
(metoda weryfikacji to: słuch, świece i osiągi, które nie równają się do silnika igły, a zwyczajnie się poprawiają).
btw: a tak z ciekawości zapytam Cyro: jak bardzo był ten wałek spaprany? (jeśli mowa o ruskim silniku) bo mi dolniak bez problemu odpalał po przestawieniu rozrządu o jeden ząb w te czy tamte. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:07, 23 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wałek (fabrycznie nowy) trafił do zakładu regenerującego takowe. Był napawany i szlifowany, gość mówił że wszystko było poprzestawiane. Tak czy inaczej po naprawie w 2 min poustawiałem gaźniki.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|